Kampanie i Promocje

Netto ruszyło z nową akcją lojalnościową „Kocha, zbiera, gotuje”

Wtorek, 28 września 2021
Naczynia renomowanej marki Fissler są teraz dostępne dla klientów Netto za pół ceny w ramach nowej akcji lojalnościowej. Program „Kocha, zbiera, gotuje… Bo jakość to Fissler” ruszył 20 września i potrwa do 24 grudnia. W ramach dodatkowej kampanii promocyjnej specjaliści z branży gastronomicznej, spożywczej oraz zero waste będą korzystać z naczyń Fissler podczas codziennego gotowania.
Z myślą o nagrodzeniu lojalności swoich stałych klientów, a także zachęceniu wszystkich tych, którzy dopiero zapoznają się z dynamicznie rozwijającą się siecią, Netto przygotowało nową akcję lojalnościową. W jej ramach można zdobyć naczynia kuchenne niemieckiej marki Fissler, słynące z najwyższej jakości, w tym kokilki czy różnej wielkości naczynia do pieczenia odporne na ujemne temperatury, nadające się do mycia w zmywarce i użycia w mikrofalówce.

Za każde 25 PLN wydane podczas jednorazowych zakupów w Netto klienci otrzymują jeden specjalny znaczek (przy zakupach za 50 PLN klienci otrzymują 2 znaczki, za 75 PLN – 3 znaczki, itd.). Znaczki należy umieścić na specjalnej karcie kolekcjonerskiej, którą można odebrać w kasie. Po uzbieraniu 10 znaczków kupujący mogą nabyć wybrane naczynia za 50 proc. ceny. Tym samym, dla przykładu, zestaw dwóch kokilek można kupić za 19,99 PLN zamiast za 39,99 PLN, a naczynie do pieczenia 26 cm za 39,99 PLN zamiast 79,99 PLN.

W ramach akcji naczynia Fissler dostępne będą w Netto w atrakcyjnych cenach również bez znaczków promocyjnych. Żeliwna blacha o wymiarach 39×25 cm z rowkowaną, nieprzywieralną powierzchnią będzie do nabycia w cenie 199,99 PLN za 1 szt., natomiast garnek żeliwny o średnicy 24 cm z pokrywką kosztować będzie 269,99 PLN za 1 szt.

– Oferując asortyment marki premium za pół ceny, pragniemy podziękować za lojalność i codzienne zakupy w naszych sklepach wszystkim tym, którzy bywają u nas regularnie – mówi Patrycja Kamińska, PR Manager w Netto Polska. – Naczynia dostępne w ramach akcji idealnie oddają nasze podejście do asortymentu, są to produkty wysokiej jakości w atrakcyjnych cenach – dodaje.

W kampanii wspierającej akcję biorą udział zaproszeni przez Netto influencerzy specjalizujący się w promowaniu ekologicznego stylu życia oraz domowej kuchni. Wśród nich znaleźli się m.in. działaczka zero waste Jagna Niedzielska, czy redaktorzy portalu Domowe Wypieki. W ramach kampanii zaproszeni specjaliści publikują cyklicznie zdjęcia oraz materiały wideo z przygotowywania potraw z wykorzystaniem naczyń Fissler. Materiały publikuje też w swoich social mediach Netto, przyczyniając się tym samym do stałego promowania zasady zero waste w kuchni i zachęcając klientów do inspirowania się kuchnią regionalną oraz do wybierania zdrowych potraw sezonowych. Przykładowymi daniami, które znalazły się w jadłospisie zaproszonych do współpracy specjalistów, są roladki wołowe z kluseczkami, kremowy sos z dyni czy domowy pasztet wiejski.

Niemiecka marka Fissler szczyci się ponad 170-letnim doświadczeniem i tradycją w projektowaniu oraz produkcji wyposażenia kuchennego codziennego użytku. Jej naczynia charakteryzują się wyjątkową jakością i intrygującym designem. Ich funkcjonalność sprawia, że gotowanie staje się łatwiejsze, a dzięki temu także przyjemniejsze.

„Kocha, zbiera, gotuje… Bo jakość to Fissler” to już kolejna akcja lojalnościowa Netto. We wcześniejszych edycjach klienci Netto mogli nabyć m.in. noże MasterChef.



tagi: Netto , akcja lojalnościowa , Kocha , zbiera , gotuje , sieci handlowe , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument ,