Advertisement

Nieskategoryzowane

Najnowsza kampania wizerunkowa Harnasia

Środa, 01 lipca 2009
Już od lipca rusza telewizyjna kampania wizerunkowa marki Harnaś, z portfela Carlsberg Polska, stanowiąca wsparcie największej tegorocznej akcji promocyjnej marki „Harnaś miliony piw rozdaje", prowadzonej w sezonie letnim.
Kampania telewizyjna utrzymana w charakterystycznej dla Harnasia konwencji zachęca do udziału w promocji, w ramach której dla konsumentów przygotowano po raz kolejny miliony piw Harnasia do wygrania,  jednocześnie podkreślając, że piwo Harnaś to przyjemna „nagroda po pracy".

Telewizyjny spot reklamowy Harnasia, którego akcja rozgrywa się w górskim otoczeniu, pokazuje, jak można zdobyć jedną z milionów bezpłatnych puszek piwa Harnaś. W spocie przypominany jest prosty mechanizm promocji - zakup jednej butelki lub puszki  Harnasia ze zwycięskim kodem „PIWO 2009" upoważnia do odbioru darmowego piwa. Tegoroczna promocja, jest już trzecią edycją akcji.

(maj)

tagi: Harnaś ,