Dostępny pod adresem www.nagrilla.pl serwis internetowy wprowadza nas w sekrety grillowania. Już na stronie głównej użytkownicy mogą wybrać jedną z trzech proponowanych lokalizacji: ogród, jezioro lub altanę. Wybór lokalizacji zmienia nie tylko wygląd strony, ale i jej zawartość tak, aby znalazły się na niej informacje potrzebne do grillowania w danym miejscu.
Strona www.nagrilla.pl wprowadza w miejsca, gdzie najmilej i najciekawiej możemy zorganizować grillową imprezę. Podaje też wiele innych, niezbędnych przy organizacji spotkania na świeżym powietrzu, informacji i porad, np. co zabrać ze sobą, aby świetnie się bawić i uniknąć nieprzyjemnych zaskoczeń (m. in. szczelnie zamknięte przyprawy, czy krem z filtrem UV). Dowiemy się z niej także, gdzie warto pojechać na najciekawsze imprezy, podczas których można zorganizować grilla lub piknik (np. zbliżająca się Noc Świętojańska w Ustce). Pamiętając też, że jednym z warunków udanego grilla jest pogoda, marka WINIARY umiesciła w serwisie prognozę pogody dla 11 największych miast.
Serwis www.nagrilla.pl oraz kreację kampanii przygotowała agencja Adv.pl. Za planowanie mediów odpowiada dom mediowy Mediaedge:cia.
TM
49,1% Polaków przyznaje, że ich obecna sytuacja finansowa...
Sieć utrzymała silny trend wzrostu sprzedaży w pierwszym...
Mondelēz International zainwestował w estońską firmę...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...