W promocji, która będzie trwała od 16 kwietnia do 13 maja, można wygrać wiele nagród. Wystarczy spełnić dwa proste warunki. Po pierwsze: aby otrzymać nagrodę gwarantowaną wystarczy kupić
w sklepach biorących udział w promocji, co najmniej 1 kg bananów marki Chiquita i przesłać dowód zakupu na adres: Ancara, skr. pocztowa nr 50, 05 - 420 Józefów.
Chiquita będzie oferowała gotowe, zaadresowane koperty, które będą dostępne przy stoiskach w sklepach biorących udział w promocji. Każdego tygodnia trwania promocji pierwsze 1 000 osób, które wyśle dowód zakupu, wygra nagrodę gwarantowaną Chiquisafe - stylowy i funkcjonalny gadżet chroniący banany przed uszkodzeniami. Łącznie Chiquita rozda w promocji 4 000 Chiquisafe.
Po drugie: aby wygrać kolejne nagrody należy dołączyć do wysłanego dowodu zakupu odpowiedź na pytanie konkursowe „Dlaczego warto jeść banany Chiquita?". Autorzy najciekawszych odpowiedzi otrzymają nagrody w postaci rowerów (15 sztuk) i roletk (15 sztuk). Każdy uczestnik może zwiększać swoje szanse wysyłając kolejne dowody zakupu.
W promocji wezmą udział następujące sieci handlowe: Real, Delikatesy Alma, Auchan, Chata Polska, Eko, Marcpol, Piotr i Paweł oraz Stokrotka. Zostanie ona wsparta kampanią w ogólnopolskich
i lokalnych stacjach radiowych.
Za przygotowanie komunikacji promocji oraz kreacji zarówno w zakresie BTL jak i ATL odpowiada agencja Ogilvy Action, za planowanie i zakup mediów - dom mediowy BrandConnection, a działania PR dla promocji prowadzi agencja Edelman Polska.
Chiquisafe ma unikalny trójpłatowy kształt i pasuje do bananów różnej wielkości. Został zaprojektowany w taki sposób, by chronić owoce przed wszelkimi uszkodzeniami, które mogą mieć miejsce podczas transportu z domu do pracy, szkoły czy klubu fitness. Dzięki temu banan Chiquita nie ulegnie zgnieceniu, a konsumenci będą mogli w pełni delektować się jego najlepszym tropikalnym smakiem. Chiquisafe jest bardzo wygodny w użyciu. Ma bardzo łatwy system otwierania i zamykania, można go myć w zmywarce. Dodatkowo jest przyjazny środowisku, gdyż został stworzony z materiałów, które w 100% podlegają recyklingowi.
Więcej informacji na temat marki Chiquita znajduje się na stronie http://www.chiquita.pl/
Informacje o promocji dotyczącej Chiquita „Pyszna przekąska, z którą zawsze jest po drodze" będą dostępne na stronie od 16 kwietnia.
(Maja Święcka)
tagi: Chiquita ,
Cyfrowa dojrzałość polskich firm w czasie kryzysuŻyjemy dziś w świecie permanentnej zmiany, z którą musi...
Kaufland zainwestował 235 mln zł w system kaucyjnyOd początku października w każdym sklepie sieci Kaufland...
Develey Polska otwiera nowy zakład w ŁęczycyDeveley Polska uruchomił nowy zakład produkcyjny w Łęczycy...
Najem zwrotny coraz bardziej zyskuje na popularnościNajem zwrotny zyskuje na popularności w sektorze handlowym...
Polacy biorą coraz więcej L4 z powodu nadużywania alkoholuRośnie liczba zwolnień lekarskich z powodu nadużycia...
Noty korygujące i duplikaty faktur w KSeF – co się zmienia po wdrożeniu e-faktur?Wejście w życie Krajowego Systemu e-Faktur znacząco zmienia...
MŚP mają poważne braki w kompetencjach AIOgraniczenia budżetowe, brak strategii cyfrowej i niechęć do...
Polska przegrywa wyścig o ukraińskich pracowników z Niemcami i BeneluksemBrak stabilnych rozwiązań prawnych może przyspieszyć...