Kampanie i Promocje

Wesoły Kostek w reklamie Alpen Gold Nussbeisser

Poniedziałek, 15 marca 2010
Dzisiaj rusza najnowsza odsłona kampanii reklamowej „Alpen Gold, Uśmiechnij się", w której promowana będzie czekolada Alpen Gold Nussbeisser. W ramach kampanii - w najważniejszych stacjach telewizyjnych - emitowane będą 30-sekundowe spoty reklamowe, do których po dwóch tygodniach dołączą billboardy w największych miastach Polski. Bohaterem kampanii już po raz drugi jest Wesoły Kostek - sympatyczna, animowana postać stworzona specjalnie na potrzeby marki.

Celem kampanii „Alpen Gold, Uśmiechnij się" jest pokazanie konsumentom, iż Alpen Gold to czekolada dla całej rodziny, która swoim wyjątkowym smakiem wzbudza radość i uśmiech. W najnowszej edycji kampanii - skierowanej przede wszystkim do osób w wieku 25-55 lat - zamieszkujących duże i średnie miasta, promowana jest popularna „czekolada z okienkiem" Alpen Gold Nussbeisser - czekolada mleczna z całymi orzechami laskowymi.

W nowej kampanii „Alpen Gold, Uśmiechnij się" po raz kolejny prezentujemy całą linię produktów skupionych pod marką Alpen Gold, obejmującą zarówno klasyczne tabliczki Alpen Gold, jak i czekolady Alpen Gold Nussbeisser oraz Alpen Gold Bąbolada. Chcemy pokazać, iż w naszym szerokim portfolio każdy odnajdzie swój ulubiony smak, który sprawi mu odrobinę radości i wywoła uśmiech na jego twarzy" - mówi Przemysław Częstochowski, Brand Manager Alpen Gold w Kraft Foods Polska.

Spot reklamowy „Serenada"

Kluczowym elementem rozpoczynającej się kampanii Alpen Gold jest spot telewizyjny. W trwającym 30 sekund filmiku po raz kolejny pojawia się animowana „twarz marki" - Wesoły Kostek. W pierwszych ujęciach widzimy parę wypoczywającą na łonie natury, która delektuje się pyszną czekoladą z całymi orzechami laskowymi Alpen Gold Nussbeisser. Po chwili na horyzoncie pojawia się Wesoły Kostek, który tradycyjnie rozśmiesza rodzinę i umila spędzany wspólnie czas - tym razem swoimi dowcipnymi serenadami śpiewanymi z pokładu łódki.

Spot emitowany będzie w największych stacjach telewizyjnych m.in. TVP1, TVP2, TVN, Polsat, TV4, TVN 7, czy Polsat 2. Kreacja została przygotowana przez agencję Gruppa66 Ogilvy, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom. Działania PR nadzoruje agencja Alert Media Communications.

(Aleksandra Syrtów)

tagi: Alpen Gold ,