Wydarzenia

  • ALDI zwiększa nakłady inwestycyjne

    Środa, 30 listopada 2022

    ALDI w perspektywie 5 lat chce mieć około sześciuset sklepów w Polsce. Docelowo ponad tysiąc. W ciągu najbliższych tygodni sieć uruchomi kilkanaście nowych placówek w całym kraju. Dyskonter jest też otwarty na przejęcia. Interesują go placówki o powierzchni ok. 1 tys. m.kw. Czytaj więcej »

  • Niemal czterech na dziesięciu Polaków jednorazowo wydaje średnio od 50 do 100 zł na produkty spożywcze potrzebne do grillowania. Do tego widać, że wzrost inflacji jest mocno odczuwalny wśród konsumentów, bo aż blisko 90% badanych robi takie zakupy wyłącznie w promocjach – wynika z badania UCE RESEARCH i Grupy BLIX. Czytaj więcej »

  • Koszyk tylko podstawowych produktów wielkanocnych* wzrósł w porównaniu do poprzedniego roku aż o 27% i płaciliśmy za niego 102,08 zł. - wynika z najnowszego badania M/platform dla segmentu handlu tradycyjnego. Najbardziej do tej wartości przyczynił się wzrost ceny oleju rzepakowego (4,16 zł więcej), białej kiełbasy (3,94 zł więcej), masła (3,11 zł więcej) czy mielonej kawy... Czytaj więcej »

  • Na rynku handlowym rok 2022 przyniesie wzrost czynszów i aktywności na rynku inwestycyjnym w tym sektorze w całej Europie – informuje międzynarodowa firma doradcza Savills. Czytaj więcej »

  • ID Logistics, jeden z europejskich liderów logistyki kontraktowej, ogłosił nabycie 100 proc. udziałów w GVT Transport & Logistics, będącej częścią GVT Group of Logistics. Czytaj więcej »

  • FM Logistic, globalny operator logistyczny rozpoczął realizację kompleksowej obsługi marki Yves Rocher, międzynarodowego producenta kosmetyków. W ramach umowy operator świadczy usługi z zakresu logistyki dla omnichannel, realizując zamówienia dla odbiorców w Polsce i na Węgrzech zarówno w kanale B2B do 133 sklepów, jak i B2C bezpośrednio do klienta końcowego. Czytaj więcej »

więcej artykułów