Kampanie i Promocje

  • Desperados, najpopularniejsze imprezowe piwo w Polsce, od lat zachęca do życia na własnych zasadach i wychodzenia poza utarte schematy. Tę filozofię doskonale wciela w życie bohater tegorocznej kampanii marki – Reto. Działania wizerunkowe wspiera loteria „Bierz, co chcesz i wygrywaj, co chcesz”, będąca kontynuacją ubiegłorocznej platformy, która spotkała się z dużym... Czytaj więcej »

  • Czy przyjaźń w pracy jest możliwa? Czy to dobre miejsce na budowanie trwałych relacji? Oczywiście, że tak! Pokazuje to w swojej najnowszej kampanii marka McDonald’s. Bohaterowie spotu - Kris i Miki, razem przeżywają restauracyjne przygody, udowadniając, że w Maku można poznać prawdziwych przyjaciół, dzięki którym każdy dzień w pracy daje powody do uśmiechu. Czytaj więcej »

  • Kolejna współpraca OSHEE z absolutnym topem polskiej sceny muzycznej Ambasadorką marki została Daria Zawiałow, jedna z najbardziej uznanych i najchętniej słuchanych artystek w Polsce. Już wkrótce rozpocznie się realizowana z rozmachem kampania reklamowa, w której Dziewczyna Pop pije OSHEE! Czytaj więcej »

  • Przez cały kwiecień trwa kampania reklamowa owocowych galaretek w czekoladzie - Mieszanka Krakowska z Wawelu. Użyte hasło “Skosztujże” nawiązuje do krakowskich regionalizmów i podkreśla miejsce pochodzenia produkowanych od ponad 50 lat kultowych galaretek w czekoladzie. Czytaj więcej »

  • Carrefour, jako jedna z pierwszych sieci handlowych w Polsce, uruchamia akcję koszyków niespodzianek. Już w najbliższy piątek 12 kwietnia, w 20 hipermarketach sieci pojawią się koszyki wypełnione produktami z kategorii non-food o minimalnej wartości od 600 zł do nawet półtora tysiąca złotych, które będzie można kupić już za 150 złotych. Przed zakupem klienci nie będą mogli... Czytaj więcej »

  • Wystartowała wiosenna aktywacja prosprzedażowa marki Grześki, promująca ofertę wafli Grześki MEGA oraz Gofree. Kampania obejmuje działania prowadzone w telewizji, Internecie, przez wybranych influencerów oraz w punktach sprzedaży. Czytaj więcej »

  • Jakieś ALE? Żadnych ALE! Ruszyła kampania reklamowa Tymbark Just Plants! Teraz napoje roślinne od Tymbarku o nowej, jeszcze lepszej recepturze. Prosty skład na bazie polskiego owsa, z dodatkiem wapnia i wit. B12 i D, bez dodatku cukru i konserwantów – teraz także bez glutenu! Czytaj więcej »

  • Żabka Nano wystartowała z nową kampanią digitalową pod hasłem #NANOrmalnie. Jej celem jest edukowanie nowych i powracających klientów, jak działa format, a także zachęcanie do zakupów oraz korzystania ze spersonalizowanych promocji, które można znaleźć w strefie NANO w aplikacji mobilnej Żappka. Czytaj więcej »

  • Klienci, którzy kwiecień rozpoczęli od wizyty w Biedronce, jak zawsze mogą liczyć na niesamowite promocje. Tym razem największa sieć handlowa w kraju zaprasza na zakupy, jednocześnie umożliwiając odzyskanie ich równowartości w formie voucherów. Wystarczy w tygodniu poświątecznym od wtorku do czwartku (02.04-04.04) albo od czwartku do soboty (4.04-06.04) zrobić zakupy na... Czytaj więcej »

  • Startuje nowa kampania marki Żywiec

    Wtorek, 02 kwietnia 2024

    W najnowszej kampanii marka Żywiec kontynuuje komunikację, w której przypomina konsumentom, by czerpać radość z życia. W tym roku kanwą opowieści o radości i optymistycznym podejściu do życia jest utwór „Myślę sobie, Ż” stworzony przez Brodkę i Igo. Piosenka to reinterpretacja utworu „Nim stanie się tak, jak gdyby nigdy nic nie było” zespołu VOO VOO i powstała z... Czytaj więcej »

  • Marka Lech otwiera nowy rozdział w swojej historii. Manifestując odświeżone pozycjonowanie, identyfikację wizualną oraz platformę kreatywną, namawia do zdystansowania się od pędzącego świata. Czytaj więcej »

  • Mars Wrigley odświeża komunikację marki Orbit®. Nowa kampania „Żuje się dobrze” pokazuje, że bezcukrowa guma może być odtąd nie tylko orzeźwiającą przekąską, ale dobrym towarzyszem do… żucia! Seria spotów reklamowych przedstawia, że sięgnięcie po Orbit® może dać konsumentom chwilę dla siebie. Czytaj więcej »

  • Mondelēz International, światowy lider kategorii przekąsek od lat konsekwentnie wdraża strategię zrównoważonego rozwoju w wielu obszarach. Od pozyskiwania surowców z troską o środowisko i lokalne społeczności, aż po edukację konsumentów w zakresie zdrowego stylu życia. Realizując swoje założenia, firma wystartowała z kampanią pod hasłem „Smakuj Świadomie”. Jej celem... Czytaj więcej »

  • Porcja owoców od Kubusia to mus!

    Wtorek, 19 marca 2024

    Musy Kubuś reklamują się w nowej odsłonie - można już szukać w sklepach opakowań 100g w nowym, specjalnym kształcie z Kubusiem, do tego w sprzedaży od stycznia również większa porcja owoców w Duuużym Musie 200g. W marcu ruszyła kampania marki Kubuś „Porcja owoców to mus!”. Czytaj więcej »

  • Wystartowała jedna z największych polskich kampanii marketingowych w historii Tchibo. Towarzyszy ona wprowadzeniu na rodzimy rynek marki Eduscho, która dołączyła do portfolio firmy. Kampania realizowana jest wielokanałowo i potrwa do końca roku. Jej hasło przewodnie brzmi: „Jest sprawa, nowa kawa!”. Czytaj więcej »

  • W social mediach Sephora ruszyła lokalna adaptacja świeżo zaprezentowanej globalnej kampanii marki: „We belong to someting beautiful” (Razem tworzymy piękno). Zobaczmy w niej polskich twórców współpracujących z marką, ale też pracowników Sephora. Wszystkie opowiedziane przez bohaterów historie mówią o sile społeczności, samoakceptacji i oddają przesłanie kampanii -... Czytaj więcej »

  • Rusza wiosenna kampania Ritter Sport

    Czwartek, 14 marca 2024

    Akcja promocyjna, odbywająca się pod hasłem „Do wyboru, do koloru”, ma na celu umocnić wśród konsumentów wizerunek czekolad, wyróżniających się zgrabnym kształtem oraz różnorodnością smaków reprezentowaną przez bogatą kolorystykę opakowań. Czytaj więcej »

  • Wawel wspiera nową kampanią swoją ofertę wiosenną, w tym kultowe czekoladki – Malaga, Tiki Taki i Kasztanki – dostępne teraz w limitowanych wersjach smakowych. W ramach działań reklamowych przebój sprzed lat właśnie zabrzmiał na nowo. Czytaj więcej »

  • Po dużym sukcesie działań reklamowych ze Smolastym, firma Tarczyński rusza z nową kampanią Parówkożerców. Czas więc na kolejne głośne nazwisko! Tym razem twarzą kampanii została bijąca rekordy popularności influencerka Julia Żugaj, która ma apetyt na jeszcze więcej. Poprzez aktywne działania reklamowe Tarczyński umacnia swoją pozycję w popularnej wśród Polaków... Czytaj więcej »

  • Domowe gotowanie zyskuje coraz więcej zwolenników. Celebrować wspólne posiłki można wyjątkowymi daniami i atrakcyjnym sposobem ich podania. Dlatego Stokrotka rusza z nowym programem lojalnościowym. W rozpoczynającej się 7 marca akcji klienci mogą wymieniać otrzymywane po zrobieniu zakupów znaczki na elementy włoskiej zastawy stołowej w promocyjnych cenach. Czytaj więcej »

  • Uwielbiana przez konsumentów marka Hellmann’s startuje z kampanią promującą swoje słynne majonezy w nowej odsłonie. Wzrok kupujących przyciągną nowe formaty słoików i odmienione etykiety. Dzięki podjętym działaniom jeszcze mocniej wybrzmią największe zalety marki – ponad 100-letnie doświadczenie w pracy nad recepturą, niezwykle bogaty smak i wyjątkowa kremowość. Czytaj więcej »

  • 3 marca ruszyła nowa kampania herbatek owocowych Lipton pod hasłem „Do przyjemności mamy talent”. Ambasadorką marki została artystka młodego pokolenia – aktorka i piosenkarka Julia Wieniawa. Czytaj więcej »

  • Tym razem marka ponownie zachęca odbiorców, aby zamiast poświęcać wiele godzin na przygotowanie wielkanocnych słodkości, skorzystali z bardzo prostego przepisu od Dan Cake, dając sobie więcej czasu na to, co sprawia im przyjemność. Czytaj więcej »

  • Marka Lovege ruszyła z ogólnopolską kampanią napojów roślinnych. Hasło przewodnie to Z ziaren i orzechów, nie z koncentratu. Spot Lovege emitowany jest w ogólnopolskiej TV. Prowadzone są też działania digital i trade. Czytaj więcej »

  • Okres przedświąteczny to nie tylko czas wzmożonej produkcji, ale także nasilonej aktywności promocyjno-reklamowej. Wsparciem dla powyższych działań, jest zrealizowany przez Wytwórczą Spółdzielnię Pracy „Społem” nowy spot, który w najbliższym czasie będzie miał swoją telewizyjną premierę. Czytaj więcej »

  • W trwającej kampanii „Najwięcej przyjemności w jednej torebce”, marka Big-Active promuje swoje herbaty zielone. Dynamiczny i zaskakujący, a jednocześnie pełen harmonii spot stanowi zaproszenie do odkrywania codziennych chwil przyjemności z filiżanką zielonej herbaty Big-Active. Video jest emitowane w kanałach telewizyjnych oraz digitalowych. Czytaj więcej »

  • Bombay Sapphire po raz kolejny inspiruje, zachęca do kreatywności i wychodzenia poza schematy. Tym razem, w ramach kampanii „Zanurz się w kreatywności”, marka nawiązała współprace z 6 artystami – Filipem „Rybskie” Popikiem, Anną Augustynowicz, Maciejem Polakiem, Zulu Kukim, Anną Rudak i Basią Flores. Kampania obejmuje również współpracę z wyjątkową, immersyjną... Czytaj więcej »

  • W lutym wystartowała nowa platforma komunikacyjna marki Jacobs pod hasłem „Doceniaj to, co wspaniałe”. Nowemu pozycjonowaniu marki towarzyszy również zmiana identyfikacji wizualnej opakowań kaw – na początek mielonych i rozpuszczalnych. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media. Czytaj więcej »

  • W 2024 roku Herbapol-Lublin obchodzi 75-lecie istnienia. Rocznicowe hasło - „75 lat zakochani w naturze – z wzajemnością” - idealnie wyraża główną wartość firmy, która od zawsze jest głęboko zakorzeniona w naturze, jednocześnie dynamicznie się rozwijając, zgodnie z najnowszymi trendami. Herbapol-Lublin przygotował bogaty program świętowania tej wyjątkowej rocznicy, a... Czytaj więcej »

  • Święto Zakochanych to wyjątkowy czas w roku, kiedy serca biją szybciej na samą myśl o tym dniu. W tym romantycznym okresie nie ma lepszego sposobu na wyrażenie uczuć niż sprawienie drugiej osobie subtelnego prezentu. Dlatego dla wszystkich poszukujących inspiracji, od poniedziałku, 12 lutego, sklepy Lidl Polska oferują wyjątkowe słodkości, kwiaty oraz artykuły drogeryjne, które... Czytaj więcej »

więcej artykułów