Kampanie i Promocje

  • Nowoczesność zakorzeniona w tradycji – oto nowy, odświeżony wizerunek wody mineralnej Nałęczowianka. Rebrandingowi towarzyszy ogólnopolska kampania reklamowa. Czytaj więcej »

  • Kampania reklamowa Indykpol

    Piątek, 15 lutego 2019

    Indykpol – największy w Polsce producent indyka, rozpoczyna kolejny etap kampanii reklamowej. Tym razem będzie ona obejmować, niedawno wprowadzoną na rynek, linię produktów Samo dobro bez dodatku konserwantów. Czytaj więcej »

  • Campari, legendarny włoski apertif, ogłasza premierę najnowszej części serii Red Diaries: krótkometrażowy film pod tytułem „Entering Red”. Zgodnie z hasłem marki mówiącym, że każdy koktajl opowiada swoją historię, tegoroczna produkcja jest celebracją słynnego koktajlu Negroni, który obchodzi setne urodziny. Czytaj więcej »

  • Królewskie – piwo nr 1 w Warszawie

    Poniedziałek, 11 lutego 2019

    Marka Królewskie towarzyszy Warszawie od ponad 40 lat i jest jednym z symboli stołecznego życia. Świadczą o tym wyniki sprzedaży – Królewskie jest jedną z najsilniejszych marek regionalnych w kraju i numerem 1 w stolicy*. Najbardziej warszawskie piwo otwiera właśnie sezon nową odsłoną kampanii dedykowanej warszawskim dzielnicom. Czytaj więcej »

  • Powiedzenie „przez żołądek do serca” jeszcze nigdy nie było tak trafne, jak w zbliżające się dużymi krokami Walentynki. Dlatego marka Delecta, promując swoje niezwykle proste w przygotowaniu monoporcje, podpowiada co zrobić, by smacznie zaskoczyć swoją drugą połówkę. Zaplanowała też konkurs na najpiękniejsze wyznanie miłosne, w którym do wygrania są atrakcyjne nagrody. Czytaj więcej »

  • A Ty, jaką kobietą jesteś? Konkurs E. Wedel.

    Poniedziałek, 04 lutego 2019

    Jesteś silna, energiczna czy intrygująca? A może zmieniasz swoje oblicze w zależności od roli w którą się wcielasz? Nieważne jaka, zawsze jesteś najlepszą wersją siebie - mówi E. Wedel w nowej kampanii Czekolad Premium i od 1 do 10 lutego organizuje konkurs do konsumentek, w którym nagrodą jest udział w profesjonalnej sesji zdjęciowej z Omeną Mensah. Sesja odbędzie się 15... Czytaj więcej »

  • Tymbark Vitamini – zdrowo pomyślane!

    Poniedziałek, 04 lutego 2019

    Tymbark zachęca do tego, by znaleźć swój sposób na dbanie o skórę. W najnowszym spocie przedstawia naturalne źródło beta-karotenu z marchewki, dla pięknej i zdrowej cery – Tymbark Vitamini. Marchwiowo-owocowe soki to przyjemny i prosty sposób zadbania o siebie… bez dodatkowych źródeł pokus, podjadania czy zaskoczenia! Czytaj więcej »

  • 4 lutego wystartowała kampania reklamowa loterii „Milion Grześków do wygrania”. Akcja promocyjna marki Grześki otrzyma silne wsparcie w mediach (TV, digital, social media) oraz w punktach sprzedaży. Działania zaplanowano do końca miesiąca. Czytaj więcej »

  • Perfetti Van Melle, jeden z większych dystrybutorów słodyczy w Polsce, rozpoczyna nowy rok z kampanią reklamującą gumy do żucia Mentos Pure Fresh. Czytaj więcej »

  • 21 stycznia wystartowała nowa kampania wizerunkowa naturalnej wody mineralnej Kinga Pienińska z udziałem ambasadorki marki, Anny Lewandowskiej – „Woda, która towarzyszy mi na co dzień”. Pod tym hasłem marka wraz z trenerką promują zdrowy, aktywny styl życia. Czytaj więcej »

  • Przełam niezręczną ciszę i przejdź z sąsiadem na TY! Wyjątkowy eksperyment przeprowadzony w bloku na warszawskich Bielanach pokazuje, że to łatwiejsze niż mogłoby się wydawać. Tyskie udowadnia, że nawet tak codzienne miejsce jak winda może być początkiem nowej znajomości. Akcja zrealizowana przez markę to część kampanii „Przejdźmy na TY”, która zachęca do dbania o... Czytaj więcej »

  • Z początkiem lutego rusza czwarta edycja uwielbianej przez Polaków promocji konsumenckiej „Dwa Szybkie Żubry”. Marka powraca nie tylko z milionami podwójnych nagród, ale również z nowym spotem reklamowym. W tym roku Żubry popłyną szerokim strumieniem, aby mocno zaakcentować start kolejnego, piwnego sezonu. Czytaj więcej »

  • Z rozpoczęciem nowego sezonu Pucharu Świata w skokach narciarskich, Milka wystartowała z nową kampanią „Milka. Sercem z Naszymi”. Z tej okazji, konsumenci mogą kupić flagowy produkt marki – tabliczkę mlecznej alpejskiej czekolady w specjalnych limitowanych opakowaniach z wizerunkiem skoczka oraz hasłem „Ulubiona czekolada polskich skoczków”! Od teraz radość ze wspólnego... Czytaj więcej »

  • Marka Familijne, lider rynku wafli rodzinnych w Polsce*, wystartowała z kampanią reklamową pod hasłem „Mus je schrupać”. Działania realizowane dla wafli Familijnych Gofrowych potrwają do połowy marca w telewizji i kanałach digitalowych. Czytaj więcej »

  • Myślisz – „torebka”, mówisz – „przekąska”! Lider rynku bakalii marka Bakalland podjęła współpracę z marką O bag, specjalizującą się w konfigurowanych modnych akcesoriach. Wraz z początkiem roku nabywcy kultowych torebek O bag znajdą w środku idealną przekąskę Bakalland z linii „Chwyć&Jedz”. Współpraca marek nawiązuje do różnorodności zarówno torebek,... Czytaj więcej »

  • NIVEA z Agnieszką Radwańską

    Poniedziałek, 21 stycznia 2019

    Pozwól skórze oddychać! Pod takim hasłem wystartowała właśnie kampania NIVEA, do której marka zaprosiła Agnieszkę Radwańską. Czytaj więcej »

  • Lider sprzedaży ciastek pożywnych, marka belVita startuje z nową kampanią pod hasłem „Śniadania, że u la la”. Aktywacja nawiązująca do pysznych poranków, będzie cieszyła się silnym wsparciem mediowym, sprzedażowym i PR-owym. Ambasadorem marki został znany restaurator polsko-francuskiego pochodzenia, Mateusz Gessler. Czytaj więcej »

  • W styczniu 2019 roku wystartowała nowa kampania promocyjna chipsów ziemniaczanych Lay’s pod hasłem „Filmy smakują lepiej z Lay’s”, w ramach której konsumenci będą mogli skosztować dwóch wyjątkowych smaków tej kultowej przekąski. Nazwy tych chipsów, „Komediowe kurki w sosie” oraz „Sensacyjnie pikantny kurczak”, brzmią zupełnie jak tytuły filmów, zachęcając... Czytaj więcej »

  • Noworoczne nowości od Pol-Hun

    Poniedziałek, 21 stycznia 2019

    Rok 2019, to z pewnością będzie rok Pol-Hun. Na rynku już pojawiły się dwie nowości produktowe, a kalendarz wdrożeń zapowiada się imponująco. Czytaj więcej »

  • Promocje na nowy rok w E.Leclerc

    Środa, 16 stycznia 2019

    „Niskie ceny wygrywają” – pod takim hasłem 15 stycznia br. rozpoczęła się nowa kampania E.Leclerc. Akcja potrwa do 16 lutego i obejmie cztery katalogi, poświęcone kwiatom doniczkowym, wyposażeniu domu, Walentynkom oraz kuchni azjatyckiej. Czytaj więcej »

  • Nowa kampania TV marki Sanytol

    Wtorek, 15 stycznia 2019

    W poniedziałek 14 stycznia wystartowała nowa kampania wideo promująca uniwersalny środek czyszczący i dezynfekujący marki Sanytol. Media w kampanii zaplanował i zakupił dom mediowy Havas Media. Czytaj więcej »

  • Wawel – niekwestionowany lider sprzedaży słodyczy na wagę – rusza z największą do tej pory kampanią reklamową w swojej historii, promując unikalne moduły sprzedażowe Wolność Wyboru. Kampania podkreśla, jak wygodnie i łatwo można skomponować ulubioną mieszankę słodyczy luzem, odpowiednią na każdą okazję. Czytaj więcej »

  • ETi startuje z drugą odsłoną kampanii „Obudź w sobie buntownika”. W ramach promocji czekoladowych batonów Wanted przewidziana jest emisja spotów w telewizji oraz działania w internecie, w tym aktywacje dla konsumentów na Facebooku oraz Instagramie, a także akcje specjalne z siecią kin Cinema City oraz sponsoring goryla Wikinga z warszawskiego zoo. Czytaj więcej »

  • Warzywa Bo-na-Parze Bonduelle już w TV!

    Poniedziałek, 14 stycznia 2019

    Odpowiadając na trend zdrowego żywienia Bonduelle znowu w TV reklamując warzywa przygotowane na parze. Czytaj więcej »

  • Kultowy włoski aperitif rozpoczyna 2019 rok tajemniczym filmem „Entering Red”, inaugurującym kolejną odsłonę kampanii Campari Red Diaries. „Entering Red” to nie tylko intrygująca i zaskakująca historia, ale też celebracja kultowego Negroni – charakterystycznego koktajlu bazującego na Campari i obchodzącego w tym roku swoje setne urodziny. Czytaj więcej »

  • Marka Grześki wraca z kolejną odsłoną ogólnopolskiej kampanii reklamowej mini wafelków Grześki Tyci. Działania realizowane pod hasłem „Tyci, ale dzielny! Bo łatwo się podzielisz” potrwają od 7 stycznia do końca miesiąca na łamach telewizji. Czytaj więcej »

  • Leszek powraca w zimowej odsłonie! W najnowszym spocie marki udowadnia, że prawdziwie mroźny, górski klimat można poczuć nawet w środku miasta. Zgodnie z tradycją w ręce konsumentów oddał także limitowaną edycję puszki, dzięki której odkryjemy zimową magię niezależnie od otaczającej aury. Czytaj więcej »

  • Trwa sezon Pucharu Świata w skokach narciarskich 2018/2019, a wraz z nim ogólnopolska kampania „Milka. Sercem z Naszymi”. Kolejną aktywnością w jej ramach jest organizowany przez markę Milka konkurs konsumencki, w którym do wygrania są m.in. bilety na widowiskowy konkurs skoków w Zakopanem. Konkurs jest prowadzony na terenie całej Polski we wszystkich sklepach sieci Biedronka. Czytaj więcej »

  • „To pierwsza tego typu aktywność Lavazzy w Polsce. Zdecydowaliśmy się na współpracę z firmą in-Store Media Polska, która zrealizowała dla nas ten projekt kompleksowo” - mówi Łukasz Lisius, Country Manager Lavazza Polska. „Okres przedświąteczny to najlepszy moment, aby produkt zaznaczył swoją obecność na sklepowych półkach. To właśnie wtedy dla swoich najbliższych... Czytaj więcej »

  • Marka Vegeta rozpoczęła kampanię promującą polską kuchnię regionalną. Na nowych opakowaniach produktów Vegeta 200g znajdują się nazwy 14 inspirujących przepisów wraz z dedykowaną ikoną: Regionalne Potrawy. Kampania obejmuje działania w prasie kobiecej i handlowej, Internecie, na YouTube oraz na Facebooku: Sekrety Mojej Kuchni. Czytaj więcej »