Kampanie i Promocje

  • Czysta jak natura mocna jak wataha

    Piątek, 16 listopada 2018

    Wataha pięknych wilków odwiedziła naszą redakcję - to kolejna wyjątkowa akcja promocyjna towarzysząca wprowadzeniu na rynek nowego produkty - wódki czystej Wataha, której producentem jest BZK Alco. Czytaj więcej »

  • Ze względu na zwiększoną konsumpcję warzyw konserwowych w okresie świątecznym Bonduelle kontynuuje wsparcie marki w środkach masowego przekazu. Czytaj więcej »

  • Tak pyszne, że aż strach!

    Środa, 14 listopada 2018

    Badania potwierdzają, że Danio jest numerem jeden na rynku*. Serek homogenizowany o smaku waniliowym w kubeczku 140 g jest bestsellerem w portfolio marki** a Mały Głód to dziś już kultowa postać na rynku FMCG. W oparciu o te dane na początku listopada br. wystartowała nowa kampania reklamowa „TAK PYSZNE, ŻE AŻ STRACH!”. Czytaj więcej »

  • Wraz z nadejściem mroźnych dni, puszcza odkrywa zupełnie nowe, zimowe oblicze. Niezwykła aura dla mieszkańców lasu bywa jednak nie lada wyzwaniem, na szczęście z pomocą przychodzi charyzmatyczny Król Puszczy. Wraz z nowym spotem, który w telewizji i social mediach pojawił się na początku listopada, Żubr wkracza w sezon zimowy. Czytaj więcej »

  • Absolut pełen miłości!

    Wtorek, 06 listopada 2018

    Kampania Love Over Hate po raz kolejny zaskakuje. Głośny manifest Kasi Warnke, zaangażowanie poruszonych internautów, niezwykły mural Pawła Swanskiego i… unikatowa butelka z pozytywnym przekazem do mieszkańców całego świata. Miłość, Love, Älskar, Liebe, Amore, Amar i wiele innych tłumaczeń tego pięknego słowa, zaklęte w wyjątkowej butelce Absolut. Czytaj więcej »

  • Kampania TV Costa d'Oro

    Poniedziałek, 05 listopada 2018

    W połowie października 2018 roku rozpoczęła się kampania telewizyjna znanej włoskiej marki oliwowej Costa d’Oro. Czytaj więcej »

  • Do akcji „Serce Rośnie” firmy Wawel włączają się znani Influencerzy. Przez najbliższe tygodnie na swoich kanałach opowiedzą o akcji YouTuberzy: LoJournal, Poliplot, Treneiro, N3JXIOM z ekipą Fantasy i Billie Sparrow. Każdy z nich spotkał się już się z ambasadorami lub podopiecznymi organizacji biorących udział w akcji Wawelu. W swoich materiałach pokazują prawdziwe... Czytaj więcej »

  • Marka Grześki promuje Grześki Tyci – mini wafelki, którymi łatwo się dzielić. Z początkiem listopada ruszyła ogólnopolska kampania w głównych stacjach telewizyjnych oraz stacjach tematycznych. Działania pod hasłem „Tyci, ale dzielny! Bo łatwo się podzielisz” potrwają do końca miesiąca. Czytaj więcej »

  • Marka Nespresso zaskakuje nową odsłoną kultowej już kampanii „What else?”. Oprócz obowiązkowej dawki humoru dostarczanej od lat przez George’a Clooneya, otrzymujemy znacznie więcej – historię o pożądaniu i wytrwałości w poszukiwaniu tego, co najlepsze – wyjątkowego smaku. Kampania digitalowa wystartowała 17 października, w telewizji spoty pojawią się od 5 listopada. Czytaj więcej »

  • Żywiec po raz kolejny zaskakuje innowacyjną kampanią łączącą świat offline z onlinem – w ramach promocji piwa Żywiec 0,0% marka zaprosiła do współpracy: Gosię Rdest, najszybszą Polkę oraz Pashę, gracza e-sportowego. Wszystkie materiały zostały przygotowane z myślą o środowisku Facebooka i Instagrama, a w ramach prowadzonych działań Rdest i Pasha udowodnili, że można... Czytaj więcej »

  • Prawdziwie arystokracka wizyta pewnego Magnata

    Czwartek, 25 października 2018
  • „Najlepsze jest blisko” – przekonuje Cukier Królewski w kampanii wizerunkowej marki. Celem projektu jest pokazanie, że za każdym wyprodukowanym kilogramem cukru stoją ludzie – pracownicy miejscowych cukrowni i lokalni rolnicy, dla których uprawa buraków cukrowych jest często nie tylko pracą, ale i rodzinną tradycją. To właśnie oni zostali Ambasadorami akcji, prezentując... Czytaj więcej »

  • Marka Ballantine’s we współpracy z agencją MullenLowe Warsaw stworzyła kolejny internetowy serial kryminalny osnuty wokół procesu powstawania whisky. Czytaj więcej »

  • Marka Tarczyński – niekwestionowany lider rynku kabanosów w Polsce, z początkiem października ruszyła z silną kampanią reklamową pod hasłem „SĄ SUCHE, SĄ KRUCHE, SĄ PALUSZKI”, promującą swój nowy produkt - Kabanosy Exclusive Easy w formie pojedynczych paluszków. Czytaj więcej »

  • Świąteczna kampania Mosso

    Środa, 17 października 2018

    Firma Mosso Kewpie Poland rusza z kolejną kampanią marketingową na Święta Bożego Narodzenia. Warto jest już zacząć przygotowywanie sklepów do świąt z ofertą z asortymentu majonezów i chrzanów marki Mosso. W tym celu dostępne są atrakcyjne pakiety i standy produktowe, aby móc wystawić produkty w dodatkowych lokalizacjach w sklepie. Drugim etapem kampanii jest komunikacja z... Czytaj więcej »

  • Diamant jako lider sprzedaży w kategorii cukrów trzcinowych* planuje kolejne działania promocyjne. Tym razem promocja będzie przeprowadzona pod hasłem; „Słodkie chwile przyjemności”. Do opakowań Cukru Trzcinowego Diamant Dry Demarara 500 g dodane są w gratisie stylowe, nowoczesne podkładki pod kubek, tworzące spójną stylistycznie kolekcję. Mechanizm zbierania podkładek ma... Czytaj więcej »

  • MLEKOVITA – duma polskiej gospodarki

    Środa, 17 października 2018

    MLEKOVITA z najlepszego jakościowo surowca produkuje już ponad 1000 markowych produktów. W roku 100-lecia niepodległości MLEKOVITA kontynuuje kampanię pod hasłem „MLEKOVITA – duma polskiej gospodarki”, obok marki promując 5 swoich topowych produktów: masło Polskie, mleko Wypasione, ser Sokół, ser Favita oraz śmietankę Wypasioną. Kampania obejmuje okres od 17 września do 4... Czytaj więcej »

  • Prima to więcej niż kubek kawy!

    Środa, 17 października 2018

    Już w drugiej połowie października rusza nowa kampania marki Prima, która roztopi nawet najtwardsze serca! Przypomnimy o tym, jak ważne są nasze relacje z najbliższymi nam osobami. Pokażemy, jak małym gestem można komuś powiedzieć bardzo wiele. Czytaj więcej »

  • W strategicznym jesiennym okresie, Producent zaplanował dla marki szerokie wsparcie w różnego rodzaju środkach przekazu. Wpisujący się w jesienną aurę 15 sekundowy spot z dokrętką promującą nowość – Monster Munch Mr Big, wprowadzoną na rynek w maju tego roku, przez cały miesiąc będzie emitowany w TV oraz w Social Mediach takich jak Facebook i Instagram. Co więcej, w trakcie... Czytaj więcej »

  • A jakiej Inki Ty się napijesz?

    Środa, 17 października 2018

    Już w drugiej połowie listopada wystartuje nowa, ogólnopolska kampania reklamowa marki Inka – lidera kaw zbożowych w Polsce. Nowa kampania to spójna komunikacja 360, gdzie ATL i digital będą razem współtworzyć markę. W telewizji będzie można zobaczyć spoty reklamowe 30 i 15 sekundowe, w przypadku digital komunikacja opierać się będzie na kanałach: YouTube, Facebook,... Czytaj więcej »

  • Benecol startuje z promocją konsumencką – satysfakcja gwarantowana albo zwrot pieniędzy. Wszystkie produkty zakupione w terminie od 1 listopada do 31 grudnia 2018 r. objęte są gwarancją zwrotu gotówki, jeśli konsument nie jest usatysfakcjonowany produktem. Wystarczy zarejestrować na stronie dowód zakupu, podać powód niezadowolenia i gotówka za zakup wraca na konto konsumenta. Czytaj więcej »

  • W rytm kultowego przeboju „Addio pomidory” Kabaretu Starszych Panów o tradycji i tęsknocie za smakiem polskich pomidorów opowiada najnowsza kampania realizowana przez markę Dawtona. Podstawę kampanii stanowi spot reklamowy składający się z dwóch kontrastowych części. Pierwsza z nich obrazuje pożegnanie lata, a co za tym idzie również sezonu na pomidory, druga to ich radosne... Czytaj więcej »

  • „Kucharek – najlepszy do polskich dań” to hasło startującej w październiku kampanii reklamowej najpopularniejszej przyprawy uniwersalnej w Polsce. W swoich materiałach promocyjnych Kucharek zachęca do gotowania ulubionych potraw kuchni polskiej. W kampanii wykorzystane będą billboardy sponsorskie i niestandardowe formy reklamy. Czytaj więcej »

  • Jesienna kampania E.Wedel jest kontynuacją zeszłorocznej akcji, w której konsumenci pokazywali swoje style obgryzania pianek Ptasie Mleczko®. W październiku marka ponownie wykorzysta ten motyw - tym razem sprawdzając, jak z polskim rytuałem obgryzania pianek radzą sobie obcokrajowcy. W tym celu specjalny wysłannik Wedla – Jaś Dąbrowski pojawi się w Warszawie, Wrocławiu i Krakowie... Czytaj więcej »

  • Dix Professional express cleaner

    Wtorek, 16 października 2018

    Jesienią tego roku będzie przeprowadzona kampania reklamowa w internecie, prasie handlowej oraz radiu - produktu Dix Professional express cleaner. Czytaj więcej »

  • Rusza akcja sprzedażowa marki Diamant

    Poniedziałek, 15 października 2018

    Lider na polskim rynku produkcji cukru białego i asortymentu cukrowego – marka Diamant, startuje z jesienną akcją sprzedażową. Jeden z flagowych produktów z portfolio, cukier DRY DEMERARA, sprzedawany będzie wraz z atrakcyjnymi podkładkami do kawy. Do wyboru są 4 różne wzory. Akcja potrwa do połowy grudnia. Czytaj więcej »

  • Goplana Toffino z nowym wizerunkiem i kampanią

    Poniedziałek, 15 października 2018

    Jesienią Goplana Toffino przeszła metamorfozę wizerunkową. Nowe opakowania, nowe produkty w ofercie, a od 15 października silna kampania reklamowa – to kompleksowe działania, realizowane dla marki przez spółkę Colian. Czytaj więcej »

  • Uśmiechnięta rodzina, pies i ser Serenada w roli głównej – to bohaterowie najnowszego spotu Spółdzielczej Mleczarni Spomlek. Reklama nawiązuje do rodzinnego charakteru pierwszej polskiej marki serów żółtych Serenada, która we wrześniu otrzymała tytuł Rodzinnej Marki Roku 2018. To kampania, która doskonale pokazuje wartości bliskie Serenadzie – podkreśla Edward Bajko,... Czytaj więcej »

  • Kup baterie i pobierz film - to nowa promocja marki Energizer. Plej odpowiada za przygotowanie strategii social mediowej oraz adaptację kreacji promocyjnych kampanii globalnej w social mediach w 20 krajach na 3 kontynentach! Czytaj więcej »

  • Za nami już kolejny ważny etap ogólnopolskiej akcji społecznej Podwórko Talentów NIVEA. W sumie, w trwającej edycji zostanie wybudowanych aż 40 Podwórek Talentów NIVEA. Pod koniec września, otwarto nową lokalizację, wyłonioną w ramach konkursu – tym razem w Warszawie. Od 2015 roku, NIVEA wybudowała już ponad 100 edukacyjnych, kreatywnych placów zabaw w całej Polsce, w tym... Czytaj więcej »