Kampanie i Promocje

  • Do 3 września br. potrwa wspólna kampania promocyjna Visa i sieci hurtowej MAKRO, w ramach której przedsiębiorcy otrzymają atrakcyjne bony towarowe. Visa aktywnie wspiera i edukuje przedsiębiorców w zakresie płatności bezgotówkowych, którzy dzięki takim rozwiązaniom jak karty Visa Business mogą lepiej zarządzać firmowymi finansami. Czytaj więcej »

  • Królewskie Niefiltrowane po raz kolejny daje konsumentom niepowtarzalną okazję, by poczuć klimat dawnej Warszawy. W trwającej od 15 sierpnia promocji „Zgarniaj klawe fanty” kody spod kapsli wymieniać można na stylową koszulkę z nadrukiem nawiązującym do dawnych czasów, grę planszową „Kolejka” oraz vouchery do stylizowanego na PRL warszawskiego Escape Roomu. Czytaj więcej »

  • To lato należy do FRUGO! Dzięki współpracy z Kamilem Bednarkiem, nietuzinkowym młodym artystą, marka stawia na niecodzienny miks pozytywnych emocji i wyjątkowych smaków. Z pewnością zagoszczą one podczas niejednego letniego, imprezowego wieczoru ze znajomymi. Największa kampania promocyjna FRUGO potrwa aż do końca wakacji. Czytaj więcej »

  • – Kolejny rok z rzędu Mastercard wspiera World Food Programme (WFP), czyli Światowy Program Żywnościowy ONZ, biorąc udział w szkolnym programie dożywiania dzieci w Rwandzie. Do włączenia się w akcję firma zachęca też użytkowników swoich kart. W Polsce partnerem tegorocznego projektu jest Empik. Każda transakcja kartą płatniczą Mastercard lub Maestro w sklepach tej sieci, a... Czytaj więcej »

  • Marka Solidarność startuje z akcją promocyjną Śliwkobranie Złotobranie. W punktach sprzedaży pojawią się dodatkowe niestandardowe ekspozycje Śliwki Nałęczowskiej. W loterii marki codziennie do wygrania będzie 100 śliwkowych złoconych zawieszek. Czytaj więcej »

  • Orzeźwiająca moc kokosa w SUBWAY®

    Czwartek, 03 sierpnia 2017

    SUBWAY® systematycznie rozwija swoją ofertę kawową i staje się ważnym graczem w tym segmencie rynku. Mrożona kawa kokosowa to nowość, która została wprowadzona na lato do oferty sieci. Orzeźwiający napój będzie promowany m.in. przez konkurs prowadzony na Facebooku i specjalnie stworzonym landing page’u. Czytaj więcej »

  • Przygoda ze smakiem w SUBWAY®

    Czwartek, 13 lipca 2017

    Startuje kampania marketingowa suba Tuńczyk Jalapeno. To niezwykłe połączenie smaków jest promowane m.in. za pomocą animowanego spotu. Działania marketingowe są prowadzone głównie w kanałach digitalowych i restauracjach SUBWAY®. Czytaj więcej »

  • 7 lipca wystartowała kampania nowej, wakacyjnej akcji lodów Koral. „Pogromcy upalu.pl” to nie tylko konkursowa gra na urządzenia mobilne i w wersji przeglądarkowej, w której za wyniki można otrzymać atrakcyjne nagrody. To również wakacyjne Road Show nad Bałtykiem. Czytaj więcej »

  • 3 lipca wystartowała kampania telewizyjna promująca nowy produkt w portfolio deserów WINIARY - Galaretkę Przezroczystą. Czytaj więcej »

  • Strefy z bezpłatnym internetem w 34 nadbałtyckich kurortach, 12 imprez na plaży oraz dedykowane ekspozycje przypominające o zdrowym nawodnieniu – to tylko niektóre z elementów letniej kampanii Żywiec Zdrój „Weź wodę nad wodę”, której druga edycja właśnie ruszyła. To kolejne działanie podejmowane przez lidera rynku wody butelkowanej w kierunku zwiększania świadomości... Czytaj więcej »

  • Trudno o lepiej dobrany duet na męskie spotkania niż piwo i chipsy. Dlatego Warka rozda w najnowszej loterii podkapslowej aż 4 mln paczek chipsów Lay’s. Startującą 1 lipca promocję wesprze kampania w telewizji, VOD i social mediach. Czytaj więcej »

  • Rusza kampania promująca Męskie Granie - trasę koncertową, której wyłącznym sponsorem jest marka Żywiec. Od dzisiaj w telewizji emitowane będą spoty wspierające muzyczne wydarzenie. Czytaj więcej »

  • Od czerwca wystartowała kampania telewizyjna rodziny nowych serów Hochland Kanapkowy, w której główną rolę otrzymały zabawne kreskówkowe postacie. Spot podkreśla najważniejsze wyróżniki produktu – kremowa konsystencja, intensywne składniki z charakterem, różnorodność smaków. Zaplanowano także kampanię reklamową w social mediach, kampanię AdWords oraz ambient. Trwa... Czytaj więcej »

  • Producent butelkowanych, zdrowych herbat przygotował specjalną promocję dla punktów detalicznych na sezon czerwiec/lipiec: pakiety z gratisami, biżuterią Ani Kruk oraz lodówkami i stojakami do ekspozycji. Firma SOTI Natural sp. z o.o wykupiła kampanię prasową, telewizyjną, kinową oraz planuje trasę letnią z sotinkami wspierającą odsprzedaż w sklepach zdrowych napojów marki SOTI. Czytaj więcej »

  • Promocja konsumencka dań gotowych Pudliszki

    Poniedziałek, 12 czerwca 2017

    10 lipca marka Pudliszki rozpoczyna promocję konsumencką pod nazwą „Do wygrania za dwa dania”. Zasady udziału w promocji są bardzo proste. Żeby wziąć udział w akcji należy: Czytaj więcej »

  • Ustaw sobie Ż z Żywcem!

    Poniedziałek, 12 czerwca 2017

    W Ż warto wyjść poza schemat i ustawić wszystko po swojemu. Na tej zasadzie opiera się nowa promocja marki Żywiec, która właśnie się rozpoczyna. Co tydzień wygrać w niej można aż 300 tys. zł. Czytaj więcej »

  • Kampania Albedo dla Schauma Nature Moments

    Czwartek, 08 czerwca 2017

    Jak namówić konsumenta, aby ten zmienił swoje przyzwyczajenia i sięgnął po nowy produkt? Zorganizować promocję sprzedażowo – wizerunkową, wyraźnie wskazującą na jego zalety. Takie mechanizmy wykorzystała marka Schauma, wprowadzając na rynek nową sublinię szamponów i odżywek Nature Moments. Za pomysły i realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja marketingu... Czytaj więcej »

  • TRZEŹWO MYŚLĘ to kampania promująca odpowiedzialną konsumpcję alkoholu, jako element nowoczesnego stylu życia. Ambasadorem kampanii jest Łukasz Jakóbiak, twórca internetowego talk-show 20m². Działania w ramach TRZEŹWO MYŚLĘ będą prowadzone od czerwca do września. Czytaj więcej »

  • Z okazji Dnia Dziecka w sieciach sklepów Bartek, do każdego zakupu dodawany jest smaczny upominek od marki Bakalland – producenta najlepszej jakości bakalii i batonów zbożowych oraz produktów śniadaniowych. Akcja skierowana jest do rodziców i dzieci. Czytaj więcej »

  • 1 czerwca marka Karmi rozpocznie kampanię reklamową pod hasłem „Nie za słodkie, nie za gorzkie”. Ma ona podkreślić, że bezalkoholowe piwo Karmi jest nie tylko dla kobiet. Spot z udziałem Penelopy Cruz i Jana Wieczorkowskiego przekonuje, że Karmi to piwo także dla prawdziwych mężczyzn. Czytaj więcej »

  • Ruszyła właśnie nowa kampania telewizyjna radlerów okocimskich. Spot, w którym piwowarzy z browaru Okocim opowiadają o swojej pasji i tworzeniu radlerów, jest emitowany w największych stacjach: TVN, TVP i Polsat oraz w kanałach tematycznych. Czytaj więcej »

  • Unia Producentów i Przedsiębiorców Przemysłu Mięsnego rozpoczyna kampanię edukacyjno – promocyjną finansowaną z Funduszu Promocji Mięsa Wieprzowego pt. „Polska Smakuje Jakością”. Jej przedmiotem jest kulinarne mięso i wędliny wieprzowe wytworzone w Systemie Gwarantowanej Jakości Żywności QAFP. Działania oparte są na organizacji i realizacji road show po Polsce food... Czytaj więcej »

  • Już są! Wiosenne nowości od Coca-Cola zagościły na sklepowych półkach. Nowa orzeźwiająca formuła Sprite oraz dwa nowe warianty FANTA sprawiają, że rynek polskich napojów gazowanych staje się nie tylko pełny smaku, ale także nabiera wyjątkowo owocowych kolorów! Czytaj więcej »

  • W maju rozpoczęła się kampania syropów Owocowa Spiżarnia marki Herbapol, której celem jest przypomnienie konsumentom, że syropy o owocowym smaku to idealny dodatek do wody w ciepłe letnie dni. Kampanię pod hasłem „Obudź wodę syropem” można oglądać przez cały miesiąc na ponad 700 nośnikach w 9 miastach. Czytaj więcej »

  • Influencerzy w nowym projekcie marki Palma

    Poniedziałek, 15 maja 2017

    Na najpopularniejszych blogach parentingowych pojawiły się wpisy nawiązujące do eksperymentu społecznego marki Palma „To co dobre bez Ciebie się nie zrobi”. Czytaj więcej »

  • Wsparcie nowych smaków Almette - start!

    Poniedziałek, 15 maja 2017

    Hochland Polska rozpoczyna silne wsparcie wprowadzenia dwóch nowych smaków Almette: Almette z rzodkiewkami, Almette ze szpinakiem i czosnkiem. Celem działań jest poinformowanie konsumentów o tym, że ofercie dostępne są dwa NOWE, PYSZNE smaki. Po raz pierwszy w komunikacji firma Hochland tak szeroko wykorzystuje wizerunek celebryty - ambasadorem wprowadzenia nowych smaków Almette jest... Czytaj więcej »

  • Ruszyła kampania reklamowa wody funkcjonalnej Vytautas (produkowanej przez JSC „Birštono mineraliniai vandenys“ na Litwie). Akcję, realizowaną pod hasłem „Vytautas – pełna minerałów”, przygotowała agencja hi GRUPA, która odpowiada za przygotowanie i wdrożenie strategii komunikacji oraz zakup mediów. Czytaj więcej »

  • Hortex orzeźwia śpiewająco!

    Poniedziałek, 08 maja 2017

    Spot Napojów Hortex to kolejna odsłona prowadzonej od lat przez Opus B kampanii z Matką Naturą. Czytaj więcej »

  • Ruszyła kampania telewizyjna stylów piwnych Żywca pod hasłem „Ż jest za krótkie, żeby nie spróbować”. Od 24 kwietnia w ogólnopolskich stacjach emitowany jest spot promujący wariant Żywiec Białe, a od dzisiaj również Żywiec APA. Czytaj więcej »

  • Nowa kampania reklamowa marki Grześki

    Czwartek, 27 kwietnia 2017

    1 maja rusza kampania reklamowa Grześków, promująca kultowe Grześki kakaowe w czekoladzie i najnowszą propozycję marki - Grześki Gofree. Prowadzona pod hasłem „Lekkości im nie odmówisz”, komunikacja będzie realizowana równolegle w telewizji, Internecie, na nośnikach outdoorowych, w kinach i punktach sprzedaży potrwa do końca czerwca br. Czytaj więcej »