Kampanie i Promocje

  • Rodzinne ferie w zimowej kampanii marki Familijne

    Poniedziałek, 20 stycznia 2020

    Mus je schrupać! – pod takich hasłem 20 stycznia wystartowała telewizyjna odsłona zimowej kampanii reklamowej marki Familijne. Począwszy od ferii zimowych, aż do marca, marka przeprowadzi kompleksowe działania komunikacyjne w kanałach off- i online. Czytaj więcej »

  • Świętuj Dżem Babci z Łowiczem

    Wtorek, 14 stycznia 2020

    W ciągu roku jest wiele wspaniałych okazji do świętowania z bliskimi. Łowicz zachęca do tego, by wspólnie się nimi cieszyć i celebrować każdy… dżem dobry! Marka rozpoczyna komunikację 2020 od przypomnienia o styczniowym święcie każdej babci. Czytaj więcej »

  • Żywiec chce, aby oddawanie butelek zwrotnych stało się powszechnym nawykiem. „Wielka Zwrotka Ż” to akcja marki, której celem jest zachęcenie konsumentów do oddawania tych najbardziej ekologicznych opakowań, w jakich dostępne jest piwo. Po raz pierwszy w historii marki na półki trafiają butelki Żywca z odwróconą etykietą, mające zaakcentować start „Wielkiej Zwrotki Ż”. Czytaj więcej »

  • Mocna kampania reklamowa ciasteczek Verbena

    Poniedziałek, 30 grudnia 2019

    Nowe ciasteczka Verbena, wyjątkowe połączenie suszonych owoców i ziół, odpowiedź na poszukiwania konsumentów funkcjonalnych słodyczy, będą wspierane reklamowo w pierwszym kwartale 2020 roku. Mocna kampania reklamowa będzie obejmowała zarówno telewizję, internet jak i miejsca sprzedaży. Spoty reklamowe ciasteczek będą emitowane w głównych stacjach tematycznych – Polsat i... Czytaj więcej »

  • Sześć spółdzielni rolniczych z Grecji i z Cypru nawiązało współpracę na rzecz promocji konsumpcji europejskich owoców na trzech rynkach – greckim, niemieckim i polskim. Kampania promuje najsłynniejsze greckie i cypryjskie owoce takie jak: kiwi, winogrona, wiśnie, brzoskwinie, morele, pomarańcze i mandory pod hasłem ”Jedz więcej europejskich owoców”. Czytaj więcej »

  • Świąteczna gorączka trwa! W Wigilię czeka na nich specjalna niespodzianka – Green Caffé Nero tego dnia rozda 40 000 bonów na kawę w prezencie. Od 11 do 24 grudnia użytkownicy aplikacji mobilnej Green Caffè Nero będą mogli skorzystać ze specjalnych przedświątecznych ofert w ramach kalendarza adwentowego. Każdego dnia czekają na nich nowe rabaty, dodatkowe pieczątki oraz... Czytaj więcej »

  • Na co dzień nie zawsze mamy chwilę, by się zatrzymać i docenić tych, którzy nas wspierają. A przecież te nawet drobne gesty naszych bliskich tworzą życie wyjątkowym. Tymbark kontynuuje świąteczną kampanię nie tylko w telewizji, ale też na billboardach w całej Polsce, aby przypomnieć, że warto dać coś od siebie właśnie TYM, którzy dbają o naszą codzienność. W... Czytaj więcej »

  • Pierwsza gwiazdka z Oranżadą Hellena

    Niedziela, 15 grudnia 2019

    Najbardziej magicznemu okresowi w roku już po raz trzeci towarzyszy Oranżada Hellena. Marka kultowego napoju w kampanii reklamowej zaprasza do wspólnego świętowania Bożego Narodzenia. W czasie oczekiwań na Pierwszą Gwiazdkę Oranżada Hellena prowadzi działania wizerunkowo-sprzedażowe. Czytaj więcej »

  • Do Polski zbliża się najgorętszy okres w roku – czas karnawałowych imprez. Z tej okazji, już od 27 grudnia wszyscy śmiałkowie i fani piw smakowych będą mieli szansę powalczyć o imprezowe wyjazdy na Karaiby dzięki podkapslowej promocji Captain Jack, która potrwa do 23 lutego 2020. Czytaj więcej »

  • Agencja Streetcom rozpoczęła kampanię nowych, poręcznych opakowań past Wawrzyniec i równocześnie prowadzi działania komunikacyjne dla dotychczasowych i nowych wariantów produktu. Czytaj więcej »

  • W tym roku w ramach kampanii świątecznej marka Pepsi przygotowała dla konsumentów coś specjalnego. Zamiast standardowej reklamy, marka stworzyła bajkowy mini film, w którym opowiada własną historię świątecznych przygotowań w wydaniu elfów Pepsi. W filmie wzięła udział plejada polskich gwiazd: Maciej Musiał (Elf Kelfin), Wiktoria Gąsiewska (Elfka Ewka), Adam Fidusiewicz (Elf... Czytaj więcej »

  • Grupa spółek DANONE podsumowuje efekty pierwszej wspólnej kampanii wizerunkowej, której celem było zaprezentowanie kultury organizacyjnej firmy oraz wartości bliskich jej pracownikom. To właśnie ich autentyczne historie i osobiste wypowiedzi zostały przedstawione w spotach, które stanowiły fundament kampanii. Nagrania emitowane były w internecie, w tym w mediach społecznościowych,... Czytaj więcej »

  • Z Lubellą nie trzeba czekać do Świąt!

    Poniedziałek, 02 grudnia 2019

    Nie czekaj do Świąt ze wszystkim, co dobre. Lubella w klimatycznej kampanii zwraca uwagę na to, że choć niektóre potrawy przygotowujemy tylko na specjalne okazje, to pysznymi posiłkami można cieszyć się z bliskimi każdego dnia w ciągu roku. Czytaj więcej »

  • W kampanii digitalowej Tymbark poinformował o swoich nowościach produktowych. Nowe przekąski od Tymbarku to musy w trzech wariantach smakowych: jabłko, cynamon + kasza jaglana; owoce tropikalne + ryż; jabłko, mango, banan + płatki owsiane. Czytaj więcej »

  • Najbardziej magicznemu okresowi w roku już po raz trzeci towarzyszy Oranżada Hellena. Marka kultowego napoju w kampanii reklamowej zaprasza do wspólnego świętowania Bożego Narodzenia. Czytaj więcej »

  • Marka szkockiej whisky CHIVAS Regal z portfolio Wyborowa Pernod Ricard rozpoczęła kampanię promocyjną w największych sieciach handlowych w Polsce. Z początkiem listopada na półkach pojawiły się butelki whisky w opakowaniach z wizerunkami ambasadorów kampanii „Success is a blend” – Magdaleny Cieleckiej, Macieja Musiała oraz Jarka Kuźniara. Wsparciem działań są specjalnie... Czytaj więcej »

  • Tymbark zachęca, by dobrym słowem dzielić się nie tylko od Święta. Emocjonalny spot pokazuje, że warto doceniać bliskich za ich wsparcie na co dzień. Szeroka kampania i loteria pod wspólnym hasłem „TYM, którzy…” to świąteczna komunikacja marki nawiązująca do tego, by dać coś od siebie innym. Czytaj więcej »

  • Kubuś zaprasza do Świata Wyobraźni

    Poniedziałek, 18 listopada 2019

    Kubuś kontynuuje serię bajkowych niespodzianek dla najmłodszych. We współpracy z wydawcą Storytel marka przygotowała kolejne 25 wyjątkowych audiobooków czytanych przez znanych lektorów. Pod etykietami czekają naklejki z kodami dostępu do biblioteki, a na rewersach – bajkowe zadania. Ambasadorką kolekcji audiobooków Kubusia została Małgorzata Socha. Czytaj więcej »

  • Klienci saloników Kolportera mogą liczyć na dodatkowy bonus w postaci próbek zielonej herbaty. Do końca listopada br. w wybranych punktach sieci swoje produkty będzie w ten sposób promować firma Herbapol. Czytaj więcej »

  • Marka Ballantine’s we współpracy z agencją MullenLowe Warsaw stworzyła 3 odsłonę serialu internetowego – Kropla Prawdy, którego fabuła została osnuta wokół procesu powstawania whisky. Partnerem tegorocznej produkcji są platformy filmowe – CDA i CDA Premium. Czytaj więcej »

  • Właśnie wystartowała ogólnopolska kampania promująca pracowników Biedronki jako prawdziwych ekspertów od jakości i świeżości - są oni „Świeżoznawcami”. To kolejne innowacyjne działanie sieci w obszarze produktów świeżych. Czytaj więcej »

  • Firma CEDC International przygotowała wyjątkową niespodziankę dla wszystkich amatorów wina. Dzięki najnowszej kampanii z wykorzystaniem technologii AR – rozszerzonej rzeczywistości, konsumenci kupujący wybrane wina z winnic Torres lub Mare Magnum, mogą wziąć udział w indywidualnym szkoleniu prowadzonym przez profesjonalnego sommeliera. Czytaj więcej »

  • Dan Cake, jeden z czołowych producentów w branży piekarniczo-cukierniczej w Polsce oraz lider w sektorze pakowanych produktów piekarniczo-cukierniczych w kraju, rozpoczyna kolejny już w tym roku etap promocji Smaku Beztroski oraz nowej linii bułeczek mlecznych w wersji TO GO! Czytaj więcej »

  • Krzysztof Piątek przyłączył się do charytatywnej kampanii „Woda, która Pomaga” organizowanej przez markę naturalnej wody mineralnej Kinga Pienińska. Jako ambasador akcji uczestniczy w działaniach, mających na celu finansową pomoc szpitalom dziecięcym w Polsce. Pierwszą pulę środków zebranych w ramach programu otrzymały już wybrane placówki w Bydgoszczy, Lublinie oraz... Czytaj więcej »

  • 11 października br. MAKRO Polska rozpoczęło kampanię „Otwarte w niedziele”, której celem jest zwrócenie uwagi na znaczenie sektora handlowo-usługowego w Polsce. Jego przedstawiciele zapraszają do odwiedzania swoich restauracji i sklepów w każdą niedzielę, także wolną od handlu. Jako lokalne biznesy mogą w tym dniu oferować swoje usługi. Sieć hurtowni wspiera... Czytaj więcej »

  • Nowa kampania McDonald’s – 2 for U Challenge

    Wtorek, 15 października 2019

    Kampania 2 for U Challenge będzie promować codziennie zmieniające się superoferty promocyjne 2 for U dostępne w aplikacji McDonald’s. Czytaj więcej »

  • Bebiko 2 w nowej odsłonie i z nową komunikacją

    Czwartek, 10 października 2019

    Bebiko 2 pierwszy raz od 5 lat odświeżyło swój wizerunek i wzmocniło swoje pozycjonowanie jako eksperta od szczęśliwych brzuszków. W związku z tym marka ruszyła z ogólnopolską kampanią – Szczęście maluszka zaczyna się od brzuszka – promującą mleko modyfikowane Bebiko 2 z udoskonaloną, dobrze tolerowaną* formułą NUTRIflor Expert. W aktywacji o charakterze 360° marka... Czytaj więcej »

  • Wraz z początkiem października wystartowała akcja promocyjna, w której przy zakupie 4 produktów marki Tygryski będzie można odebrać w punkcie sprzedaży praktyczny lunchbox. Czytaj więcej »

  • SpongeBob w POLOmarkecie!

    Środa, 09 października 2019

    Ulubione postacie - SpongeBob, Patryk, Gary, Skalmar, Eugeniusz Krab oraz Plankton ponownie zawitały do POLOmarketu. Tym razem Klienci sieci, zwłaszcza Ci najmłodsi znajdą wizerunki swoich ulubieńców na specjalnej kolekcji śniadaniowej. Kubki w sześciu wzorach, komplety talerzyków, misek oraz mat śniadaniowych już od 16 października (środa) będą dostępne w kolejnym programie... Czytaj więcej »

  • Podravka promuje w telewizji środziemnomorskie produkty pomidorowe i makarony Podravka oraz oryginalne chorwackie pasty warzywne Ajvar. Kampania jest równolegle wspierana w digitalu i punktach sprzedaży. Potrwa do początku listopada. Czytaj więcej »