Kampanie i Promocje

  • Od czerwca wystartowała kampania telewizyjna rodziny nowych serów Hochland Kanapkowy, w której główną rolę otrzymały zabawne kreskówkowe postacie. Spot podkreśla najważniejsze wyróżniki produktu – kremowa konsystencja, intensywne składniki z charakterem, różnorodność smaków. Zaplanowano także kampanię reklamową w social mediach, kampanię AdWords oraz ambient. Trwa... Czytaj więcej »

  • Producent butelkowanych, zdrowych herbat przygotował specjalną promocję dla punktów detalicznych na sezon czerwiec/lipiec: pakiety z gratisami, biżuterią Ani Kruk oraz lodówkami i stojakami do ekspozycji. Firma SOTI Natural sp. z o.o wykupiła kampanię prasową, telewizyjną, kinową oraz planuje trasę letnią z sotinkami wspierającą odsprzedaż w sklepach zdrowych napojów marki SOTI. Czytaj więcej »

  • Promocja konsumencka dań gotowych Pudliszki

    Poniedziałek, 12 czerwca 2017

    10 lipca marka Pudliszki rozpoczyna promocję konsumencką pod nazwą „Do wygrania za dwa dania”. Zasady udziału w promocji są bardzo proste. Żeby wziąć udział w akcji należy: Czytaj więcej »

  • Ustaw sobie Ż z Żywcem!

    Poniedziałek, 12 czerwca 2017

    W Ż warto wyjść poza schemat i ustawić wszystko po swojemu. Na tej zasadzie opiera się nowa promocja marki Żywiec, która właśnie się rozpoczyna. Co tydzień wygrać w niej można aż 300 tys. zł. Czytaj więcej »

  • Kampania Albedo dla Schauma Nature Moments

    Czwartek, 08 czerwca 2017

    Jak namówić konsumenta, aby ten zmienił swoje przyzwyczajenia i sięgnął po nowy produkt? Zorganizować promocję sprzedażowo – wizerunkową, wyraźnie wskazującą na jego zalety. Takie mechanizmy wykorzystała marka Schauma, wprowadzając na rynek nową sublinię szamponów i odżywek Nature Moments. Za pomysły i realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja marketingu... Czytaj więcej »

  • TRZEŹWO MYŚLĘ to kampania promująca odpowiedzialną konsumpcję alkoholu, jako element nowoczesnego stylu życia. Ambasadorem kampanii jest Łukasz Jakóbiak, twórca internetowego talk-show 20m². Działania w ramach TRZEŹWO MYŚLĘ będą prowadzone od czerwca do września. Czytaj więcej »

  • Z okazji Dnia Dziecka w sieciach sklepów Bartek, do każdego zakupu dodawany jest smaczny upominek od marki Bakalland – producenta najlepszej jakości bakalii i batonów zbożowych oraz produktów śniadaniowych. Akcja skierowana jest do rodziców i dzieci. Czytaj więcej »

  • 1 czerwca marka Karmi rozpocznie kampanię reklamową pod hasłem „Nie za słodkie, nie za gorzkie”. Ma ona podkreślić, że bezalkoholowe piwo Karmi jest nie tylko dla kobiet. Spot z udziałem Penelopy Cruz i Jana Wieczorkowskiego przekonuje, że Karmi to piwo także dla prawdziwych mężczyzn. Czytaj więcej »

  • Ruszyła właśnie nowa kampania telewizyjna radlerów okocimskich. Spot, w którym piwowarzy z browaru Okocim opowiadają o swojej pasji i tworzeniu radlerów, jest emitowany w największych stacjach: TVN, TVP i Polsat oraz w kanałach tematycznych. Czytaj więcej »

  • Unia Producentów i Przedsiębiorców Przemysłu Mięsnego rozpoczyna kampanię edukacyjno – promocyjną finansowaną z Funduszu Promocji Mięsa Wieprzowego pt. „Polska Smakuje Jakością”. Jej przedmiotem jest kulinarne mięso i wędliny wieprzowe wytworzone w Systemie Gwarantowanej Jakości Żywności QAFP. Działania oparte są na organizacji i realizacji road show po Polsce food... Czytaj więcej »

  • Już są! Wiosenne nowości od Coca-Cola zagościły na sklepowych półkach. Nowa orzeźwiająca formuła Sprite oraz dwa nowe warianty FANTA sprawiają, że rynek polskich napojów gazowanych staje się nie tylko pełny smaku, ale także nabiera wyjątkowo owocowych kolorów! Czytaj więcej »

  • W maju rozpoczęła się kampania syropów Owocowa Spiżarnia marki Herbapol, której celem jest przypomnienie konsumentom, że syropy o owocowym smaku to idealny dodatek do wody w ciepłe letnie dni. Kampanię pod hasłem „Obudź wodę syropem” można oglądać przez cały miesiąc na ponad 700 nośnikach w 9 miastach. Czytaj więcej »

  • Influencerzy w nowym projekcie marki Palma

    Poniedziałek, 15 maja 2017

    Na najpopularniejszych blogach parentingowych pojawiły się wpisy nawiązujące do eksperymentu społecznego marki Palma „To co dobre bez Ciebie się nie zrobi”. Czytaj więcej »

  • Wsparcie nowych smaków Almette - start!

    Poniedziałek, 15 maja 2017

    Hochland Polska rozpoczyna silne wsparcie wprowadzenia dwóch nowych smaków Almette: Almette z rzodkiewkami, Almette ze szpinakiem i czosnkiem. Celem działań jest poinformowanie konsumentów o tym, że ofercie dostępne są dwa NOWE, PYSZNE smaki. Po raz pierwszy w komunikacji firma Hochland tak szeroko wykorzystuje wizerunek celebryty - ambasadorem wprowadzenia nowych smaków Almette jest... Czytaj więcej »

  • Ruszyła kampania reklamowa wody funkcjonalnej Vytautas (produkowanej przez JSC „Birštono mineraliniai vandenys“ na Litwie). Akcję, realizowaną pod hasłem „Vytautas – pełna minerałów”, przygotowała agencja hi GRUPA, która odpowiada za przygotowanie i wdrożenie strategii komunikacji oraz zakup mediów. Czytaj więcej »

  • Hortex orzeźwia śpiewająco!

    Poniedziałek, 08 maja 2017

    Spot Napojów Hortex to kolejna odsłona prowadzonej od lat przez Opus B kampanii z Matką Naturą. Czytaj więcej »

  • Ruszyła kampania telewizyjna stylów piwnych Żywca pod hasłem „Ż jest za krótkie, żeby nie spróbować”. Od 24 kwietnia w ogólnopolskich stacjach emitowany jest spot promujący wariant Żywiec Białe, a od dzisiaj również Żywiec APA. Czytaj więcej »

  • Nowa kampania reklamowa marki Grześki

    Czwartek, 27 kwietnia 2017

    1 maja rusza kampania reklamowa Grześków, promująca kultowe Grześki kakaowe w czekoladzie i najnowszą propozycję marki - Grześki Gofree. Prowadzona pod hasłem „Lekkości im nie odmówisz”, komunikacja będzie realizowana równolegle w telewizji, Internecie, na nośnikach outdoorowych, w kinach i punktach sprzedaży potrwa do końca czerwca br. Czytaj więcej »

  • Nowość w portfolio Coca-Cola!

    Piątek, 21 kwietnia 2017

    Na polskim rynku napojów gazowanych obecna jest nowa Coca-Cola o smaku limonkowym – Coca-Cola Lime. To pierwszy tak duży launch w ramach marki Coca-Cola prawie od dekady! Czytaj więcej »

  • 21 kwietnia br. rozpocznie się trzymiesięczna kampania wizerunkowa marki „Czas na Herbatę”, w której udział weźmie Maciej „Gleba” Florek. Stanowi ona element działań promujących 20-lecie marki na polskim rynku. Kampania będzie realizowana zarówno w serwisach społecznościowych marki Czas na Herbatę, jak i Macieja Florka. Czytaj więcej »

  • Planeta Warka wraca i w emitowanym od 17 kwietnia nowym spocie odsłania kolejne oblicza wyśnionego, męskiego świata. Tym razem przy kultowej muzyce filmowej legendy „Siedmiu wspaniałych”. Czytaj więcej »

  • Już w Wielką Sobotę w TVP oraz telewizji POLSAT będzie można zobaczyć nowy spot reklamowy marki Bracia Koral - Lody Jak Dawniej z udziałem Zbigniewa Wodeckiego. Czytaj więcej »

  • Mocniej, szybciej, celniej, trzeźwiej – tak brzmi nowa mantra tygrysów i życiowych rekordzistów. Hasło Tigera w wykonaniu Fokusa wbija się w głowę niczym mantra, a w połączeniu z energetyzującym spotem pobudza do działania. Dzięki unikalnym wariantom funkcjonalnym odpowiednia dawka energii jest zawsze tuż obok! Czytaj więcej »

  • Nowa kampania wizerunkowa Kauflandu

    Środa, 12 kwietnia 2017

    Kaufland Polska rozpoczął wizerunkową kampanię reklamową, opartą na nowym formacie kreatywnym. Czytaj więcej »

  • O tym, że „Polska smakuje”, należy mówić zawsze. Dlatego w okresie przygotowań do Świąt Wielkanocnych ruszyła przygotowana przez wszystkie Fundusze Promocji ogólnopolska kampania „Polska smakuje każdego dnia”. Jej celem jest zachęcanie Polaków do poszukiwania i kupowania wysokiej jakości polskich produktów rolno-spożywczych. Przez cały rok. Czytaj więcej »

  • Kasztelan ratuje grilla!

    Poniedziałek, 10 kwietnia 2017

    Marka Kasztelan rozpoczyna nową kampanię reklamową „Kasztelan, z natury na grilla”. W telewizji i kanałach VOD pojawi się nowy spot, na tablicach OOH zawisły już billboardy. Kampanii towarzyszyć będą także działania w mediach społecznościowych i w punktach sprzedaży. Czytaj więcej »

  • Zaledwie 6 proc. konsumentów przy zakupie piwa zwraca uwagę na jego opakowanie. Tylko 14 proc.2 ma świadomość, że korzystanie ze szklanych butelek zwrotnych pomaga oszczędzać energię i surowce. Co ósma osoba, która kupiła napój w butelce zwrotnej, przyznaje, że nigdy nie próbowała jej zwrócić(1). Zachęcanie do oddawania do sklepów butelek zwrotnych, a przez to ochronę... Czytaj więcej »

  • Piwo Specjal rozpoczyna kampanię “Legenda Północy”. Jedna z największych marek regionalnych Europy, która przez lata obecności na rynku stała się autentycznym symbolem polskiej Północy, w nowej kampanii sięga do historii i przypomina niemal 30 lokalnych legend. Jest to pierwsza w historii Specjala kampania o tak szerokim zasięgu. Czytaj więcej »

  • 3 kwietnia rozpoczęła się promocja konsumencka Desperadosa „Dotacje na kreacje”, w której codziennie, przez trzy kolejne miesiące, wygrać będzie można nagrody pieniężne o wartości 1000 zł i 200 zł. Raz na dwa tygodnie uczestnicy promocji będą mieli też szansę zdobycia innej wyjątkowej nagrody – udziału w kreatywnych warsztatach muzycznych. Czytaj więcej »

  • Apetyt rośnie w miarę jedzenia, zaś apetyt na Ż jest wciąż nienasycony. Po spektakularnym sukcesie kampanii „Chce się Ż”, Żywiec kontynuuje komunikację, w której przypomina konsumentom by czerpać z codzienności to co najlepsze. Czytaj więcej »