Advertisement

Kampanie i Promocje

  • Tymbark zachęca, by dobrym słowem dzielić się nie tylko od Święta. Emocjonalny spot pokazuje, że warto doceniać bliskich za ich wsparcie na co dzień. Szeroka kampania i loteria pod wspólnym hasłem „TYM, którzy…” to świąteczna komunikacja marki nawiązująca do tego, by dać coś od siebie innym. Czytaj więcej »

  • Kubuś zaprasza do Świata Wyobraźni

    Poniedziałek, 18 listopada 2019

    Kubuś kontynuuje serię bajkowych niespodzianek dla najmłodszych. We współpracy z wydawcą Storytel marka przygotowała kolejne 25 wyjątkowych audiobooków czytanych przez znanych lektorów. Pod etykietami czekają naklejki z kodami dostępu do biblioteki, a na rewersach – bajkowe zadania. Ambasadorką kolekcji audiobooków Kubusia została Małgorzata Socha. Czytaj więcej »

  • Klienci saloników Kolportera mogą liczyć na dodatkowy bonus w postaci próbek zielonej herbaty. Do końca listopada br. w wybranych punktach sieci swoje produkty będzie w ten sposób promować firma Herbapol. Czytaj więcej »

  • Marka Ballantine’s we współpracy z agencją MullenLowe Warsaw stworzyła 3 odsłonę serialu internetowego – Kropla Prawdy, którego fabuła została osnuta wokół procesu powstawania whisky. Partnerem tegorocznej produkcji są platformy filmowe – CDA i CDA Premium. Czytaj więcej »

  • Właśnie wystartowała ogólnopolska kampania promująca pracowników Biedronki jako prawdziwych ekspertów od jakości i świeżości - są oni „Świeżoznawcami”. To kolejne innowacyjne działanie sieci w obszarze produktów świeżych. Czytaj więcej »

  • Firma CEDC International przygotowała wyjątkową niespodziankę dla wszystkich amatorów wina. Dzięki najnowszej kampanii z wykorzystaniem technologii AR – rozszerzonej rzeczywistości, konsumenci kupujący wybrane wina z winnic Torres lub Mare Magnum, mogą wziąć udział w indywidualnym szkoleniu prowadzonym przez profesjonalnego sommeliera. Czytaj więcej »

  • Dan Cake, jeden z czołowych producentów w branży piekarniczo-cukierniczej w Polsce oraz lider w sektorze pakowanych produktów piekarniczo-cukierniczych w kraju, rozpoczyna kolejny już w tym roku etap promocji Smaku Beztroski oraz nowej linii bułeczek mlecznych w wersji TO GO! Czytaj więcej »

  • Krzysztof Piątek przyłączył się do charytatywnej kampanii „Woda, która Pomaga” organizowanej przez markę naturalnej wody mineralnej Kinga Pienińska. Jako ambasador akcji uczestniczy w działaniach, mających na celu finansową pomoc szpitalom dziecięcym w Polsce. Pierwszą pulę środków zebranych w ramach programu otrzymały już wybrane placówki w Bydgoszczy, Lublinie oraz... Czytaj więcej »

  • 11 października br. MAKRO Polska rozpoczęło kampanię „Otwarte w niedziele”, której celem jest zwrócenie uwagi na znaczenie sektora handlowo-usługowego w Polsce. Jego przedstawiciele zapraszają do odwiedzania swoich restauracji i sklepów w każdą niedzielę, także wolną od handlu. Jako lokalne biznesy mogą w tym dniu oferować swoje usługi. Sieć hurtowni wspiera... Czytaj więcej »

  • Nowa kampania McDonald’s – 2 for U Challenge

    Wtorek, 15 października 2019

    Kampania 2 for U Challenge będzie promować codziennie zmieniające się superoferty promocyjne 2 for U dostępne w aplikacji McDonald’s. Czytaj więcej »

  • Bebiko 2 w nowej odsłonie i z nową komunikacją

    Czwartek, 10 października 2019

    Bebiko 2 pierwszy raz od 5 lat odświeżyło swój wizerunek i wzmocniło swoje pozycjonowanie jako eksperta od szczęśliwych brzuszków. W związku z tym marka ruszyła z ogólnopolską kampanią – Szczęście maluszka zaczyna się od brzuszka – promującą mleko modyfikowane Bebiko 2 z udoskonaloną, dobrze tolerowaną* formułą NUTRIflor Expert. W aktywacji o charakterze 360° marka... Czytaj więcej »

  • Wraz z początkiem października wystartowała akcja promocyjna, w której przy zakupie 4 produktów marki Tygryski będzie można odebrać w punkcie sprzedaży praktyczny lunchbox. Czytaj więcej »

  • SpongeBob w POLOmarkecie!

    Środa, 09 października 2019

    Ulubione postacie - SpongeBob, Patryk, Gary, Skalmar, Eugeniusz Krab oraz Plankton ponownie zawitały do POLOmarketu. Tym razem Klienci sieci, zwłaszcza Ci najmłodsi znajdą wizerunki swoich ulubieńców na specjalnej kolekcji śniadaniowej. Kubki w sześciu wzorach, komplety talerzyków, misek oraz mat śniadaniowych już od 16 października (środa) będą dostępne w kolejnym programie... Czytaj więcej »

  • Podravka promuje w telewizji środziemnomorskie produkty pomidorowe i makarony Podravka oraz oryginalne chorwackie pasty warzywne Ajvar. Kampania jest równolegle wspierana w digitalu i punktach sprzedaży. Potrwa do początku listopada. Czytaj więcej »

  • Zamawiający wolą płacić bezgotówkowo

    Piątek, 04 października 2019

    Ponad połowa zamawiających dania za pomocą PizzaPortal.pl jako preferowany środek płatności wskazała transakcje bezgotówkowe, wynika z raportu PizzaPortal.pl „Klikasz i jesz. Raport o rynku dostaw jedzenia w Polsce”. Płatności online na PizzaPortal.pl preferują przede wszystkim mieszkańcy dużych miast. Bezgotówkowe płatności wspiera Visa. W ramach promocji każdy, kto dokona... Czytaj więcej »

  • Soki Kubuś 100% to – 100% owoców i marchewki. Jak podkreśla kolejna kampania marki – tym produktom można zaufać. Czytaj więcej »

  • Value Media, jako pierwszy dom mediowy w Polsce, wykorzystuje innowacyjny format reklamowy Hybrid Broadcast Broadband TV. Po raz pierwszy komercyjnie użyto go w kampanii marki Almette w stacji TVN. Czytaj więcej »

  • Jesienią najbardziej rodzinne wafelki w Polsce stawiają na silną komunikację na wielkim i małym ekranie. W telewizji marka Familijne wraca w roli partnera teleturnieju „Koło Fortuny”. Będzie obecna także w kampanii on screen w kinach w całej Polsce. To kolejna odsłona komunikacji pod hasłem „Mus je schrupać!”. Czytaj więcej »

  • Nowa promocja Energizer i Audioteki

    Środa, 02 października 2019

    Kup baterie i zgarnij jeden z 14 topowych audiobooków Audioteki – tak w skrócie można określić najnowszą promocję marki Energizer. Energizer od lat regularnie zaskakuje swoich konsumentów ciekawymi akcjami typu instant win. Mechanizm jest prosty: kup dowolny produkt Energizer, zarejestruj zakup na stronie internetowej kampanii, a otrzymasz kod na prezent. Promocja z Audioteką trwa od... Czytaj więcej »

  • Blisko 600 restauracji bierze udział w akcji promocyjnej PizzaPortal.pl. Od października, do zamówionego dania napój energetyzujący Coca-Cola Energy dodawany jest za darmo. Promocja potrwa do końca października. Czytaj więcej »

  • SuperDrob S.A. rozpoczyna ogólnopolską kampanię reklamową w głównych stacjach telewizyjnych oraz w popularnych serwisach internetowych, gdzie promowana będzie linia Kurczaka Sielskiego z chowu bez antybiotyków. Czytaj więcej »

  • Najnowsze Danonki BIO o smakach maliny i gruszki

    Poniedziałek, 30 września 2019

    Każdy rodzic ze szczególną troską dba o swoje dzieci, wybierając dla nich tylko to, co najlepsze. Wyjątkowo ważna jest jakość produktów spożywczych przeznaczonych dla dzieci. Rodzice zwracają również coraz większą uwagę na ich skład i pochodzenie. Już nie tylko wybierają warzywa zamiast słodyczy lub chipsów, ale coraz częściej szukają produktów BIO, czyli najprościej... Czytaj więcej »

  • W drugiej połowie sierpnia ruszyła kampania pod hasłem „Milka. Stąd się bierze delikatność”, koncentrująca się na alpejskim mleku, które od ponad 100 lat stanowi serce i zarazem wyróżnik czekolady Milka. Marka m.in. zwraca w niej uwagę na fakt, że pozyskuje ten składnik z zaledwie ośmiuset niewielkich rodzinnych gospodarstw, na których średnio żyje tylko sześćdziesiąt... Czytaj więcej »

  • Puchatek z licencją Angry Birds 2!

    Środa, 18 września 2019

    Już niedługo na ekranach kin kolejna odsłona kultowej serii - „Angry Birds 2”. Z tej okazji marka Puchatek przygotowała limitowaną edycję ze specjalną grafiką i wyjątkowymi naklejkami. Czytaj więcej »

  • Grupa spółek DANONE wystartowała z pierwszą wspólną kampanią wizerunkową, która prezentuje kulturę organizacyjną firmy i wartości bliskie jej pracownikom. To właśnie oni wystąpili w kampanii, jak również mieli kluczowy wpływ na jej kształt - dzieląc się swoimi autentycznymi historiami i tym, co szczególnie cenią w pracy i w życiu prywatnym. Oddając głos pracownikom,... Czytaj więcej »

  • Musy Kubuś – Dobry skład to podstawa!

    Piątek, 13 września 2019

    Dzieci wiedzą, że dobry skład to podstawa. A musy Kubusia są przygotowane właśnie specjalnie z myślą o najmłodszych. W nowej kampanii marka przypomina, że „to nie wszystko jedno, co je Twoje dziecko”. Czytaj więcej »

  • Tymbark. Do ostatniej kropli!

    Piątek, 13 września 2019

    W emocjonalnej kampanii Tymbark wzrusza opowieścią o samotnej kropli soku… Na szczęście dzięki przewadze nowego, wygodniejszego kartonu ta historia ma swój happy end! Czytaj więcej »

  • Trwa letnia kampania Pepsi „To Pepsi dla Was”, która jest wprowadzeniem nowego, globalnego pozycjonowania Pepsi - FOR THE LOVE OF IT. Komunikacja skupiona jest wokół uznania dla postaw i pasji młodych ludzi. Marka zachęca do podążania za swoimi zainteresowaniami i ich rozwijaniem, a także oddawania się temu, co angażuje, sprawia radość i przyjemność. Czytaj więcej »

  • To już druga odsłona kampanii Carrefour „Konkret 9: BIO na zdrowie”, która promuje konkretne rozwiązania dla zdrowego odżywiania – szeroki wybór ekologicznych produktów objętych gwarancją najniższej ceny. Tym razem motywem przewodnim komunikacji jest hasło „Jesteś tym, co jesz”, które najlepiej tłumaczy, dlaczego warto jeść produkty BIO. Czytaj więcej »

  • Dan Cake, jeden z czołowych producentów w branży piekarniczo-cukierniczej w Polsce oraz lider w sektorze pakowanych produktów piekarniczo-cukierniczych w kraju, rozpoczął kolejny w tym roku etap promocji Smaku Beztroski pod hasłem „Smak Beztroski zawsze po ręką”. W ramach kampanii Dan Cake promuje linię produktową bułeczek mlecznych w wersjach TO GO!. Do bestsellerowych... Czytaj więcej »