Kampanie i Promocje

  • Marka Akuku! stawia na aktywną, rodzinną komunikację w przestrzeni kinowej. Do końca roku w 46 obiektach sieci Multikino zaplanowano działania promujące popularne żelki w kampanii on-screen, strefach zabawy dla dzieci i poprzez specjalną ofertę „Pufa dla Malucha”. Czytaj więcej »

  • Marka Żywiec konsekwentnie rozwija kampanię „Chce się Ż” – hasło jej nowej odsłony to „Ż jak lubisz”. W tym roku marka pokazuje, że w życiu nie chodzi o to, by osiągać wszystko, ale, by lubić to, co się robi. Nowa odsłona wpisuje się w pozycjonowanie Żywca, który od 2015 roku w ramach „Chce się Ż” opowiada o polskim apetycie na życie i zachęca, by w życiu... Czytaj więcej »

  • Sertop na Politechnice Krakowskiej

    Środa, 13 marca 2019

    Tyski producent serków topionych ponownie wraca z akcją promocyjną na krakowską uczelnię. W każdy wtorek od dnia 19 marca br do 9 kwietnia, pierwszych 50 studentów PK będzie miało okazję skosztować pysznych serków topionych w zupie meksykańskiej, serowej lub sałatce warzywnej, serwowanej w wagonie tramwajowym Pantograf Cafe, przy Wydziale Mechanicznym Politechniki Krakowskiej (Al.... Czytaj więcej »

  • 11 marca br. Oranżada Hellena startuje z nową edycją telewizyjnej kampanii reklamowej „Cudze chwalicie, swego nie znacie”. Twarzą marki Oranżada Hellena jest niezmiennie Kuba Wojewódzki. Gwiazdy, które także wezmą udział w kampanii to Michał Szpak, Czesław Mozil i Bartosz Kurek. Działania wizerunkowo-sprzedażowe w TV dopełnia zakrojony na szeroką skalę pakiet aktywności... Czytaj więcej »

  • Wygodne owoce to mus!

    Środa, 13 marca 2019

    W nowej kampanii Tymbark przypomina, że warto sięgać po wygodne rozwiązania. W niektórych sytuacjach owoce mogą być nieco zawodne… nie to, co praktyczny mus! Musy Tymbarku w trzech smakach do wyboru to 100% owoców, w wygodnej i poręcznej formie. Czytaj więcej »

  • Czasami „BEZ” oznacza… najlepiej. Właśnie to w nowej kampanii przedstawia Kubuś. Wszystkie produkty marki są zawsze bez konserwantów, bez syropu glukozowo-fruktozowego i bez barwników. To kolejny dowód na to, jak Kubuś spełnia Dziecięce Standardy. Czytaj więcej »

  • Sieć marketów alkoholowych Duży Ben uruchomiła program dla swoich klientów „Ekipa Dużego Bena”, który obejmie wszystkie sklepy tej sieci w Polsce. Zgłoszenia do programu są przyjmowane m.in. przez uruchomioną 1 marca br. nową aplikację mobilną Dużego Bena. Czytaj więcej »

  • Marka Okocim odświeża opakowania swoich piw i kontynuuje kampanię „Tu się warzy z zasadami”. Nowe spoty, w których główne role grają piwowarzy z Browaru Okocim, tym razem opowiadają o pierwszym piwie typu jasne pełne uwarzonym na ziemiach polskich. Czytaj więcej »

  • VARTA Consumer Batteries po raz kolejny zaprasza do udziału w swojej akcji „Czas na zabawę”. Każdy, kto zdecyduje się wziąć udział w zabawie, ma szansę na wygranie atrakcyjnej nagrody pieniężnej: 5 000 zł na wymarzony, wakacyjny wyjazd. Nagrodą, którą otrzyma każdy uczestnik, jest voucher o wartości 100 zł do wykorzystania w serwisie bookingowym - Travel by Inspire. Czytaj więcej »

  • Marka Bracia Koral, która świętuje 5 letni sukces na polskim rynku, startuje z nowym projektem internetowym – kulinarnym show „Pyszne studio” na kanale YouTube. Gospodarzem cyklu, aż 40-stu kulinarnych odcinków, będzie nowy ambasador marki Bracia Koral – Damian Kordas - najmłodszy w Europie zdobywca tytułu Masterchef’a. Kordas, w kolejnych odcinkach zaprezentuje kreatywne i... Czytaj więcej »

  • W marcu wystartowała nowa kampania Żywiec Zdrój® niegazowany. Marka realizuje działania komunikacyjne pod hasłem „Serce to w 79% woda! Wybierz najlepszą dla siebie”. Kampania jest kolejnym elementem działań marki podkreślających znaczenie odpowiedniego nawodnienia dla zdrowia. Zachęcając do właściwych nawyków, Żywiec Zdrój® w tegorocznej kampanii prezentuje różne... Czytaj więcej »

  • Marka Vileda rozpoczęła kampanię promocyjną swojego najpopularniejszego mopa płaskiego Ultramax. Spoty telewizyjne w mediach ogólnopolskich i tematycznych będą emitowane do 3 marca br. Czytaj więcej »

  • Lubella kolejny raz przygotowała wyjątkową promocję dedykowaną uniwersum Marvela. W wybranych opakowaniach płatków Lubella znaleźć można jeden z 11 wzorów tatuażu z bohaterami Marvel Avengers. Dodatkowo w sprzedaży pojawiły się aż dwa unikalne, limitowane produkty, a na nich postaci Iron Man oraz Kapitana Ameryka. Czytaj więcej »

  • Startuje promocja Harnasia!

    Czwartek, 28 lutego 2019

    2019 to rok zmian dla marki Harnaś. Na rynku pojawiły się nowe opakowania, Harnaś zyskał nowy lepszy smak, a teraz marka przygotowała nową odsłonę loterii konsumenckiej, która rusza już 1 marca. Czytaj więcej »

  • Jak się ruszasz, pij Kubusia – na stoku!

    Poniedziałek, 25 lutego 2019

    W zimowej odsłonie kampanii „Rusz się z K!” Kubuś ponownie zachęca: Jak się ruszasz, pij Kubusia! Na dziecięcych stacjach telewizyjnych emitowane są spoty, w których Kubuś zachęca dzieci do wspólnych ćwiczeń i przypomina, jak ważna jest rozgrzewka przed jazdą na snowboardzie lub nartach. Czytaj więcej »

  • Nowoczesność zakorzeniona w tradycji – oto nowy, odświeżony wizerunek wody mineralnej Nałęczowianka. Rebrandingowi towarzyszy ogólnopolska kampania reklamowa. Czytaj więcej »

  • Kampania reklamowa Indykpol

    Piątek, 15 lutego 2019

    Indykpol – największy w Polsce producent indyka, rozpoczyna kolejny etap kampanii reklamowej. Tym razem będzie ona obejmować, niedawno wprowadzoną na rynek, linię produktów Samo dobro bez dodatku konserwantów. Czytaj więcej »

  • Campari, legendarny włoski apertif, ogłasza premierę najnowszej części serii Red Diaries: krótkometrażowy film pod tytułem „Entering Red”. Zgodnie z hasłem marki mówiącym, że każdy koktajl opowiada swoją historię, tegoroczna produkcja jest celebracją słynnego koktajlu Negroni, który obchodzi setne urodziny. Czytaj więcej »

  • Królewskie – piwo nr 1 w Warszawie

    Poniedziałek, 11 lutego 2019

    Marka Królewskie towarzyszy Warszawie od ponad 40 lat i jest jednym z symboli stołecznego życia. Świadczą o tym wyniki sprzedaży – Królewskie jest jedną z najsilniejszych marek regionalnych w kraju i numerem 1 w stolicy*. Najbardziej warszawskie piwo otwiera właśnie sezon nową odsłoną kampanii dedykowanej warszawskim dzielnicom. Czytaj więcej »

  • Powiedzenie „przez żołądek do serca” jeszcze nigdy nie było tak trafne, jak w zbliżające się dużymi krokami Walentynki. Dlatego marka Delecta, promując swoje niezwykle proste w przygotowaniu monoporcje, podpowiada co zrobić, by smacznie zaskoczyć swoją drugą połówkę. Zaplanowała też konkurs na najpiękniejsze wyznanie miłosne, w którym do wygrania są atrakcyjne nagrody. Czytaj więcej »

  • A Ty, jaką kobietą jesteś? Konkurs E. Wedel.

    Poniedziałek, 04 lutego 2019

    Jesteś silna, energiczna czy intrygująca? A może zmieniasz swoje oblicze w zależności od roli w którą się wcielasz? Nieważne jaka, zawsze jesteś najlepszą wersją siebie - mówi E. Wedel w nowej kampanii Czekolad Premium i od 1 do 10 lutego organizuje konkurs do konsumentek, w którym nagrodą jest udział w profesjonalnej sesji zdjęciowej z Omeną Mensah. Sesja odbędzie się 15... Czytaj więcej »

  • Tymbark Vitamini – zdrowo pomyślane!

    Poniedziałek, 04 lutego 2019

    Tymbark zachęca do tego, by znaleźć swój sposób na dbanie o skórę. W najnowszym spocie przedstawia naturalne źródło beta-karotenu z marchewki, dla pięknej i zdrowej cery – Tymbark Vitamini. Marchwiowo-owocowe soki to przyjemny i prosty sposób zadbania o siebie… bez dodatkowych źródeł pokus, podjadania czy zaskoczenia! Czytaj więcej »

  • 4 lutego wystartowała kampania reklamowa loterii „Milion Grześków do wygrania”. Akcja promocyjna marki Grześki otrzyma silne wsparcie w mediach (TV, digital, social media) oraz w punktach sprzedaży. Działania zaplanowano do końca miesiąca. Czytaj więcej »

  • Perfetti Van Melle, jeden z większych dystrybutorów słodyczy w Polsce, rozpoczyna nowy rok z kampanią reklamującą gumy do żucia Mentos Pure Fresh. Czytaj więcej »

  • 21 stycznia wystartowała nowa kampania wizerunkowa naturalnej wody mineralnej Kinga Pienińska z udziałem ambasadorki marki, Anny Lewandowskiej – „Woda, która towarzyszy mi na co dzień”. Pod tym hasłem marka wraz z trenerką promują zdrowy, aktywny styl życia. Czytaj więcej »

  • Przełam niezręczną ciszę i przejdź z sąsiadem na TY! Wyjątkowy eksperyment przeprowadzony w bloku na warszawskich Bielanach pokazuje, że to łatwiejsze niż mogłoby się wydawać. Tyskie udowadnia, że nawet tak codzienne miejsce jak winda może być początkiem nowej znajomości. Akcja zrealizowana przez markę to część kampanii „Przejdźmy na TY”, która zachęca do dbania o... Czytaj więcej »

  • Z początkiem lutego rusza czwarta edycja uwielbianej przez Polaków promocji konsumenckiej „Dwa Szybkie Żubry”. Marka powraca nie tylko z milionami podwójnych nagród, ale również z nowym spotem reklamowym. W tym roku Żubry popłyną szerokim strumieniem, aby mocno zaakcentować start kolejnego, piwnego sezonu. Czytaj więcej »

  • Z rozpoczęciem nowego sezonu Pucharu Świata w skokach narciarskich, Milka wystartowała z nową kampanią „Milka. Sercem z Naszymi”. Z tej okazji, konsumenci mogą kupić flagowy produkt marki – tabliczkę mlecznej alpejskiej czekolady w specjalnych limitowanych opakowaniach z wizerunkiem skoczka oraz hasłem „Ulubiona czekolada polskich skoczków”! Od teraz radość ze wspólnego... Czytaj więcej »

  • Marka Familijne, lider rynku wafli rodzinnych w Polsce*, wystartowała z kampanią reklamową pod hasłem „Mus je schrupać”. Działania realizowane dla wafli Familijnych Gofrowych potrwają do połowy marca w telewizji i kanałach digitalowych. Czytaj więcej »

  • Myślisz – „torebka”, mówisz – „przekąska”! Lider rynku bakalii marka Bakalland podjęła współpracę z marką O bag, specjalizującą się w konfigurowanych modnych akcesoriach. Wraz z początkiem roku nabywcy kultowych torebek O bag znajdą w środku idealną przekąskę Bakalland z linii „Chwyć&Jedz”. Współpraca marek nawiązuje do różnorodności zarówno torebek,... Czytaj więcej »