Kampanie i Promocje

  • Unia Producentów i Przedsiębiorców Przemysłu Mięsnego rozpoczyna kampanię edukacyjno – promocyjną finansowaną z Funduszu Promocji Mięsa Wieprzowego pt. „Polska Smakuje Jakością”. Jej przedmiotem jest kulinarne mięso i wędliny wieprzowe wytworzone w Systemie Gwarantowanej Jakości Żywności QAFP. Działania oparte są na organizacji i realizacji road show po Polsce food... Czytaj więcej »

  • Już są! Wiosenne nowości od Coca-Cola zagościły na sklepowych półkach. Nowa orzeźwiająca formuła Sprite oraz dwa nowe warianty FANTA sprawiają, że rynek polskich napojów gazowanych staje się nie tylko pełny smaku, ale także nabiera wyjątkowo owocowych kolorów! Czytaj więcej »

  • W maju rozpoczęła się kampania syropów Owocowa Spiżarnia marki Herbapol, której celem jest przypomnienie konsumentom, że syropy o owocowym smaku to idealny dodatek do wody w ciepłe letnie dni. Kampanię pod hasłem „Obudź wodę syropem” można oglądać przez cały miesiąc na ponad 700 nośnikach w 9 miastach. Czytaj więcej »

  • Influencerzy w nowym projekcie marki Palma

    Poniedziałek, 15 maja 2017

    Na najpopularniejszych blogach parentingowych pojawiły się wpisy nawiązujące do eksperymentu społecznego marki Palma „To co dobre bez Ciebie się nie zrobi”. Czytaj więcej »

  • Wsparcie nowych smaków Almette - start!

    Poniedziałek, 15 maja 2017

    Hochland Polska rozpoczyna silne wsparcie wprowadzenia dwóch nowych smaków Almette: Almette z rzodkiewkami, Almette ze szpinakiem i czosnkiem. Celem działań jest poinformowanie konsumentów o tym, że ofercie dostępne są dwa NOWE, PYSZNE smaki. Po raz pierwszy w komunikacji firma Hochland tak szeroko wykorzystuje wizerunek celebryty - ambasadorem wprowadzenia nowych smaków Almette jest... Czytaj więcej »

  • Ruszyła kampania reklamowa wody funkcjonalnej Vytautas (produkowanej przez JSC „Birštono mineraliniai vandenys“ na Litwie). Akcję, realizowaną pod hasłem „Vytautas – pełna minerałów”, przygotowała agencja hi GRUPA, która odpowiada za przygotowanie i wdrożenie strategii komunikacji oraz zakup mediów. Czytaj więcej »

  • Hortex orzeźwia śpiewająco!

    Poniedziałek, 08 maja 2017

    Spot Napojów Hortex to kolejna odsłona prowadzonej od lat przez Opus B kampanii z Matką Naturą. Czytaj więcej »

  • Ruszyła kampania telewizyjna stylów piwnych Żywca pod hasłem „Ż jest za krótkie, żeby nie spróbować”. Od 24 kwietnia w ogólnopolskich stacjach emitowany jest spot promujący wariant Żywiec Białe, a od dzisiaj również Żywiec APA. Czytaj więcej »

  • Nowa kampania reklamowa marki Grześki

    Czwartek, 27 kwietnia 2017

    1 maja rusza kampania reklamowa Grześków, promująca kultowe Grześki kakaowe w czekoladzie i najnowszą propozycję marki - Grześki Gofree. Prowadzona pod hasłem „Lekkości im nie odmówisz”, komunikacja będzie realizowana równolegle w telewizji, Internecie, na nośnikach outdoorowych, w kinach i punktach sprzedaży potrwa do końca czerwca br. Czytaj więcej »

  • Nowość w portfolio Coca-Cola!

    Piątek, 21 kwietnia 2017

    Na polskim rynku napojów gazowanych obecna jest nowa Coca-Cola o smaku limonkowym – Coca-Cola Lime. To pierwszy tak duży launch w ramach marki Coca-Cola prawie od dekady! Czytaj więcej »

  • 21 kwietnia br. rozpocznie się trzymiesięczna kampania wizerunkowa marki „Czas na Herbatę”, w której udział weźmie Maciej „Gleba” Florek. Stanowi ona element działań promujących 20-lecie marki na polskim rynku. Kampania będzie realizowana zarówno w serwisach społecznościowych marki Czas na Herbatę, jak i Macieja Florka. Czytaj więcej »

  • Planeta Warka wraca i w emitowanym od 17 kwietnia nowym spocie odsłania kolejne oblicza wyśnionego, męskiego świata. Tym razem przy kultowej muzyce filmowej legendy „Siedmiu wspaniałych”. Czytaj więcej »

  • Już w Wielką Sobotę w TVP oraz telewizji POLSAT będzie można zobaczyć nowy spot reklamowy marki Bracia Koral - Lody Jak Dawniej z udziałem Zbigniewa Wodeckiego. Czytaj więcej »

  • Mocniej, szybciej, celniej, trzeźwiej – tak brzmi nowa mantra tygrysów i życiowych rekordzistów. Hasło Tigera w wykonaniu Fokusa wbija się w głowę niczym mantra, a w połączeniu z energetyzującym spotem pobudza do działania. Dzięki unikalnym wariantom funkcjonalnym odpowiednia dawka energii jest zawsze tuż obok! Czytaj więcej »

  • Nowa kampania wizerunkowa Kauflandu

    Środa, 12 kwietnia 2017

    Kaufland Polska rozpoczął wizerunkową kampanię reklamową, opartą na nowym formacie kreatywnym. Czytaj więcej »

  • O tym, że „Polska smakuje”, należy mówić zawsze. Dlatego w okresie przygotowań do Świąt Wielkanocnych ruszyła przygotowana przez wszystkie Fundusze Promocji ogólnopolska kampania „Polska smakuje każdego dnia”. Jej celem jest zachęcanie Polaków do poszukiwania i kupowania wysokiej jakości polskich produktów rolno-spożywczych. Przez cały rok. Czytaj więcej »

  • Kasztelan ratuje grilla!

    Poniedziałek, 10 kwietnia 2017

    Marka Kasztelan rozpoczyna nową kampanię reklamową „Kasztelan, z natury na grilla”. W telewizji i kanałach VOD pojawi się nowy spot, na tablicach OOH zawisły już billboardy. Kampanii towarzyszyć będą także działania w mediach społecznościowych i w punktach sprzedaży. Czytaj więcej »

  • Zaledwie 6 proc. konsumentów przy zakupie piwa zwraca uwagę na jego opakowanie. Tylko 14 proc.2 ma świadomość, że korzystanie ze szklanych butelek zwrotnych pomaga oszczędzać energię i surowce. Co ósma osoba, która kupiła napój w butelce zwrotnej, przyznaje, że nigdy nie próbowała jej zwrócić(1). Zachęcanie do oddawania do sklepów butelek zwrotnych, a przez to ochronę... Czytaj więcej »

  • Piwo Specjal rozpoczyna kampanię “Legenda Północy”. Jedna z największych marek regionalnych Europy, która przez lata obecności na rynku stała się autentycznym symbolem polskiej Północy, w nowej kampanii sięga do historii i przypomina niemal 30 lokalnych legend. Jest to pierwsza w historii Specjala kampania o tak szerokim zasięgu. Czytaj więcej »

  • 3 kwietnia rozpoczęła się promocja konsumencka Desperadosa „Dotacje na kreacje”, w której codziennie, przez trzy kolejne miesiące, wygrać będzie można nagrody pieniężne o wartości 1000 zł i 200 zł. Raz na dwa tygodnie uczestnicy promocji będą mieli też szansę zdobycia innej wyjątkowej nagrody – udziału w kreatywnych warsztatach muzycznych. Czytaj więcej »

  • Apetyt rośnie w miarę jedzenia, zaś apetyt na Ż jest wciąż nienasycony. Po spektakularnym sukcesie kampanii „Chce się Ż”, Żywiec kontynuuje komunikację, w której przypomina konsumentom by czerpać z codzienności to co najlepsze. Czytaj więcej »

  • W połowie marca wystartowała kampania telewizyjna wspierająca nowe produkty z linii WINIARY POMYSŁ NA… Pieczone w sosie. Twarzą kampanii reklamowej została Anna Nowak-Ibisz. W ramach aktywności w mediach o zasięgu ogólnopolskim pojawią się 3 spoty promujące 3 produkty z nowej linii, w reklamie konsumenci bliżej poznają natomiast dwie z trzech pozycji. Pierwszy spot reklamuje... Czytaj więcej »

  • 1 kwietnia ruszyła nowa kampania makaronów Czaniecki: Czaniecki. Tu zaczyna się smak. Zintensyfikowane działania w mediach potrwają do końca miesiąca. Wszystkie kreacje odnoszą się do rodzinnych tradycji, dawnych smaków i wspomnień z dzieciństwa. Czytaj więcej »

  • Warka Radler wprowadza kolejny nowy wariant, który będzie doskonałym dopełnieniem atmosfery plenerowych spotkań. Malina z Cytryną - pierwszy radler o takim smaku w Polsce, jest dostępny w sprzedaży od 1 kwietnia. Lekki 2% miks idealnie łączy w sobie piwną goryczkę ze słodyczą malin i orzeźwiającymi cytrusowymi nutami. Nowość przez cały sezon wspierana będzie szeroką... Czytaj więcej »

  • Siłownie na świeżym powietrzu stają się coraz bardziej popularne. Sprawdzają się w okolicy szkoły, placu zabaw, parku, domu seniora, osiedli mieszkaniowych czy terenów rekreacyjnych. Ich zaletą jest ogólnodostępność – ćwiczyć może każdy, za darmo o dowolnej porze dnia. Koszt zakupu urządzeń treningowych i organizacji siłowni pod chmurką ponoszą zazwyczaj gminy.... Czytaj więcej »

  • Herbapol-Lublin rusza z nowymi odsłonami kampanii reklamowych produktów dżemowych oraz linii Herbaciany Ogród. Spoty emitowane są w najbardziej popularnych stacjach telewizyjnych takich jak Telewizja Polska, TVN i Polsat. Celem każdej kampanii jest wzrost świadomości dotyczącej produktów i przypomnienie konsumentom o najważniejszych ich benefitach. Czytaj więcej »

  • Wystartowała nowa kampania marki Żywiec Zdrój. Ma ona na celu uwrażliwić Polaków na potrzebę podjęcia działań na rzecz zachowania zasobów naturalnych oraz zaangażować w konkretne działanie - posadzenie miliona drzew. Jest ono realizowane w ramach programu „Po Stronie Natury”, którego ambasadorką już po raz drugi została Martyna Wojciechowska. W tym roku Żywiec Zdrój... Czytaj więcej »

  • Jedno miasto, 18 dzielnic i nieskończenie wiele historii i miejsc do odkrycia. Królewskie - największa marka w Warszawie i na Mazowszu startuje z nową kampanią dedykowaną każdej dzielnicy, w której zachęca mieszkańców do odkrywania tych miejsc. Czytaj więcej »

  • Szymon Majewski w nowej komunikacji Actimela udowadnia, że nawet najgorszą aurę pogodową można pokonać siłą motywacji. Bohaterowi piosenki Majewskiego, hipsterowi z Placu Zbawiciela nie przeszkodzi nawet mróz i śnieg w zrobieniu idealnego selfie i trafieniu na okładkę Men-Ela. Piosenka ma przekonać, że nasza wewnętrzna siła zależy od nastawienia i walki z przeciwnościami losu. Czytaj więcej »