Kampanie i Promocje

  • Dla każdego sportowca najważniejsze są słowa najbliższych – one dają im moc i pozwalają zrobić pierwszy krok. A doping – pełne emocji słowa kibiców – dodaje piłkarzom sił! Najnowsza kampania Tymbarku opowiada o niebywałej mocy słów i przypomina, że to właśnie ona może ponieść małych piłkarzy z Turnieju „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku” do Reprezentacji! Czytaj więcej »

  • Kampania informacyjno-promocyjna „Linia produktów z Łukowa – Gwarancją Jakości QAFP” dobiega końca. Ponad rok trwały działania promocyjne, których celem było rozpowszechnienie wiedzy o kiełbasach: podwawelskiej ekstra, żywieckiej i krakowskiej suchej, wytwarzanych w systemie QAFP. Czytaj więcej »

  • Kubuś znów zachęca wszystkich na YouTube do aktywnego spędzania czasu i sportowej rywalizacji! Ruszył kolejny sezon na kanale – Rusz się z K! Znani YouTuberzy znów będą mierzyć się w serii ciekawych zadań i udowodnią, że aktywność fizyczna powinna każdemu towarzyszyć na co dzień! Wszystko pod okiem Krzysztofa Golonki z kanału Trenuj z Krzychem, który zadba o najwyższy... Czytaj więcej »

  • Nie musisz spędzać długich godzin w kuchni, jeśli nie masz na to ochoty. Smaczne, sprawdzone ciasta i pieczywo pakowane oddadzą Ci twój cenny czas, a Ty wykorzystaj go na co tylko masz ochotę – przekonuje firma Dan Cake, która od połowy maja ruszyła z nową platformą komunikacji marki pod hasłem „Smak Beztroski”. Czytaj więcej »

  • 7 maja wystartowała kampania promująca Przyprawę w płynie MAGGI pod hasłem „Daj się zaskoczyć”. W ramach aktywności w mediach pojawiły się 2 spoty, które swoim zasięgiem objęły największe stacje telewizyjne (m.in. – TVN, Polsat, TVP a także kanały tematyczne Polsat i TVN). Działania wspiera także kampania digitalowa obejmująca m.in. serwisy VOD, Instagram oraz Facebook. Czytaj więcej »

  • Dzieci wiedzą, że dobry skład to podstawa… Dlatego Kubuś Mus to same owoce i witaminy – dodano tylko opakowanie. W kolejnej odsłonie kampanii prezentującej „Dziecięce Standardy” marka podpowiada, gdzie znaleźć 100% owoców – „bo to nie wszystko jedno, co je Twoje dziecko”. Czytaj więcej »

  • Nikt nie chowa się tak dobrze, jak dzieci podczas swoich zabaw. Kubuś więc ukrywanie się zostawia najmłodszym i w nowym spocie tłumaczy, że w nowym Kubusiu Play! nie znajdziemy dodanego cukru. Czytaj więcej »

  • Słowa dają moc! Zwłaszcza, gdy chodzi o sportowy doping – mogą dodać energii i ponieść do zwycięstwa. Tymbark postanowił to udowodnić dzięki wielkiej akcji promocyjnej! Każdy może się dołączyć do wspólnego kibicowania i zyskać szansę na zdobycie cennych piłkarskich nagród rejestrując swój paragon na www.slowadajamoc.com. W wybranych sklepach oraz na stacjach... Czytaj więcej »

  • Najlepsze ziarna, które są podstawą zbożowych produktów. Odpowiednia technika produkcji. Najlepsze składniki – 5 jaj i mąka z własnego młyna. W efekcie – smak tak delikatny, jak ten domowy. To elementy, dzięki którym nowy makaron jajeczny Lubelli jest tak doskonały i idealnie komponuje się z rosołem. Czytaj więcej »

  • Firma kreatywnego konsultingu Directors stworzyła dla marki Jurajska nową strategię komunikacji i odpowiada za realizację kampanii reklamowej, która przełamuje charakterystyczną dla branży konwencję. Czytaj więcej »

  • W maju startuje najnowsza kampania marki Almette pod hasłem Smaki sezonu Almette. Akcja koncentruje się na promocji 3 wariantów smakowych: Almette z rzodkiewkami, Almette z pomidorami dojrzewającymi w słońcu oraz Almette z ogórkiem i ziołami, podkreślając ich główne benefity – 100% naturalnych składników i 100% przyjemności. Kampania wpisuje się w coraz popularniejszy trend... Czytaj więcej »

  • Piłkarskie lato zbliża się wielkimi krokami! Kubuś wraz z Kamilem Grosickim czołowym polskim piłkarzem, dziecięcym idolem, a zarazem Ambasadorem akcji „Rusz się z Kubusiem” zaprasza na jedyną w swoim rodzaju, sportową promocję. Turbo Promocja to szansa na zdobycie unikalnych gadżetów, nagród z autografami Kamila Grosickiego oraz niesamowitego przeżycia – wspólnego treningu... Czytaj więcej »

  • 9 maja br. rozpoczyna się kampania reklamowa firmy Żywiec Zdrój, dotycząca wód gazowanych – Żywiec Zdrój® Lekki Gaz oraz Żywiec Zdrój® Mocny Gaz. Aktywacje prowadzone są pod hasłem „Lekko, mocno. Żywiec Zdrój. Jak chcesz gazowany”. Ogólnopolska kampania zaplanowana została z wykorzystaniem nośników OOH, kanału You Tube oraz mediów społecznościowych. Dodatkowo w... Czytaj więcej »

  • Marka Kotlin padła ofiarą internetowego ataku. Dzisiaj rano strona internetowa oraz facebookowy fanpage marki przejęły zamaskowane postaci, przedstawiające się jako Ketchup Squad. Czytaj więcej »

  • Carlsberg dba o kibiców

    Poniedziałek, 07 maja 2018

    Marka Carlsberg przygotowała specjalną ofertę dla miłośników piłki nożnej. Do sklepów trafiła piłkarska edycja puszek i butelek. Czytaj więcej »

  • Biało-czerwone auta, budynki, a nawet góry – na kilkadziesiąt dni przed rozpoczęciem najważniejszej sportowej imprezy na Planecie Warka da się już wyczuć atmosferę piłkarskiego święta. Potwierdza to nowy spot reklamowy marki, od 1 maja wyświetlany w stacjach telewizyjnych. Czytaj więcej »

  • 30 kwietnia marka Kasztelan zaprezentuje pierwszą odsłonę nowej platformy reklamowej „Kasztelan, Ręczymy za każdą butelkę”, która obecna będzie we wszystkich dużych stacjach telewizyjnych. Dwa nowe spoty wprowadzają widza w świat Kasztelana, pokazując, gdzie narodziło się piwo i podkreślając tylko naturalne składniki stosowane do warzenia Kasztelana. Czytaj więcej »

  • 30 kwietnia marka piwa Okocim rusza z nowymi spotami w ramach platformy i kampanii „Tu się warzy z zasadami” realizowanej od listopada 2016 roku. W pierwszej kolejności zaplanowane są emisje spotu, nawiązującego do medalowych sukcesów okocimskich piw. Czytaj więcej »

  • Każdego dnia w sklepach Lidl Polska około 1.000.000 osób dokonuje zakupów – wybrane z nich - opowiedzą tym, którzy nie korzystają z usług sieci jak zakupy w Lidlu pomagają im czerpać „radość z życia”. Już w maju Lidl Polska zaprezentuje nową kampanię, której bohaterami będą prawdziwi klienci sieci. „WIĘCEJ NA RADOŚĆ Z ŻYCIA” to hasło nowej kampanii, a zarazem... Czytaj więcej »

  • Stokrotka rozpoczyna swoje działania komunikacyjne w ramach kampanii „Top Grill – wszystko na grilla mamy”. Akcja ma zachęcić konsumentów do odwiedzenia sklepów sieci i zapoznania się z ich bogatą ofertą produktów na grilla. Czytaj więcej »

  • Ruszyła emisja nowego spotu telewizyjnego marki Harnaś, w której Harnaś powołuje Reprezentację Najlepszych Kibiców – „Orłów Harnasia”! To część działań marki związanych ze zbliżającymi się sportowymi emocjami. Czytaj więcej »

  • Marka Bebiko 2 wystartowała z ogólnopolską kampanią przedstawiającą opinie oraz doświadczenia mam, które zaufały marce Bebiko 2 oraz podkreślającą, jak ważne przy codziennych wyborach są rekomendacje innych. Działania pod hasłem „Najwięcej Mam ufa właśnie nam” obejmują nowoczesne i tradycyjne kanały dotarcia, a przygotowane w ramach kampanii materiały edukacyjne będą... Czytaj więcej »

  • Dziś w sklepach w całej Polsce rusza ogólnopolska promocja piwa Kasztelan. Konsumenci będą mogli wygrać atrakcyjne nagrody w ramach dwóch równoległych działań - ogólnopolskiej loterii konsumenckiej oraz promocji typu „Kup & Odbierz”. W tym roku Kasztelan podjął współpracę z liderem rynku przypraw – marką Kamis. Czytaj więcej »

  • Po sukcesie zeszłorocznej loterii Żywiec startuje z kolejną edycją. Pula nagród gwarantowanych jest w tym roku jeszcze większa i wynosi 5.7 mln zł. Czytaj więcej »

  • Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej marki Herbapol. Kwietniowe spoty telewizyjne promują linię Zielnik Polski. Obok bogatych w benefity herbatek ziołowych na ekranie po raz pierwszy zobaczymy nowość – innowacyjny produkt, Zielnik Polski Esencja Zdrowia. Czytaj więcej »

  • Kochamy owoce, ale one, choć pyszne, bywają kłopotliwe. Jabłka bywają niedyskretne, pomarańcze – opryskliwe, a truskawki czasem dają plamę. Nie to, co wygodny mus... W nowej kampanii Tymbark prezentuje owoce w wygodnej formie. Czytaj więcej »

  • 16 kwietnia ruszyła emisja spotu TV, który wspiera wprowadzenie na rynek nowego arbuzowego smaku Somersby Watermelon. Reklama przedstawia letni, tętniący życiem i radością świat, w którym nie można się nudzić. Orzeźwiający i pyszny smak arbuzowy obecny jest w każdej sekundzie reklamy, podkreślając, że Somersby Watermelon idealnie nadaje się do picia w gronie przyjaciół.... Czytaj więcej »

  • W kwietniu na rynku pojawią się Danonki w saszetkach w odświeżonej szacie graficznej, nawiązującej do dziecięcych aktywności poza domem. Produkt wspierany będzie kampanią reklamową pod hasłem „Na więcej zabawy poza domem”. Czytaj więcej »

  • „TatoWie: warto znać się na owocach i warzywach” to najnowsza kampania sieci handlowej Netto, która w innowacyjny sposób promuje zdrowe nawyki żywieniowe wśród wszystkich członków rodziny. Do komunikacji zostali zaangażowani ojcowie, którzy w pełen humoru sposób zdradzają swoje sprytne sposoby na wykorzystanie świeżych owoców i warzyw w codziennym przygotowywaniu posiłków. Czytaj więcej »

  • Po prostu Łowicz. I jego nowy Czekodżem!

    Czwartek, 05 kwietnia 2018

    Idealne połączenia gwarantują wyjątkowe doznania. Rozpływająca się w ustach, najlepszej jakości belgijska czekolada i przepyszne, pełne smaku owoce… to doskonała para! Jak łatwo się zakochać w nowych Czekodżemach Łowicz prezentuje działająca na zmysły kampania marki. Czytaj więcej »