Kampanie i Promocje

  • Szymon Majewski w nowej komunikacji Actimela udowadnia, że nawet najgorszą aurę pogodową można pokonać siłą motywacji. Bohaterowi piosenki Majewskiego, hipsterowi z Placu Zbawiciela nie przeszkodzi nawet mróz i śnieg w zrobieniu idealnego selfie i trafieniu na okładkę Men-Ela. Piosenka ma przekonać, że nasza wewnętrzna siła zależy od nastawienia i walki z przeciwnościami losu. Czytaj więcej »

  • Rozpoczyna się wiosenna, przedświąteczna kampania Palmy połączona ze startem sprzedaży limitowanej edycji Palmy do ciast ucieranych. Komunikacja zaplanowana jest szeroko, obejmuje m.in. działania w TV, prasie a także w social mediach. Czytaj więcej »

  • Wiosenna kampania reklamowa marki Perfecta

    Poniedziałek, 20 marca 2017

    Ruszyła wiosenna kampania reklamowa marki kosmetycznej PERFECTA, jednej z czołowych na rynku kosmetyków pielęgnacyjnych. Kampania z udziałem ambasadorki marki, Magdaleny Różczki, potrwa kilka miesięcy i obejmie telewizję, prasę i internet. Czytaj więcej »

  • Naturalne piękno podkarpackich krajobrazów i chwile błogiego relaksu – w nowej kampanii piwo Leżajsk odwołuje się do regionalnej tożsamości i zaprasza do powolnego smakowania przyjemności na łonie natury. Czytaj więcej »

  • Vegeta startuje z nową kampanią

    Piątek, 17 marca 2017

    W marcu ruszyła ogólnopolska kampania wspierająca markę Vegeta. Reklamy w telewizji, prasie oraz internecie pokazują konsumentom nową twarz marki – pełną energii i kreatywności – oraz podkreślają, jak wiele przyjemności można czerpać z gotowania. Czytaj więcej »

  • Danio w nowych opakowaniach

    Czwartek, 16 marca 2017

    Danio zmienia się! Jednym z ważniejszych elementów zmiany są nowe, atrakcyjne opakowania, ale także nowe smaki. Wszystkim działaniom towarzyszy hasło przewodnie – „Danio pozytywnie nastraja”. Czytaj więcej »

  • Marka Velvet istnieje od 20 lat i bardzo dynamicznie się rozwija. Produkty Velvet wprowadziły Polaków w 1997 roku do krainy miękkości i komfortu. Marka jest powszechnie znana i ceniona za swoją miękkość i delikatność. W 2017 roku Velvet świętuje 20 urodziny i zaprasza konsumentów do celebrowania tego wyjątkowego jubileuszu poprzez udział w loterii konsumenckiej „Promocja... Czytaj więcej »

  • Producent lodów z Nowego Sącza, PPL Koral, zaskakuje licznymi nowościami w rozpoczętym niedawno lodowym sezonie. Odświeżona strona internetowa, przebojowe nowości produktowe i powrót do współpracy z gwiazdami – to główne zmiany, jakie przygotowała marka na 2017 rok. Czytaj więcej »

  • 7 marca pod hasłem „Wiele śniadań, jedna Śniadaniowa” rozpoczyna się telewizyjna kampania Śniadaniowej, w której marka nawiązuje do codziennych rytuałów związanych z porannymi posiłkami. Czytaj więcej »

  • Trwa nowa kampania reklamowa „Almette – 100% naturalnych składników, 100% przyjemności”. Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku Almette w dwóch najważniejszych dla konsumenta aspektach – NATURALNOŚCI i PRZYJEMNOŚCI SMAKU. Kampania została zaplanowana w: TV, kinie, prasie, internecie, mediach społecznościowych oraz w punktach sprzedaży. Potrwa aż do sierpnia. Czytaj więcej »

  • 13 marca rozpoczęła się promocja konsumencka marek Pepsi i Lay’s pod nazwą „Kibice wygrywają pierwsi”. Zazwyczaj kibice oglądając zmagania swoich ulubionych drużyn piłkarskich z niecierpliwością czekają na ich wygraną. Teraz dzięki akcji Pepsi i Lay’s kibice mają szansę wygrać jeszcze zanim ich idole odniosą zwycięstwo na boisku! Zachęcał ich do tego będzie Kuba... Czytaj więcej »

  • Bawełniane o gramaturze 500 g/m2, zaprojektowane zgodnie z najnowszymi trendami kolorystycznymi i wzorniczymi – właśnie takie są polskie ręczniki marki Zwoltex, które od 1 marca do 18 kwietnia będą dostępne dla najbardziej lojalnych Klientów sieci w cenach obniżonych nawet o 50%. Czytaj więcej »

  • Lubella i 1 000 pomysłów

    Wtorek, 28 lutego 2017

    Kuchnia rządzi się sezonowością, a makaron może rządzić w kuchni przez cały rok! Kontynuując ideę inspirowania, Lubella zachęca do korzystania z różnorodności sezonowych składników i podpowiada, jak wyczarować z nich pyszne makaronowe dania. Pierwsza tegoroczna reklama otwiera cykl komunikacji „Lubella i 1000 pomysłów”, który potrwa przez cały rok i udowodni, że... Czytaj więcej »

  • Przedświąteczna kampania HELIO

    Poniedziałek, 27 lutego 2017

    Firma HELIO, producent bakalii i dodatków do ciast, rozpoczęła intensywną, wiosenno-wielkanocną kampanię promocyjną, wzmacniającą wizerunek marki i wspierającą sprzedaż popularnych produktów. Kampania obejmuje m.in. telewizję, prasę i Internet. Czytaj więcej »

  • Doda, Maryla Rodowicz, Daniel Olbrychski - wśród ambasadorów marki Koral jest wiele znanych osób. Do portfolio gwiazd, które polecają rozsmakowanie się w lodowych rarytasach dołącza polski piosenkarz, kompozytor oraz aktor - Zbigniew Wodecki, który został ambasadorem marki Bracia Koral - Lody Jak Dawniej. Czytaj więcej »

  • 17 lutego 2017 r. rusza kolejna kampania marki Świeżych Soków “Cymes” produkowanych przez firmę Victoria Cymes. Ambasadorką marki została aktorka Weronika Książkiewicz, którą zobaczymy w spotach telewizyjnych i billboardach sponsorskich. Kampania telewizyjna będzie wspierana działaniami w prasie, internecie i aktywacjami w mediach społecznościach. Czytaj więcej »

  • Jacobs w programie „Idol”

    Czwartek, 16 lutego 2017

    Po 12 latach przerwy program „Idol” wraca do ramówki Telewizji Polsat. Sponsorem produkcji została marka Jacobs. Czytaj więcej »

  • Wystartowała kolejna odsłona kampanii komunikacyjnej Red Bulla, promująca napój, poprzez wskazanie okazji do jego konsumpcji. Kampania, do której media zakupiła agencja Havas Media, jest skierowana do kierowców, którzy stanowią grupę szczególnie potrzebującą energii i podniesienia czujności w dłuższej trasie. Czytaj więcej »

  • Wielka promocja Hochland na Piątkę!

    Wtorek, 14 lutego 2017

    Już 1 marca 2017 roku rusza wielka promocja Hochland dla konsumentów serów topionych pod nazwą „Hochland na Piątkę!”. Promocja oparta jest na bardzo prostym i atrakcyjnym mechanizmie – każdy zakupiony ser topiony Hochland w promocyjnym opakowaniu to gwarantowane 5zł do wydania u partnerów promocji. Czytaj więcej »

  • Już w połowie lutego do sprzedaży trafi odmienione Dębowe – Dojrzałe Mocne. Nowe otwarcie w historii Dębowego akcentuje jego ambicję – chęć pobudzenia segmentu piw mocnych premium. W związku z ewolucją marki zmianie uległa jej nazwa oraz identyfikacja wizualna. Dopełnieniem nowej strategii Dębowego jest kampania, w której ceniony aktor Piotr Fronczewski wciela się w rolę... Czytaj więcej »

  • Koral z reklamą lodów Grand Gold

    Piątek, 10 lutego 2017

    Wraz z premierą filmu „Ciemniejsza strona Greya” startuje kampania spotu „Grand Gold – Władca zmysłów” PPL Koral. Czytaj więcej »

  • Marka Tchibo rozpoczęła kampanię promującą nowe rodzaje kawy: Barista Espresso i Barista Caffe Crema. Ziarna Tchibo Barista wypala się przy użyciu tradycyjnych bębnowych maszyn prażalniczych. Na uwagę zasługuje także opakowanie i jego zamknięcie – to pierwsze takie rozwiązanie w Polsce! Czytaj więcej »

  • 3 lutego 2017 roku zakończyła się trzyletnia kampania informacyjna, dotycząca kulinarnego mięsa wieprzowego oraz wędlin pt. „Gwarancja Jakości QAFP”. Głównym założeniem programu realizowanego przez Unię Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego (UPEMI) była popularyzacja wysokojakościowych produktów wieprzowych sygnowanych znakiem jakości QAFP (Quality Assurance for... Czytaj więcej »

  • W styczniu informowaliśmy, że wszystkie produkty z rodziny Coca-Cola są dostępne w nowej, ujednoliconej szacie graficznej. Ta zmiana jest kolejnym etapem wdrażanej w Polsce od 2016 r. strategii „One Brand" (Jedna Marka). Zakłada ona pozycjonowanie wszystkich produktów Coca-Cola jako jednej marki, z różnymi wariantami, tak by promować wybór wariantu Coca-Cola zgodnego z... Czytaj więcej »

  • 1 lutego rusza MULTIMILIONER – nowa odsłona promocji piwa marki Harnaś. Jedna z największych na rynku loterii uatrakcyjnia w tym roku swoją mechanikę. Marka wprowadza do loterii typu instant-win nagrodę pieniężną – oprócz butelki piwa konsument może wygrać 100 złotych. Czytaj więcej »

  • Sertop w Pantografie

    Środa, 01 lutego 2017

    SERTOP, będący jednym z największych producentów serków topionych w Polsce, rusza z kolejną kampanią promocyjną wśród żaków. Czytaj więcej »

  • Kulinarnie mocni w akcji

    Poniedziałek, 30 stycznia 2017

    Jak przygotować smaczny i prosty posiłek nie nadwyrężając przy tym domowego budżetu? Odpowiedzi na to pytanie udzieli Szef Kuchni – Maciej Wawryniuk, który zainspiruje edukatorów Banków Żywności do kreatywnego gotowania w ramach projektu „Kulinarnie Mocni”. Ostatni blok tematyczny wspólnej inicjatywy Federacji Polskich Banków Żywności i firmy McCormick Polska, właściciela... Czytaj więcej »

  • Wzrost wolumenu produkcji żywca wieprzowego oraz produkcji mięsa i jego przetworów w Systemie QAFP to widoczne efekty 3-letniej kampanii „Gwarancja Jakości QAFP” promującej walory certyfikowanych produktów wieprzowych. Czytaj więcej »

  • Właśnie ruszyła akcja charytatywna w ramach kampanii „Uśmiechnij się z Lay’s”, w której konsumenci mogą nie tylko cieszyć się smakiem chipsów, ale jednocześnie przekazywać swój uśmiech dalej, aby pomagać innym. Od teraz każda uśmiechnięta paczka Lay's to szansa, by potrzebujący mogli cieszyć się otrzymanym wsparciem. A wystarczy tylko jedno „uśmiechnięte zdjęcie”! Czytaj więcej »