Kampanie i Promocje

  • Z początkiem lutego rusza czwarta edycja uwielbianej przez Polaków promocji konsumenckiej „Dwa Szybkie Żubry”. Marka powraca nie tylko z milionami podwójnych nagród, ale również z nowym spotem reklamowym. W tym roku Żubry popłyną szerokim strumieniem, aby mocno zaakcentować start kolejnego, piwnego sezonu. Czytaj więcej »

  • Z rozpoczęciem nowego sezonu Pucharu Świata w skokach narciarskich, Milka wystartowała z nową kampanią „Milka. Sercem z Naszymi”. Z tej okazji, konsumenci mogą kupić flagowy produkt marki – tabliczkę mlecznej alpejskiej czekolady w specjalnych limitowanych opakowaniach z wizerunkiem skoczka oraz hasłem „Ulubiona czekolada polskich skoczków”! Od teraz radość ze wspólnego... Czytaj więcej »

  • Marka Familijne, lider rynku wafli rodzinnych w Polsce*, wystartowała z kampanią reklamową pod hasłem „Mus je schrupać”. Działania realizowane dla wafli Familijnych Gofrowych potrwają do połowy marca w telewizji i kanałach digitalowych. Czytaj więcej »

  • Myślisz – „torebka”, mówisz – „przekąska”! Lider rynku bakalii marka Bakalland podjęła współpracę z marką O bag, specjalizującą się w konfigurowanych modnych akcesoriach. Wraz z początkiem roku nabywcy kultowych torebek O bag znajdą w środku idealną przekąskę Bakalland z linii „Chwyć&Jedz”. Współpraca marek nawiązuje do różnorodności zarówno torebek,... Czytaj więcej »

  • NIVEA z Agnieszką Radwańską

    Poniedziałek, 21 stycznia 2019

    Pozwól skórze oddychać! Pod takim hasłem wystartowała właśnie kampania NIVEA, do której marka zaprosiła Agnieszkę Radwańską. Czytaj więcej »

  • Lider sprzedaży ciastek pożywnych, marka belVita startuje z nową kampanią pod hasłem „Śniadania, że u la la”. Aktywacja nawiązująca do pysznych poranków, będzie cieszyła się silnym wsparciem mediowym, sprzedażowym i PR-owym. Ambasadorem marki został znany restaurator polsko-francuskiego pochodzenia, Mateusz Gessler. Czytaj więcej »

  • W styczniu 2019 roku wystartowała nowa kampania promocyjna chipsów ziemniaczanych Lay’s pod hasłem „Filmy smakują lepiej z Lay’s”, w ramach której konsumenci będą mogli skosztować dwóch wyjątkowych smaków tej kultowej przekąski. Nazwy tych chipsów, „Komediowe kurki w sosie” oraz „Sensacyjnie pikantny kurczak”, brzmią zupełnie jak tytuły filmów, zachęcając... Czytaj więcej »

  • Noworoczne nowości od Pol-Hun

    Poniedziałek, 21 stycznia 2019

    Rok 2019, to z pewnością będzie rok Pol-Hun. Na rynku już pojawiły się dwie nowości produktowe, a kalendarz wdrożeń zapowiada się imponująco. Czytaj więcej »

  • Promocje na nowy rok w E.Leclerc

    Środa, 16 stycznia 2019

    „Niskie ceny wygrywają” – pod takim hasłem 15 stycznia br. rozpoczęła się nowa kampania E.Leclerc. Akcja potrwa do 16 lutego i obejmie cztery katalogi, poświęcone kwiatom doniczkowym, wyposażeniu domu, Walentynkom oraz kuchni azjatyckiej. Czytaj więcej »

  • Nowa kampania TV marki Sanytol

    Wtorek, 15 stycznia 2019

    W poniedziałek 14 stycznia wystartowała nowa kampania wideo promująca uniwersalny środek czyszczący i dezynfekujący marki Sanytol. Media w kampanii zaplanował i zakupił dom mediowy Havas Media. Czytaj więcej »

  • Wawel – niekwestionowany lider sprzedaży słodyczy na wagę – rusza z największą do tej pory kampanią reklamową w swojej historii, promując unikalne moduły sprzedażowe Wolność Wyboru. Kampania podkreśla, jak wygodnie i łatwo można skomponować ulubioną mieszankę słodyczy luzem, odpowiednią na każdą okazję. Czytaj więcej »

  • ETi startuje z drugą odsłoną kampanii „Obudź w sobie buntownika”. W ramach promocji czekoladowych batonów Wanted przewidziana jest emisja spotów w telewizji oraz działania w internecie, w tym aktywacje dla konsumentów na Facebooku oraz Instagramie, a także akcje specjalne z siecią kin Cinema City oraz sponsoring goryla Wikinga z warszawskiego zoo. Czytaj więcej »

  • Warzywa Bo-na-Parze Bonduelle już w TV!

    Poniedziałek, 14 stycznia 2019

    Odpowiadając na trend zdrowego żywienia Bonduelle znowu w TV reklamując warzywa przygotowane na parze. Czytaj więcej »

  • Kultowy włoski aperitif rozpoczyna 2019 rok tajemniczym filmem „Entering Red”, inaugurującym kolejną odsłonę kampanii Campari Red Diaries. „Entering Red” to nie tylko intrygująca i zaskakująca historia, ale też celebracja kultowego Negroni – charakterystycznego koktajlu bazującego na Campari i obchodzącego w tym roku swoje setne urodziny. Czytaj więcej »

  • Marka Grześki wraca z kolejną odsłoną ogólnopolskiej kampanii reklamowej mini wafelków Grześki Tyci. Działania realizowane pod hasłem „Tyci, ale dzielny! Bo łatwo się podzielisz” potrwają od 7 stycznia do końca miesiąca na łamach telewizji. Czytaj więcej »

  • Leszek powraca w zimowej odsłonie! W najnowszym spocie marki udowadnia, że prawdziwie mroźny, górski klimat można poczuć nawet w środku miasta. Zgodnie z tradycją w ręce konsumentów oddał także limitowaną edycję puszki, dzięki której odkryjemy zimową magię niezależnie od otaczającej aury. Czytaj więcej »

  • Trwa sezon Pucharu Świata w skokach narciarskich 2018/2019, a wraz z nim ogólnopolska kampania „Milka. Sercem z Naszymi”. Kolejną aktywnością w jej ramach jest organizowany przez markę Milka konkurs konsumencki, w którym do wygrania są m.in. bilety na widowiskowy konkurs skoków w Zakopanem. Konkurs jest prowadzony na terenie całej Polski we wszystkich sklepach sieci Biedronka. Czytaj więcej »

  • „To pierwsza tego typu aktywność Lavazzy w Polsce. Zdecydowaliśmy się na współpracę z firmą in-Store Media Polska, która zrealizowała dla nas ten projekt kompleksowo” - mówi Łukasz Lisius, Country Manager Lavazza Polska. „Okres przedświąteczny to najlepszy moment, aby produkt zaznaczył swoją obecność na sklepowych półkach. To właśnie wtedy dla swoich najbliższych... Czytaj więcej »

  • Marka Vegeta rozpoczęła kampanię promującą polską kuchnię regionalną. Na nowych opakowaniach produktów Vegeta 200g znajdują się nazwy 14 inspirujących przepisów wraz z dedykowaną ikoną: Regionalne Potrawy. Kampania obejmuje działania w prasie kobiecej i handlowej, Internecie, na YouTube oraz na Facebooku: Sekrety Mojej Kuchni. Czytaj więcej »

  • Ibiza – wyspa słońca i zabawy, klubowe serce Starego Kontynentu, które nigdy nie zasypia. To także gorący kierunek, który na swoim bilecie znajdą zwycięzcy karnawałowej promocji przygotowanej przez markę Captain Jack – piwa o smaku rumu, inspirowanego pirackimi przygodami. W startującej 27 grudnia akcji promocyjnej marki do wygrania będzie 10 wycieczek na Ibizę oraz 2000... Czytaj więcej »

  • Krakus: Spędź Święta ze smakiem!

    Piątek, 14 grudnia 2018

    Choinka Krakusa to oprócz pięknych ozdób również najlepsze świąteczne produkty – barszcz, koncentrat barszczu, ogórki i chrzan. Marka Krakus przygotowała wyjątkowy świąteczny spot, który przedstawia radosną atmosferę, jaka panuje, gdy Święta spędza się smakowicie. Czytaj więcej »

  • Hoop Cola ma przyjemność ogłosić, że jest już gotowa na nadejście Świąt! Gotowa, by łączyć Polaków, którzy na co dzień nie mają możliwości spędzenia czasu ze swoimi bliskimi. Marka oficjalnie rozpoczęła przygotowania do okresu, w którym każdy powinien odnaleźć radość i szczęście, czyli Świąt Bożego Narodzenia! Unikalna akcja promocyjna skierowana do konsumentów... Czytaj więcej »

  • Mleczne Mikołajki

    Czwartek, 06 grudnia 2018

    Wielu z nas z niecierpliwością oczekuje na 6 grudnia, który stanowi oficjalną datę rozpoczęcia świątecznego szaleństwa. Imieniny Mikołaja to niezwykły dzień obfitujący w moc prezentów dla dużych i małych. Czytaj więcej »

  • Smaki zjednoczone z Ameryki!

    Wtorek, 04 grudnia 2018

    Branża śliwki kalifornijskiej wystartowała z piątą edycją programu marketingowego promującego ten owoc na polskim rynku. Jednocześnie California Prune Board dołączyła do inicjatywy „Ameryka od Kuchni”, koordynowanej przez Dział Rolny Ambasady USA w Warszawie. Czytaj więcej »

  • W tym roku pod hasłem „Odkryj magię oczekiwania na Święta” Milka po raz kolejny zachęci Polaków do wielkiego odliczania. W galeriach handlowych dziewięciu polskich miast odbędą się wydarzenia promujące markę i produkty sezonowe. W portfolio producenta znajdą się znane konsumentom słodycze takie jak: kalendarz adwentowy, Mikołaj, Bałwanek, czy Snow Balls, a także nowości... Czytaj więcej »

  • Okres przedświąteczny jest bardzo intensywny – czas szybko upływa na sprzątaniu, gotowaniu i kupowaniu prezentów. W tej gorączce łatwo się zatracić, dlatego wysłannicy E. Wedel pod postacią chłopca i zebry mówią stop i przypominają, co w święta jest najważniejsze – dziecięca radość. Marka w swojej bożonarodzeniowej kampanii podsuwa także Polakom pomysły na prezenty i... Czytaj więcej »

  • 3 grudnia rusza kampania Federacji Polskich Banków Żywności – „Stoliczku, nakryj się!”. Organizacja chce przez nią zwrócić uwagę, że głód w Polsce to nie bajka, a pusty talerz to codzienność wielu Polaków. Banki Żywności choć pozyskują żywność za darmo to nie mogą jej już w tak łatwy sposób dostarczyć i magicznie tego stołu zapełnić. W swojej codziennej pracy... Czytaj więcej »

  • Żabka, we współpracy z portalem Eobuwie.pl i DHL Parcel, realizuje specjalną akcję dla swoich klientów. W jej ramach każdy, kto zrobi zakupy na eobuwie.pl z odbiorem paczki w jednym ze sklepów sieci, otrzyma kupon uprawniający do odbioru darmowego napoju Oshee Vitamin Energy Magnez, Witamin lub Witamin C o pojemności 250 ml. Akcja będzie realizowana we wszystkich sklepach Żabka i... Czytaj więcej »

  • Browarnicy z Żywieckiej Szkoły Piwowarskiej już od 1856 roku stoją na straży jakości piwa warzonego w Arcyksiążęcym Browarze w Żywcu. Każda partia, zanim opuści mury browaru, musi zostać poddana ich rygorystycznej ocenie. To, dlatego żywieccy piwowarzy – Mistrzowie Ż – od dziesięcioleci spotykają się codziennie o tej samej godzinie, aby wziąć udział w tej ważnej... Czytaj więcej »

  • Oranżada Hellena, zachęcona ubiegłorocznym sukcesem bożonarodzeniowej kampanii reklamowej, postanowiła kontynuować w tym roku działania reklamowe przed świętami. 24 listopada ruszyła kampania marki z udziałem Oranżadowego Mikołaja i Kuby Wojewódzkiego. Czytaj więcej »