Drogeria

  • Na polskim rynku debiutuje nowa marka środków czystości – Sanytol, oferująca serię produktów dezynfekujących przeznaczonych do użycia w domu. Launch produktu wspiera kampania promocyjna w telewizji, do której media zakupił dom mediowy Havas Media. Czytaj więcej »

  • Nowościami drogerie stoją

    Wtorek, 18 kwietnia 2017

    Nowości stanowią znaczącą część całej oferty kosmetyczno-chemicznej. W tej ilości nowych wdrożeń, udoskonaleń czy mniej lub bardziej zmodyfikowanych produktów konsument może czuć się lekko przytłoczony, co nie zmienia faktu, że i tak chętniej kieruje uwagę na wyróżnione nowe produkty. Czytaj więcej »

  • Akcesoria higieny intymnej dla kobiet powinny znajdować się na półce każdego sklepu – bez względu na jego format. Na tej kategorii można zupełnie nieźle zarabiać i nie obawiać się problemów z rotacją produktów. Czytaj więcej »

  • Wraz z budzącą się do życia piękną naturą, budzi się także ciemniejsza jej strona. Pylące rośliny, muchy, komary, kleszcze, meszki i inne stwory, które skutecznie uprzykrzają nam życie. Aby móc cieszyć się wiosną w pełni warto pomyśleć o sposobach na alergie i dokuczliwe owady. Czytaj więcej »

  • Nowoczesna formuła zapewnia wysoką skuteczność mycia. Tabletki Ludwik nie zawierają fosforanów. Dzięki temu są bardziej przyjazne dla środowiska. Nowoczesna formuła bezwzględnie walczy z tłuszczem, efektywnie usuwa nawet najbardziej uporczywe zabrudzenia, zapewnia oszczędność wody i energii. Enzymy są już aktywne w 30°C. Zawarta w formule specjalna substancja (inhibitor)... Czytaj więcej »

  • Bella Panty Intima Plus

    Wtorek, 18 kwietnia 2017

    Bella Panty Intima Plus to wyjątkowa nowość na polskim rynku. Ultracienka wkładka pokryta 100% bawełną dostarcza naturalną ochronę w strefie intymnej, nawet najbardziej wrażliwej skórze. Dzięki podwyższonej chłonności, zapewnia poczucie pewności i komfortu na dłużej. Ekstrakt z białych kwiatów – róży, jaśminu i stokrotki – daje poczucie miękkości, aksamitności,... Czytaj więcej »

  • Innowacyjny, dwuskładnikowy preparat przeznaczony do zasilania i szybkiej regeneracji wszystkich gatunków storczyków. Różowa odżywka dostarcza storczykowi podstawowy pokarm, niezbędny do prawidłowego wzrostu i kwitnienia, a brązowy regenerator wzmacnia, redukuje stres wywołany przesadzaniem lub nieprawidłową pielęgnacją i przywraca mu ogólną równowagę. Czytaj więcej »

  • NIVEA SUN ochroni skórę i… ubrania

    Wtorek, 18 kwietnia 2017

    2 marca w warszawskim klubie Niebo odbyło się spotkanie prasowe prezentujące pierwsze na świecie kosmetyki do ochrony przeciwsłonecznej NIVEA SUN, które chronią skórę i ubrania. Czytaj więcej »

  • W warszawskiej restauracji Warszawa Wschodnia firma Oceanic zaprezentowała nową linię do pielęgnacji twarzy AA Novaskin. Głównym gościem premiery była Kinga Preis – aktorka, która zadebiutowała w roli ambasadorki marki AA, eksperta w dziedzinie pielęgnacji cery wrażliwej i skłonnej do alergii. Czytaj więcej »

  • Bielenda po raz drugi szuka ambasadorki na Instagramie. Czytaj więcej »

  • Prestiżowa firma kosmetyczna Designer Parfums ogłosiła rozpoczęcie współpracy nad perfumami ze znaną aktorką, piosenkarką, osobowością estradową i producentką Jennifer Lopez. Wraz z Dileshem Methą, prezesem i głównym dyrektorem wykonawczym w firmie Designer Parfums wspólnie opracują nową markę i strategię globalnego wzrostu franczyzy zapachów Lopez. Czytaj więcej »

  • Selena Gomez twarzą Pantene

    Poniedziałek, 03 kwietnia 2017

    W wyniku ponad 22 tys. testów konsumenckich i ponad miliona godzin spędzonych w laboratoriach, powstała inteligentna odżywka Pantene Pro-V, która odnajduje i naprawia osłabione partie włosów. Czytaj więcej »

  • Nowa linia kosmetyków do pielęgnacji twarzy Eva Dermo dedykowana jest na problem skóry suchej i nadwrażliwej na czynniki zewnętrzne. Linia wpasowuje się w modny i lubiany przez konsumentów nurt produktów specjalistycznych i hipoalergicznych. Firma zorganizowała w ostatnim czasie konferencję prasową, podczas której prezentowano rynkowe nowości. Czytaj więcej »

  • Cellulit to problem dość powszechny. Według kosmetologów dotyczy on aż 85% żeńskiej populacji. Potencjalnie więc grupa konsumentek jest w tej kategorii naprawdę szeroka. Czytaj więcej »

  • Wielkie pranie

    Piątek, 17 marca 2017

    Rynek środków do prania cały czas się zmienia, w tej chwili już nie tylko proszek i płyn do płukania znajdują się w czołówce pod względem udziałów w rynku. Coraz częściej konsumenci sięgają po kapsułki, których udział cały czas rośnie. Czytaj więcej »

  • Przedświąteczne porządki

    Piątek, 10 lutego 2017

    Święta Wielkanocne to nie tylko smaczne potrawy i dobre trunki, to także gruntowne porządki. Okres wielkanocny to również pierwsze ciepłe dni po długiej zimie, to czas kiedy nie tylko szykujemy dom na święta, to też porządki w ogródkach i szafach. Czytaj więcej »

  • Promocja Urodzinowa Velvet

    Piątek, 10 lutego 2017

    Z okazji 20-tych urodzin marka Velvet przygotowała niezwykły ogólnopolski konkurs konsumencki pod hasłem: „Promocja Urodzinowa Velvet”. Promocja rozpoczyna się 01.03.2017 r. i będzie trwała przez 10 tygodni do dnia 09.05.2017 r. Czytaj więcej »

  • Farbowane włosy bez uszkodzeń dzięki Schwarzkopf Color Expert oraz długotrwała odbudowa dzięki Gliss Kur Fiber Therapy. Produkty z wykorzystaniem technologii typu Plex były dotychczas dostępne jedynie w salonach fryzjerskich. W ciągu ostatnich lat stały się hitem w profesjonalnej pielęgnacji i koloryzacji. Czytaj więcej »

  • Nowa ambasadorka na 25-lecie

    Piątek, 10 lutego 2017

    Małgorzata Kożuchowska – jedna z najbardziej cenionych aktorek, polska ikona piękna i stylu została Ambasadorką Avon w wyjątkowym okresie, w którym to marka świętuje 25-lecie w Polsce. Czytaj więcej »

  • Program odmładzający

    Piątek, 10 lutego 2017

    Tytuł zapewne może nieco zwodzić, bo nie o walce ze zmarszczkami będzie mowa ani żadnym nowym cudownym eliksirze młodości. Przed wieloma firmami kosmetycznymi pojawia się konkretne wyzwanie: jak zdobyć (i utrzymać) młodego konsumenta. Czytaj więcej »

  • Marka KOBO Professional, dostępna wyłącznie w drogeriach Natura, została doceniona w tegorocznym plebiscycie SUPERPRODUKT Świata Kobiety. Tytuł Superproduktu w kategorii Makijaż otrzymały ex aequo aż dwa zestawy kosmetyków marki – cienie do powiek w dwóch wersjach kolorystycznych Matt i Nude Eyeshadow Set, a także dwie palety do modelowania twarzy – Face Contour Palette i Face... Czytaj więcej »

  • Pod koniec 2016 roku branża kosmetyczna mocno żyła możliwością zmian w Prawie farmaceutycznym, wskutek których kosmetyki miałyby wypaść ze sprzedaży w tym kanale. Okazuje się jednak, że zmiany nie będą tak drastyczne jak się obawiano. Czytaj więcej »

  • Zbigniew Inglot zakłada, że w ciągu kolejnych dziesięciu lat firma dojdzie do wyniku 1200 sklepów na całym świecie. Dziś liczba punktów handlowych z logo Inglot w szyldzie wynosi 680, a znajdziemy je aż w 80 krajach. W przyszłym roku firma planuje wejść na kolejne rynki, m.in. Iran, Indonezję, Barbados, Saint Lucię, Dominikanę, Węgry oraz Algierię. W tym roku jeszcze firma... Czytaj więcej »

  • 272 mln zł na odżywki

    Piątek, 13 stycznia 2017

    W okresie od października 2015 do września 2016 ponad połowa (52%) wszystkich gospodarstw domowych w Polsce zakupiła przynajmniej jeden raz produkt z kategorii odżywek do włosów – wynika z danych Panelu Gospodarstw Domowych GfK Polonia. Czytaj więcej »

  • Automatyczne zmywanie

    Piątek, 13 stycznia 2017

    Polacy coraz częściej poszukują do swoich gospodarstw domowych urządzeń inteligentnych – w tym zmywarek. W ślad za tym rośnie zapotrzebowanie na dedykowane im środki, które już nie tylko pozwalają na skuteczne mycie naczyń, ale również posiadają właściwości ochronne dla urządzenia. Wielofunkcyjne środki do zmywarek zyskują coraz większy udział na tym rynku. Czytaj więcej »

  • Dłonie jak wizytówka

    Piątek, 13 stycznia 2017

    Czyste i wypielęgnowane dłonie to nie fanaberia. To przejaw kultury osobistej, a także dbałości o własne zdrowie. Czytaj więcej »

  • Pracowity rok w sieci Jasmin

    Piątek, 13 stycznia 2017

    Nowe formy współpracy, nowe drogerie, ciekawe programy szkoleniowe i społeczne – to był dla sieci Jasmin rok wytężonej pracy... Czytaj więcej »

  • Konferencja Sieci Jawa w Janowie Podlaskim

    Poniedziałek, 19 grudnia 2016

    W dniach 17-19 listopada w Janowie Podlaskim odbyła się Konferencja Sieci Jawa. Szyld Jawa obecny jest obecnie w 600 punktach – są to zarówno drogerie (franczyzowe i własne), jak też sklepy wielobranżowe i stoiska kosmetyczno-chemiczne. Czytaj więcej »

  • Kolejna Hebe w Manufakturze

    Wtorek, 06 grudnia 2016

    4 listopada br. została otwarta czwarta drogeria Hebe w Łodzi. Sklep zlokalizowany jest w Manufakturze przy ul. Drewnowskiej 58. Hebe to drogerie, w których dostępna jest szeroka oferta kosmetyków kolorowych, dermokosmetyków i produktów na wyłączność. Dodatkowo konsultantki w Hebe pomagają klientom w doborze odpowiedniego produktu. Czytaj więcej »

  • 26. października w Warszawie odbyła się konferencja prasowa marki Perfecta, podczas której zaprezentowano najnowszą linię Fenomen CTH. Czytaj więcej »