Drogeria

  • Podkręcamy rotację przed wakacjami

    Poniedziałek, 12 czerwca 2017

    Handel rządzi się prawami kalendarza. Choć same wakacyjne miesiące ogólnie sprzedaży kosmetyków przesadnie nie służą, to są jednak pewne kategorie i typy produktów, które przed sezonem urlopowym i w jego trakcie szybciej schodzą z półek. Czytaj więcej »

  • Przybywa drogerii pod szyldem Jawa

    Poniedziałek, 12 czerwca 2017

    Powstały dwie kolejne własne Drogerie Jawa – w Żninie (186 mkw.) i we Włocławku (170 mkw.). Natomiast do grona franczyzowych, zintegrowanych Drogerii Jawa dołączyła Drogeria w Orzeszu – w województwie śląskim. Czytaj więcej »

  • Firma rozbudowuje fabrykę, by podwoić moce produkcyjne. Czytaj więcej »

  • Dosia usuwa aż 101 plam

    Poniedziałek, 12 czerwca 2017

    Nawet takie jak z barszczu, soku porzeczkowego, czy atramentu. Dosia zawiera enzymy i aktywne składniki piorące. Aktywator prania w niskich temperaturach wspomaga usuwanie plam już w 30°C, nawet bez namaczania. Składniki zmiękczające wodę ograniczają osadzanie się kamienia i pomagają dbać o pralkę. Czytaj więcej »

  • Strefowa konferencja sieci Jasmin

    Poniedziałek, 12 czerwca 2017

    W tym roku wiosenna konferencja i targi operatora sieci Jasmin była zorganizowana według tematycznych stref. Na dwóch poziomach Pałacu Brzeźno k. Wrocławia producenci przygotowali strefy: metamorfoz, zapachów, nowości kosmetycznych i modowych, kosmetyków naturalnych, czystego domu, domowego SPA, pielęgnacji dłoni i stóp, odpoczynku i relaksu. Oprócz tego pojawiła się Strefa 4... Czytaj więcej »

  • Z czym kojarzą się polskie kosmetyki?

    Poniedziałek, 12 czerwca 2017

    Dobra jakość, bezpieczeństwo i niska cena – to główne wyróżniki polskich kosmetyków w opinii odbiorców. O dobrej jakości mówi 46% badanych, a za zdrowe, ekologiczne i bezpieczne uważa je 18% respondentów. Dla 16% istotna jest niska cena polskich produktów. Na słabą jakość wskazuje tylko 8% respondentów. 5% kupuje polskie kosmetyki, by wspierać polską gospodarkę. 4%... Czytaj więcej »

  • Kwartalne wyniki Hebe

    Poniedziałek, 12 czerwca 2017

    Jeronimo Martins Polska podało wyniki finansowe za pierwszy kwartał. Program 500+ zdecydowanie służy Biedronce, której sprzedaż sięgnęła w tym okresie 10,8 mld zł – o 9,7% więcej niż rok temu. Czytaj więcej »

  • Oceanic wprowadza kolorówkę

    Poniedziałek, 12 czerwca 2017

    25 maja w lubelskiej drogerii Rossmann zadebiutowała AA Wings of Color. To pierwsza pełna gama kosmetyków do makijażu marki AA, która świętuje w tym roku 35-lecie. Czytaj więcej »

  • Perfecta z nową linią Hydro Magnetic

    Poniedziałek, 12 czerwca 2017

    11. maja 2017 r. odbyła się konferencja prasowa marki Perfecta, podczas której zaprezentowano najnowszą linię Hydro Magnetic. Spotkanie oficjalnie rozpoczęła Dyrektor Generalna Dax Cosmetics – Ewa Blocher, wprowadzając gości w świat marki Perfecta i zapraszając na prezentację najnowszej linii kosmetyków Hydro Magnetic. Czytaj więcej »

  • Kampania Albedo dla Schauma Nature Moments

    Czwartek, 08 czerwca 2017

    Jak namówić konsumenta, aby ten zmienił swoje przyzwyczajenia i sięgnął po nowy produkt? Zorganizować promocję sprzedażowo – wizerunkową, wyraźnie wskazującą na jego zalety. Takie mechanizmy wykorzystała marka Schauma, wprowadzając na rynek nową sublinię szamponów i odżywek Nature Moments. Za pomysły i realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja marketingu... Czytaj więcej »

  • Z myślą o dzieciach

    Środa, 31 maja 2017

    Dla rządzących program 500+ jest wielką nadzieją, że nastąpi w Polsce wyczekiwany wzrost urodzeń, który realnie poprawi niekorzystne trendy demograficzne. Tendencja ostatnich lat jest bowiem niepokojąca – dzieci rodzi się po prostu za mało, co długofalowo mogłoby mieć bardzo niekorzystny wpływ na sytuację gospodarczą kraju. Czytaj więcej »

  • Słoneczne zyski

    Środa, 17 maja 2017

    Kategoria produktów do opalania i po opalaniu to coraz szerszy wybór dostępnych produktów i marek. Tendencji wzrostowej tego rynku może pomóc rosnąca świadomość konsumencka. Niemały wpływ na sprzedaż ma jednak pogoda – słoneczne lato to więcej sprzedanych produktów ochrony słonecznej i po opalaniu. Czytaj więcej »

  • Paese z kolekcją znanej blogerki

    Środa, 17 maja 2017

    Popularna blogerka i stylistka modowa Macademian Girl stworzyła własną linię kosmetyków dla marki Paese. W limitowanej kolekcji Macademian Girl Makeup for PAESE jest sześć intensywnych kolorów pomadek w płynie, pięć soczystych odcieni błyszczyków, cztery eleganckie kosmetyczki oraz lusterko. Czytaj więcej »

  • Kosmetyczni dementują

    Środa, 17 maja 2017

    W ostatnich tygodniach nastąpił w mediach zalew artykułów związanych z danymi z raportu organizacji konsumenckiej Que Choisir: Comparatif Substances toxiques dans les cosmétiques, który został opublikowany 20 lutego 2017. Na liście tej znalazło się wiele znanych produktów, oskarżanych o stwarzanie zagrożeń dla zdrowia konsumentów. Czytaj więcej »

  • 30 marca odbyła się pierwsza konferencja prasowa marki Hada Labo Tokyo, wchodzącej właśnie na polski rynek. Spotkanie rozpoczęła dyrektor generalna Dax Cosmetics – Ewa Blocher, która przedstawiła gościa specjalnego – Akiyoshi Yoshidę, Prezesa The Metholatum Company i Dax Cosmetics, będących częścią japońskiego koncernu Rohto Pharmaceuticals Group. Czytaj więcej »

  • Na polskim rynku debiutuje nowa marka środków czystości – Sanytol, oferująca serię produktów dezynfekujących przeznaczonych do użycia w domu. Launch produktu wspiera kampania promocyjna w telewizji, do której media zakupił dom mediowy Havas Media. Czytaj więcej »

  • Nowościami drogerie stoją

    Wtorek, 18 kwietnia 2017

    Nowości stanowią znaczącą część całej oferty kosmetyczno-chemicznej. W tej ilości nowych wdrożeń, udoskonaleń czy mniej lub bardziej zmodyfikowanych produktów konsument może czuć się lekko przytłoczony, co nie zmienia faktu, że i tak chętniej kieruje uwagę na wyróżnione nowe produkty. Czytaj więcej »

  • Akcesoria higieny intymnej dla kobiet powinny znajdować się na półce każdego sklepu – bez względu na jego format. Na tej kategorii można zupełnie nieźle zarabiać i nie obawiać się problemów z rotacją produktów. Czytaj więcej »

  • Wraz z budzącą się do życia piękną naturą, budzi się także ciemniejsza jej strona. Pylące rośliny, muchy, komary, kleszcze, meszki i inne stwory, które skutecznie uprzykrzają nam życie. Aby móc cieszyć się wiosną w pełni warto pomyśleć o sposobach na alergie i dokuczliwe owady. Czytaj więcej »

  • Nowoczesna formuła zapewnia wysoką skuteczność mycia. Tabletki Ludwik nie zawierają fosforanów. Dzięki temu są bardziej przyjazne dla środowiska. Nowoczesna formuła bezwzględnie walczy z tłuszczem, efektywnie usuwa nawet najbardziej uporczywe zabrudzenia, zapewnia oszczędność wody i energii. Enzymy są już aktywne w 30°C. Zawarta w formule specjalna substancja (inhibitor)... Czytaj więcej »

  • Bella Panty Intima Plus

    Wtorek, 18 kwietnia 2017

    Bella Panty Intima Plus to wyjątkowa nowość na polskim rynku. Ultracienka wkładka pokryta 100% bawełną dostarcza naturalną ochronę w strefie intymnej, nawet najbardziej wrażliwej skórze. Dzięki podwyższonej chłonności, zapewnia poczucie pewności i komfortu na dłużej. Ekstrakt z białych kwiatów – róży, jaśminu i stokrotki – daje poczucie miękkości, aksamitności,... Czytaj więcej »

  • Innowacyjny, dwuskładnikowy preparat przeznaczony do zasilania i szybkiej regeneracji wszystkich gatunków storczyków. Różowa odżywka dostarcza storczykowi podstawowy pokarm, niezbędny do prawidłowego wzrostu i kwitnienia, a brązowy regenerator wzmacnia, redukuje stres wywołany przesadzaniem lub nieprawidłową pielęgnacją i przywraca mu ogólną równowagę. Czytaj więcej »

  • NIVEA SUN ochroni skórę i… ubrania

    Wtorek, 18 kwietnia 2017

    2 marca w warszawskim klubie Niebo odbyło się spotkanie prasowe prezentujące pierwsze na świecie kosmetyki do ochrony przeciwsłonecznej NIVEA SUN, które chronią skórę i ubrania. Czytaj więcej »

  • W warszawskiej restauracji Warszawa Wschodnia firma Oceanic zaprezentowała nową linię do pielęgnacji twarzy AA Novaskin. Głównym gościem premiery była Kinga Preis – aktorka, która zadebiutowała w roli ambasadorki marki AA, eksperta w dziedzinie pielęgnacji cery wrażliwej i skłonnej do alergii. Czytaj więcej »

  • Bielenda po raz drugi szuka ambasadorki na Instagramie. Czytaj więcej »

  • Prestiżowa firma kosmetyczna Designer Parfums ogłosiła rozpoczęcie współpracy nad perfumami ze znaną aktorką, piosenkarką, osobowością estradową i producentką Jennifer Lopez. Wraz z Dileshem Methą, prezesem i głównym dyrektorem wykonawczym w firmie Designer Parfums wspólnie opracują nową markę i strategię globalnego wzrostu franczyzy zapachów Lopez. Czytaj więcej »

  • Selena Gomez twarzą Pantene

    Poniedziałek, 03 kwietnia 2017

    W wyniku ponad 22 tys. testów konsumenckich i ponad miliona godzin spędzonych w laboratoriach, powstała inteligentna odżywka Pantene Pro-V, która odnajduje i naprawia osłabione partie włosów. Czytaj więcej »

  • Nowa linia kosmetyków do pielęgnacji twarzy Eva Dermo dedykowana jest na problem skóry suchej i nadwrażliwej na czynniki zewnętrzne. Linia wpasowuje się w modny i lubiany przez konsumentów nurt produktów specjalistycznych i hipoalergicznych. Firma zorganizowała w ostatnim czasie konferencję prasową, podczas której prezentowano rynkowe nowości. Czytaj więcej »

  • Cellulit to problem dość powszechny. Według kosmetologów dotyczy on aż 85% żeńskiej populacji. Potencjalnie więc grupa konsumentek jest w tej kategorii naprawdę szeroka. Czytaj więcej »

  • Wielkie pranie

    Piątek, 17 marca 2017

    Rynek środków do prania cały czas się zmienia, w tej chwili już nie tylko proszek i płyn do płukania znajdują się w czołówce pod względem udziałów w rynku. Coraz częściej konsumenci sięgają po kapsułki, których udział cały czas rośnie. Czytaj więcej »