Z rynku FMCG

  • Blisko 45 tysięcy pracowników sieci Biedronka otrzyma specjalną nagrodę roczną w wysokości 2100 zł brutto. To więcej o 100 zł od nagrody, która została wypłacona w ubiegłym roku. W tym roku nagroda nie dość, że będzie rekordowej wysokości i trafi do zdecydowanej większości pracowników sieci, to jeszcze zostanie wypłacona wcześniej niż w latach poprzednich – w tygodniu... Czytaj więcej »

  • Grupa JF Hillebrand, światowy operator logistyczny specjalizujący się w obsłudze rynku alkoholi i napojów, organizując transporty trunków wrażliwych na temperaturę wykorzystuje własne technologie, które również stosuje na rynku polskim. To VinLiner – termostatyczna folia, która pozwala na utrzymanie stałej temperatury produktu podczas transportu. Głównie wykorzystuje się ją... Czytaj więcej »

  • Handel internetowy rozwija się w Polsce bardzo szybko – w tym roku będzie wart już 50 mld zł, a zakupy online robi już 15 mln Polaków. Z drugiej strony polscy konsumenci wyróżniają się na tle innych nacji przywiązaniem do tradycyjnego kanału sprzedaży. 49 proc. chce mieć możliwość przetestowania produktów w fizycznym sklepie przed zakupem – wynika z badań SAP. Polacy... Czytaj więcej »

  • Polska znana jest na świecie jako kraj niezwykle gościnny. Chętnie zapraszamy gości i serwujemy im wyborne dania. Lubimy biesiadować w gronie znajomych, przyjaciół, a tym, co nas łączy jest stół. Przy nim dyskutujemy, dzielimy się codziennymi przeżyciami, poglądami, nawiązujemy przyjaźnie. Zawsze przy dobrym jedzeniu i w ciepłej atmosferze. Co ważne, to właśnie chwile... Czytaj więcej »

  • Ceetrus Polska wyposaża zarządzane obiekty handlowe w kolejne nowe usługi i udogodnienia dla klientów. Dzięki umowie ze spółką InPost do końca roku przy siedemnastu Centrach Handlowych Auchan w całej Polsce pojawią się Paczkomaty® InPost umożliwiające samodzielne nadawanie i odbieranie przesyłek. Czytaj więcej »

  • Green Caffè Nero systematycznie zwiększa zasięg, docierając do coraz szerszej grupy klientów. Otwarte niedawno w Krakowie i Warszawie kawiarnie to odpowiednio 66. i 67. lokal tej niezwykle popularnej w Polsce marki, oferującej najlepszą kawę i ciasta, świeże desery oraz domową atmosferę. Green Caffè Nero umacnia swoją pozycję rynkową, potwierdzając silne zaangażowanie w... Czytaj więcej »

  • Dan Cake Ulubioną Marką Polaków 2019

    Wtorek, 16 kwietnia 2019

    Dan Cake, jeden z czołowych producentów w branży piekarniczo-cukierniczej w Polsce oraz lider w sektorze pakowanych produktów piekarniczo-cukierniczych w kraju, otrzymał tytuł Ulubiona Marka Polaków 2019 w kategorii „Pieczywo i Tortilla”. Tytuł ten jest wynikiem badania przeprowadzonego przez Instytut GfK, którego celem było zidentyfikowanie marek produktów FMCG zasługujących,... Czytaj więcej »

  • MedFood Group zaprasza fit inwestorów

    Wtorek, 16 kwietnia 2019

    Sieć poradni dietetycznych, e-porady, aplikacje i gry o zdrowym stylu życia, odchudzanie białych kołnierzyków, żywność wspierająca walkę z chorobami, a na deser: fit słodycze. MedFood Group, innowacyjna spółka z branży health & wellness, chce ruszyć na NewConnect jeszcze w 2019 roku. Na rozgrzewkę wybrała crowdinvesting na platformie Crowdway.pl. Start kampanii zapowiedziała... Czytaj więcej »

  • Zakłady Przemysłu Cukierniczego BAŁTYK zwiększają swoje zaangażowanie w wydarzenia sportowe. W ostatni weekend (12 – 14 kwietnia 2019) gdańska fabryka czekolady „wystartowała” w 5. Maratonie Gdańsk. Wśród biegaczy największą popularnością cieszyły się batony energetyczne i czekolady proteinowe „Bossman”, galaretki w czekoladzie „Fantazja”, karmelki z witaminami... Czytaj więcej »

  • „Małpki”, czyli wódki w butelkach o małych pojemnościach – 100 i 200 ml – są na rynku alkoholi oddzielną kategorią, mającą własne miejsce na półce, odrębną estetykę oraz ofertę smaków. Jak wynika z raportu pracowni badawczej Synergion, mała wódka to produkt bardzo atrakcyjny dla pijących – umożliwia picie w poczuciu bezpieczeństwa, w sytuacjach, w których... Czytaj więcej »

  • ETi rozpoczyna współpracę z agencją UM

    Poniedziałek, 15 kwietnia 2019

    ETi European Food Industries rozstrzygnęło przetarg na dom mediowy. Za planowanie i zakup mediów w ramach prowadzonych działań promocyjnych odpowiedzialna będzie agencja UM z globalnej grupy IPG Mediabrands. Czytaj więcej »

  • Aż trudno uwierzyć, że Majonez Kielecki produkowany przez Wytwórczą Spółdzielnię Pracy „Społem” w tym roku obchodzi „okrągłą”, sześćdziesięcioletnią rocznicę obecności na rynku! Pierwsze partie wyprodukowane zostały w Zakładzie Doświadczalnym w okresie wielkanocnym w 1959 roku. Już kilka miesięcy później – we wrześniu – Majonez Kielecki wszedł do masowej... Czytaj więcej »

  • Już wkrótce Rada Unii Europejskiej zatwierdzi dyrektywę w sprawie ograniczenia wpływu niektórych produktów z tworzyw sztucznych na środowisko. Zdaniem ekspertów Deloitte zawarte w tym dokumencie ambitne cele ograniczające stosowanie plastiku nie będą możliwe bez wprowadzenia systemu kaucyjnego. Z 5 mln 565 tys. ton opakowań wprowadzonych na rynek w Polsce w 2017 roku, około 2,5... Czytaj więcej »

  • Koalicja 5 frakcji ma już rok!

    Czwartek, 11 kwietnia 2019

    Choć od kilku lat w Polsce obowiązuje obowiązek segregacji odpadów do pięciu kolorowych pojemników, pytań jak właściwie sortować jest wciąż sporo. Odpowiedzi można znaleźć w małych piktogramach – znaku rozpoznawczym Koalicji 5 frakcji, która od roku działa na rzecz wsparcia selektywnej zbiórki odpadów poprzez system eko-oznakowań i edukuje ekologicznie. W rocznicę... Czytaj więcej »

  • Jarmark na Wielkanoc w Lublin Plaza

    Czwartek, 11 kwietnia 2019

    Przez cały tydzień poprzedzający święta Wielkiej Nocy klienci centrum handlowego Lublin Plaza będą mogli spróbować wielu różnych przysmaków podczas kiermaszu produktów regionalnych. Jarmark rozpocznie się już w najbliższą sobotę 13 kwietnia i potrwa do 19 kwietnia. Czytaj więcej »

  • Biedronka w ramach wiosennych porządków ogranicza plastik w produktach marek własnych. Sieć od 10 kwietnia wprowadza ekologiczną nowość: wykonaną z surowców z odzysku torbę T-shirt. W ostatnich dniach do sprzedaży trafiły też nowe patyczki higieniczne wykonane z bawełny i papieru, marek Dada i Carea, które pozwolą sieci wyeliminować ze środowiska nawet 334 tony plastiku... Czytaj więcej »

  • Działający od roku Gemini Park Tychy będzie rozbudowany – potwierdza właściciel galerii. W centrum handlowym ma pojawić się m.in. wielosalowe kino oraz nowe restauracje i punkty usługowe. Czytaj więcej »

  • Młody organizm w czasie 1000 pierwszych dni życia rozwija się niezwykle dynamicznie. Do prawidłowego wzrostu maluch potrzebuje odpowiednich ilości składników odżywczych, które powinny być mu dostarczane wraz z pożywieniem. To dlatego tak ważne jest, by dieta małego dziecka opierała się na odpowiednio zbilansowanych, dostosowanych do wieku i potrzeb posiłkach, które będą... Czytaj więcej »

  • Coraz więcej firm wdraża i realizuje działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu. W najnowszym raporcie „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki” znalazło się ponad 1,5 tys. praktyk zgłoszonych przez 229 firm, co oznacza 30-proc. wzrost w ciągu roku. Działania CSR-owe przekładają się wprost na zwiększenie zaufania do marki. BP od 1996 roku na projekty... Czytaj więcej »

  • Ofertę centrów handlowych należących do Newbridge Poland czeka sporo zmian. Tylko w marcu firma podpisała aż 8 umów najmu. Nowe marki pojawią się w CH Czyżyny w Krakowie oraz w CH Bielawy w Toruniu. Łącznie w obu obiektach wynajęto aż 1800 m kw. GLA. Czytaj więcej »

  • 3 kwietnia 2019 roku, w Teatrze Kamienica w Warszawie, odbyło się niezwykłe spotkanie. Jego bohaterami byli Chris Fletcher, Asistant Master Distiller Jack Daniel’s oraz Stewart Buchanan, Global Brand Ambasador BenRiach, GlenDronach oraz Glenglassaugh - szkockich whisky single malt. Panowie, którzy po raz pierwszy odwiedzili Polskę, zabrali gości spotkania w niezwykłą podróż do... Czytaj więcej »

  • Najczęściej nagradzana whisky single malt na świecie, Glenfiddich, zyskała nowego, polskiego Brand Ambasadora. Został nim Kuba Magnuszewski, szef baru warszawskiego lokalu 6 Cocktails i barman z wieloletnim doświadczeniem w branży gastronomicznej. Czytaj więcej »

  • Od 9 kwietnia w Onecie, co tydzień, będzie można oglądać cykl siedmiu fascynujących dokumentów pt. „Swoją Drogą”, zrealizowanych wspólnie z producentem piwa Łomża. Bohaterami odcinków są m.in. Adam Kownacki, Szczepan Twardoch, Maciej Rutkowski oraz Krzysztof Materna. Celem twórców jest pokazanie, że warto w iść swoją drogą, pozostać sobą i być wiernym swoim... Czytaj więcej »

  • Na początku kwietnia br. podsumowano VI edycję Międzynarodowych Targów Żywności i Napojów WorldFood Poland. Branża śliwki suszonej z Kalifornii już drugi raz wzięła udział w wydarzeniu w roli wystawcy. Czytaj więcej »

  • Pierwszy etap Absolut Creative Competition dobiegł końca. Poznaliśmy szczęśliwego zwycięzcę, który ma teraz szansę zawalczyć o tytuł globalnego laureata konkursu na kreatywną współpracę z marką. Z aż 7 500 uczestników wyłoniona zostanie ostatecznie jedna osoba, która otrzyma nagrodę pieniężną w wysokości 20 000 euro oraz reklamę swojego projektu umieszczoną w kultowej... Czytaj więcej »

  • Znane powiedzenie mówi „jesteś tym, co jesz” – warto więc w okolicach 7 kwietnia, czyli Światowego Dnia Zdrowia, zastanowić się, co najchętniej spożywają Polacy i dlaczego nie są to ryby. Bo te wciąż przegrywają z mięsem wieprzowym i drobiowym. Wygrywają zaś z wołowiną. Dlaczego warto zwiększyć spożycie ryb i jakie mają one wpływ na zdrowie – tłumaczy Joanna... Czytaj więcej »

  • Dokąd płynie mała wódka?

    Czwartek, 04 kwietnia 2019

    Badacze firmy Synergion po raz kolejny przeanalizowali świat konsumentów małej wódki Czytaj więcej »

  • Kiedy Amerykanin spotka Szkota

    Środa, 03 kwietnia 2019

    W środę 3.04 w teatrze Kamienica w Warszawie odbyła się konferencja prasowa firmy Brown-Forman. Gośćmi specjalnymi wydarzenia byli Chris Fletcher – Assistant Master Distiller Jack Daniel’s oraz Steward Buchanan – Global Brand Ambassador BeRiach, GlenDronach, Glenglassaugh. Podczas konferencji poruszone zostały tematy korzeni marek whiskeys i whiskies, unikalności oraz cech, które... Czytaj więcej »

  • Celem standardu Polskiej Izby Mleka (PIM) „Bez GMO” jest promocja najlepszych praktyk w zakresie produkcji wyrobów mleczarskich wolnych od GMO. Zgodnie z zasadami i przepisami, aby móc umieścić dane oświadczenie czy treść na opakowaniu produktu spożywczego należy potwierdzić, że wszystkie czynniki zostały prawidłowo wdrożone. Certyfikat „Bez GMO” jest niezależną oceną... Czytaj więcej »

  • W kwietniu wystartowała 3. tura konkursu „Bo kocham te chwile” organizowanego przez - obchodząca w tym roku jubileusz 40lecia - firmę PPL Koral. Najważniejszym przesłaniem konkursu, ale również założycieli firmy, jest zachowanie tradycji i zgromadzenie fotograficznych wspomnień sięgających aż 1979 roku! Zgłoszenia przyjmowane są w postaci zdjęć, filmów czy zapisków na... Czytaj więcej »