Z rynku FMCG

  • Akademia Bezpiecznego Puchatka to największy program edukacyjny o tematyce bezpieczeństwa, skierowany do uczniów I klas szkół podstawowych. Realizowany jest pod patronatem Komendanta Głównego Policji i oraz większości Kuratoriów Oświaty. Celem akcji jest ukształtowanie odruchów reagowania na niebezpieczne sytuacje na drodze, w domu, w szkole i w Internecie. Trwają zapisy do... Czytaj więcej »

  • W Kielnarowej pod Rzeszowem trwa konferencja marketingowa InternetBeta, łącząca środowiska związane z Internetem i nowymi technologiami. Chwil relaksu dostarcza uczestnikom partner konferencji - producent lodów, PPL Koral. Czytaj więcej »

  • Za co Polacy pokochali mołdawskie wina?

    Piątek, 21 września 2018

    Mołdawia to kraj pasjonatów wina. Winiarstwem zajmują się tu całe pokolenia. Co czwarty Mołdawianin pośrednio lub bezpośrednio związany jest z produkcją wina, a tradycja winiarska w tym kraju sięga aż 5000 lat wstecz. Jednak jeśli jeszcze kilkanaście lat temu zadalibyśmy pytanie o kraje słynące z dobrego wina, skojarzenia byłyby jednoznaczne: Francja, Włochy, Portugalia,... Czytaj więcej »

  • Pestycydy stosowane w rolnictwie, czyli środki ochrony roślin, to nic innego jak leki dla rośliny. Tymczasem wokół nich narosło wiele mitów, a nie ma się czego obawiać – podkreśla Aleksandra Mrowiec z Polskiego Stowarzyszenia Ochrony Roślin. W samej Polsce roślinom zagraża ok. 2 tys. szkodliwych organizmów, a na świecie – 65 tys. Pestycydy pozwalają chronić rośliny –... Czytaj więcej »

  • „RUCH” S.A. w restrukturyzacji informuje o wznowieniu regularnych dostaw prasy, wynikających z zawarcia nowych umów z największymi wydawnictwami. Umowy obejmują dostawy popularnych tytułów prasowych wydawanych m.in. przez wydawnictwa: Bauer (m.in. Tele Tydzień), Ringier Axel Springer Polska (m.in. Fakt, Newsweek), ZPR Media (Super Express), Agora (m.in. Gazeta Wyborcza), Infor... Czytaj więcej »

  • Szum fal, dobry humor i atmosfera wyzwania – właśnie w takich okolicznościach pobito krajowy rekord w jedzeniu śledzia. Ponad setka uczestników XVIII edycji Marszu Śledzia przemierzyła wpław wody Zatoki Puckiej i wspólnie delektowała się tradycyjnymi, rybnymi przysmakami. Czytaj więcej »

  • Domowe przetwory znowu modne

    Czwartek, 20 września 2018

    W tym roku zapasy na zimę planuje zrobić 49 proc. Polaków – takie wnioski płyną z Barometru Providenta. Większość spędzi dodatkowy czas w kuchni, aby móc także zimą cieszyć się smakiem sezonowych owoców i warzyw. Równie ważną motywacją jest chęć kultywowania rodzinnej tradycji oraz zaoszczędzenia pieniędzy na zimowych zakupach. Wśród osób, które przygotowują... Czytaj więcej »

  • Podziel się kromką chleba w Biedronce

    Środa, 19 września 2018

    Często nie dostrzegamy osób starszych i samotnych, choć mieszkają po sąsiedzku. Wrażliwa na los najbardziej potrzebujących Biedronka po raz kolejny włącza się w akcję „Kromka Chleba dla Sąsiada”. Wkrótce na terenie całej Polski odbędzie się już 16. edycja kampanii. Jej kulminacyjnym momentem będą zbiórki żywności prowadzone wspólnie z Caritas w 715 sklepach Biedronka... Czytaj więcej »

  • Makaron na miarę mistrza

    Środa, 19 września 2018

    Prawdziwa gratka dla miłośników makaronu. Przepis, który zapewnił kucharzowi z Lublina kwalifikację na Pasta World Championship. Czytaj więcej »

  • Sery Sertop z kolejnymi nagrodami

    Środa, 19 września 2018

    Podczas Festiwalu Sera i Twarogów Polskiego Mleczarstwa w Olsztynie tyski producent serków topionych został uhonorowany kolejnymi nagrodami. Tytuł „Serowy Król” - Nagroda Konsumentów - otrzymały cieszące się od lat dużą popularnością na rynku - krążki MIX (Mój... jedyny, Twój...ulubiony, Nasz...wyśmienity, Wasz... luksusowy). Natomiast „HIT Serowy” przyznano serowi... Czytaj więcej »

  • Jeśli dopiero zaczynacie przygodę z przetworami, powinniście poznać kilka praktycznych porad, jak sprawnie przygotować zapasy w słoikach. Pora jest idealna. Jesienne grzyby zaczynają pojawiać się w lasach, a stragany uginają się pod dorodnymi dyniami. A jeśli jesteście koneserami niecodziennych smakołyków, postawcie na marynowane ryby. W waszej spiżarni będzie nie tylko... Czytaj więcej »

  • Tegoroczna edycja Podwórka Talentów NIVEA, jednej z najbardziej angażujących akcji społecznych w Polsce, zmierza ku końcowi. Ogrom pracy i zaangażowanie setek tysięcy mieszkańców zostaje nagrodzone – trwa budowa Podwórek Talentów NIVEA. Jedno z nich właśnie zostało oficjalnie otwarte w Warszawie. Dzieci mogą już korzystać ze wszystkich dostępnych atrakcji i razem z... Czytaj więcej »

  • Codzienne zakupy z wielką mocą pomagania

    Środa, 19 września 2018

    W 2017 roku ubóstwo obejmowało niemal 14% polskich gospodarstw domowych[1], dotykając przede wszystkim rodziny wielodzietne i dzieci. W działania na rzecz pomocy najuboższym włączyły się firmy Procter & Gamble i Carrefour Polska, które we współpracy z Polskim Czerwonym Krzyżem uruchamiają kolejną edycję programu „Mała pomoc, wielka radość”. Rodziny w potrzebie.... Czytaj więcej »

  • Carrefour Polska, po raz czwarty w rzędu, został głównym partnerem French Touch - największej akcji promocji Francji w Polsce, współorganizowanej przez Ambasadę Francji i Instytut Francuski. Od 18 do 30 września, w 22 hiper- i supermarketach sieci Carrefour w Polsce, odbędzie się akcja handlowa „Odkryj Francji Czar”, w ramach której, klienci sieci będą mogli skorzystać z... Czytaj więcej »

  • Co roku, w trzeci weekend września, w ramach akcji "Clean up the World" odbywa się wielkie sprzątanie świata. W tym roku Hochland dołączył do akcji. Akcja sprzątania lasów została przeprowadzona przez Pracowników Działu Sprzedaży Hochland Polska na obszarze Nadleśnictwa Katowice, na tzw. Stargańcu oraz Nadleśnictwa w Supraślu. Uczestnicy zostali wyposażeni w worki oraz... Czytaj więcej »

  • „Nowa” platforma społecznościowa

    Wtorek, 18 września 2018

    Tęsknimy za tym, co prawdziwe – w otaczających nas rzeczach, w sposobie bycia, szczególnie zaś – w kontaktach z innymi ludźmi. Budowanie autentycznych relacji możliwe jest wtedy, gdy rozmawiamy ze sobą twarzą w twarz – jesteśmy blisko, widzimy się, ale przede wszystkim – angażujemy się, poświęcamy swój czas i słuchamy. O znaczeniu budowania więzi przypomina Wyborowa od... Czytaj więcej »

  • Mikkey Dee pojawi się w Warszawie!

    Wtorek, 18 września 2018

    Mikkey Dee, w przeszłości perkusista zespołu Motorhead, dziś związany z inną legendarną kapelą – Scorpions, już wkrótce pojawi się w stolicy. Muzyk weźmie udział w Whisky Live Warsaw, gdzie będzie promować alkohol sygnowany nazwą zespołu. Czytaj więcej »

  • Wybierając produkty spożywcze, coraz częściej zwracamy uwagę już nie tylko na ich smak, ale także dodatkowe właściwości. W przypadku gum zależy nam m.in., aby wspomagały higienę jamy ustnej i działały przeciwpróchniczo oraz żeby skutecznie odświeżały oddech. Za tego typu produkty konsumenci są gotowi zapłacić więcej. Czytaj więcej »

  • W dniach 15 – 16 września 2018, w Kortowie, na placu przed Centrum Konferencyjno-Szkoleniowym Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie odbyło się 6. Ogólnopolskie Święto Sera – Festiwal Serów i Twarogów Polskiego Mleczarstwa. Firma Hochland Polska zaprezentowała się obok kilkudziesięciu innych wystawców - najlepszych producentów serów i twarogów oraz firm pracujących... Czytaj więcej »

  • Bocian Biały to w Polsce synonim szczęścia, dobrobytu i płodności. Hołubiony od pokoleń zawsze znajduje w naszym kraju przyjazne miejsce do osiedlenia się i wyprowadzenia młodych. Producent Oleju Wielkopolskiego, mając na uwadze spadek liczebności tego gatunku w naszym kraju, rozpoczyna projekt wspierający jego ochronę, odtworzenie jego żerowisk i badania naukowe, które pozwolą... Czytaj więcej »

  • Ambitne plany producenta nalewek z Lublina

    Piątek, 14 września 2018

    Pomysł na uruchomienie firmy Nalevka Polska narodził się z pasji oraz zamiłowania do alkoholi domowej receptury. Mimo stosunkowo krótkiej historii, lubelski producent nalewek zdążył już zyskać uznanie wielu polskich konsumentów oraz stać się rozpoznawalną marką w segmencie mocnych trunków. Plany rozwoju przedsiębiorstwa są ambitne - sięgają ogólnopolskiej sieci dystrybucji... Czytaj więcej »

  • Sieć hurtowni MAKRO Polska po raz siódmy jest głównym sponsorem polskiej edycji „MasterChefa”, jednego z najbardziej rozpoznawalnych programów kulinarnych na świecie. Zmagania kucharzy-amatorów można oglądać w każdą niedzielę o godz. 20:00 na antenie TVN. Ponadto z produktów MAKRO korzystają uczestnicy „10 zadań specjalnych Michela Morana”, dostępnego na kanale TTV. Czytaj więcej »

  • Załoga OSHEE World Expedition po zakończeniu trzeciego etapu Europejskiej żeglugi, po 90 dniach opuszcza stary kontynent, kierując łódź na południe. Przed nimi Afryka. Pięciu członków zespołu w ciągu ostatnich trzech miesięcy odwiedziło kilkadziesiąt miast, pokonując morzem ponad 3100 mil morskich, czyli 5 800 km. Czytaj więcej »

  • Biedronka jest uzależniona od dobrej muzyki, dlatego regularnie do sklepów sieci trafiają płyty artystów światowej klasy. Tym razem sieć swą ofertę kieruje do miłośników analogowych brzmień. W ramach „Wielkiego Festiwalu Płyt Winylowych” już od 17 września br. do Biedronki trafi ponad sto różnych tytułów, każdy w wyjątkowej cenie 39,99 zł/szt. Czytaj więcej »

  • Dlaczego warto śledzić trendy gastronomiczne? Jak w przyszłym roku kształtować się będą nawyki żywieniowe konsumentów w Polsce? Jakimi zagadnieniami obecnie zajmują się kulinarne autorytety i europejscy szefowie kuchni? W ramach otwarcia Instytutu Kulinarnego, Transgourmet i Selgros Cash&Carry wydają pierwszą edycję TREND BOOK’a 2019, w którym najwybitniejsi szefowie kuchni,... Czytaj więcej »

  • Rusza XIX edycja turnieju „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku”, będącego przepustką do marzeń o sportowej karierze dla setek tysięcy chłopców i dziewczynek z całego kraju. Tylko do 30 września na stronie turnieju nauczyciele i trenerzy mogą zgłaszać drużyny w trzech kategoriach wiekowych: do lat 8, 10 i 12. Zwycięzców poznamy – tradycyjnie już – w maju na stadionie... Czytaj więcej »

  • Już 15-ego września w Warszawie odbędzie się kolejna edycja Biegu po Nowe Życie – akcji prospołecznej, której celem jest edukacja w zakresie transplantacji narządów. W symboliczny bieg zaangażowały się gwiazdy ze świata teatru, filmu, estrady, mediów, nauki i sportu, a także osoby, które bezpośrednio zmierzyły się z chorobą. Oficjalnym partnerem akcji po raz drugi została... Czytaj więcej »

  • Hochland na Mazowieckim Święcie Chleba i Sera

    Poniedziałek, 10 września 2018

    Kilka tysięcy osób przyszło 9 września na Rynek Mariacki w Węgrowie by wziąć udział w Mazowieckim Święcie Chleba i Sera. Tegoroczna edycja była szczególnie udana. Oprócz licznych stoisk z regionalnymi potrawami i rękodziełem, swoje stoiska miały także okoliczne mleczarnie. Firma Hochland Polska była współorganizatorem imprezy i promowała sery dostępne w swojej ofercie.... Czytaj więcej »

  • PSH Lewiatan stawia na szkolenia pracowników

    Poniedziałek, 10 września 2018

    Tylko w 2017 r. Polska Sieć Handlowa Lewiatan przeszkoliła ponad 18 tys. pracowników. Wielu z nich dzięki autorskiej platformie CEL. Czytaj więcej »

  • Odkrywamy sekrety wołowiny

    Poniedziałek, 10 września 2018

    Wraz z początkiem nowego roku szkolnego, swoje działanie wznowiła Akademia Smaku Sokołów. To projekt firmy Sokołów S.A. skupiający blogerów i ekspertów różnych dziedzin, propagujący zdrowy tryb życia oraz zbilansowaną dietę. W ostatnią środę rządni wiedzy i nowych umiejętności blogerzy i dziennikarze spotkali się w kultowej restauracji Okrąglak Beef&Beer w Warszawie. Czytaj więcej »