Z rynku FMCG

  • Polska sieć supermarketów POLOmarket jest w trakcie realizacji projektu wyposażenia swoich sklepów w specjalistyczne prasy do makulatury. Inwestycja w wysokości blisko 5 mln zł rozpoczęła się w 2018 r. i została już w połowie zrealizowana. Sieć planuje zakończyć proces w bieżącym roku. Czytaj więcej »

  • Ewolucja rynku sprzedaży prasy

    Środa, 20 marca 2019

    W ostatnich latach zmienił się podział polskiego rynku pod względem formatów punktów sprzedaży. Ubyło małych indywidualnych sklepów i kiosków, przybyło natomiast supermarketów, dyskontów i sklepów convenience. Kolporter od lat dostosowuje się do zmian na rynku, docierając z dostawami do wszystkich formatów, które mają w ofercie prasę. Czytaj więcej »

  • Wdrożenie kolejnych innowacyjnych rozwiązań omnikanałowych, zwiększenie sprzedaży i oddziaływania marki w Internecie oraz rozwój technologii mobilnych - to najważniejsze strategiczne cele współpracy pomiędzy Carrefour i Google na polskim rynku. Czytaj więcej »

  • Newbridge inwestuje w swoje obiekty

    Wtorek, 19 marca 2019

    Firma Newbridge, do której należą 3 centra handlowe i 3 retail parki w Polsce, modernizuje swoje obiekty. Na 2019 rok inwestor zaplanował prace m.in. w CH Czyżyny w Krakowie oraz CH Bielawy w Toruniu. Czytaj więcej »

  • Już 20 marca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Szczęścia. To doskonała okazja by spędzić dzień z najbliższymi i podzielić się z nimi tym uczuciem. Wspólne chwile z pewnością mogą urozmaicić kolorowe produkty marki Chupa Chups, które dzięki różnorodnym smakom sprawiają frajdę zarówno młodszym, jak i starszym konsumentom. Czytaj więcej »

  • Carlsberg Polska realizuje cele strategii zrównoważonego rozwoju pn. Together Towards ZERO. Redukcja zużycia energii cieplnej, i CO2, zmniejszenie liczby wypadków, promocja odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu to niektóre dane za rok 2018. Wysiłki i efekty działań Carlsberg Polska w tym obszarze były doceniane w 2018 przez grona eksperckie, czego dowodem jest m.in. znalezienie się w... Czytaj więcej »

  • Butelka wódki Björn, produkowanej przez BZK Alco, zwyciężyła w Art of Packaging 2019 w kategorii Proffesional 2019 Opakowanie Pragnienia. Jurorzy oceniali ponad pół tysiąca projektów, spośród których nagrodzono tylko 24 w różnych kategoriach. Ideą konkursu jest promowanie kreatywności i innowacyjności w branży opakowań na rynku polskim i zagranicznym. Czytaj więcej »

  • Już po raz drugi Biedronka i Caritas Polska wspólnie wesprą potrzebujących seniorów. Ponad 6600 osób powyżej 60. roku życia, znajdujących się w trudnej sytuacji, będzie otrzymywać miesięcznie 150 zł na zakupy w Biedronce. Kwota trafiać będzie na kartę przedpłaconą „Na codzienne zakupy” przez 10 miesięcy – od marca do grudnia 2019 roku. W tym roku Biedronka przeznaczy... Czytaj więcej »

  • W nowym roku aż 17 proc. Polaków postanowiło częściej uprawiać sport. Niestety, jak podaje CBOS, już w połowie stycznia motywacja spada i tylko nieliczni zrealizują swój plan. Jeśli zniechęcenie już cię dopadło, szukaj wsparcia u ekspertów. Stawiaj na regularność i znajdź ulubione ćwiczenia. Wspomóż się zrównoważoną dietą i buduj swój powód do dumy. Czytaj więcej »

  • Od 5 do 7 marca 2019 r. Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa wziął udział w odbywających się w Guadalajarze targach EXPO ANTAD & Alimentaria México 2019 – największej imprezie wystawienniczej dla przemysłu spożywczego w Meksyku. Podczas targów jedna z polskich firm podpisała umowę z meksykańskim kontrahentem. Czytaj więcej »

  • Rodzime pochodzenie produktu staje się dla wielu konsumentów istotnym kryterium przy zakupie. To dlatego na promowanie polskości stawia coraz więcej producentów i sprzedawców. Przykładem może być działająca od roku platforma Polpol.pl. W tym czasie pomysłodawcom portalu gromadzącego produkty polskich wytwórców z różnych kategorii udało się przyciągnąć ponad sto takich... Czytaj więcej »

  • Wyjątkowa ziemia, o którą ktoś się troszczy. Cenne zboże, które wyrasta z ludzkiej pasji. I wreszcie niezwykła współpraca Lubelli z polskimi rolnikami, którzy zapewniają najwyższą jakość ziarna. Tak powstaje to, co najlepsze ze zboża. Właśnie tę opowieść Lubella przedstawia w najnowszej kampanii. Czytaj więcej »

  • Fabryka Czekolady „BAŁTYK” świętuje jubileusz 50-lecia likworków – swoich unikatowych cukierków z płynnym nadzieniem. Od pięciu dekad firma produkuje je według tradycyjnej receptury i technologii. Dzięki temu likworki stały się znakiem rozpoznawalnym „Bałtyku”, a także najbardziej znanym, słodkim ambasadorem Gdańska. W roku jubileuszu odbędą się cykliczne akcje... Czytaj więcej »

  • Zdaniem Marcina Łopuckiego, słowo „dieta” jest nadużywane i pojawia się przede wszystkim w kontekście zrzucania zbędnych kilogramów. Tymczasem diety to formy leczenia. Ważne jest więc, aby dopasować program żywienia do potrzeb własnego organizmu. Jeśli zaczniemy stosować jakąś zupełnie przypadkową dietę sezonową, to nie przyniesie ona żadnych efektów. Organizmowi... Czytaj więcej »

  • Dzieci mają niezwykle chłonne umysły i uwielbiają uczyć się nowych rzeczy. Często podpatrują rodziców i naśladują ich zachowania. Warto więc wykorzystać ten czas, by kształtować w nich potrzebę zdrowego odżywiania i odpowiedniego nawadniania organizmu. Dietetyk Personalny i ekspert marki Mama i ja Sylwia Turczyńska opowiada o tym, dlaczego nawyki picia wody warto wyrabiać... Czytaj więcej »

  • Stała zabudowa półki przygotowana przez in-Store Media Polska dla marki Red Bull w sieci Carrefour wyróżnia się niestandardowym oświetleniem. Do jej przygotowania i zabudowy użyto systemu dwóch podświetlanych shelfstopperów łączących technologię podświetlania krawędziowego i rastrowego, oraz zestawu podświetlanych listew cenowych, topperów i naklejek podłogowych. Czytaj więcej »

  • 15 marca obchodzony jest Światowy Dzień Praw Konsumenta, zapoczątkowany przez Johna F. Kennedy'ego w 1983r., kiedy to Prezydent USA przedstawił pierwszy na Świecie projekt ochrony praw konsumenta uwzględniający ich prawa do informacji, do wyboru, bezpieczeństwa oraz do reprezentacji. Czytaj więcej »

  • Żabka rozwija usługę nadania i odbioru paczek w swojej sieci zapewniając klientom jeszcze więcej możliwości w wyborze płatności za przesyłki. Od początku marca br. klienci DHL Parcel mogą korzystać we wszystkich sklepach Żabka z usługi odbioru paczek za pobraniem. Taka forma opłaty za przesyłkę wybierana jest niemal przez co trzeciego kupującego przez Internet. Czytaj więcej »

  • Zdrowe i świadome odżywianie determinuje rozwój wielu segmentów branży spożywczej. Jednym z nich jest między innymi rynek mrożonych jogurtów, który zdobywa kolejne miasta w Polsce. Tego typu koncept idealnie wpisuje się w w strategię biznesową fit&fun. Czytaj więcej »

  • Wdrażanie rozwiązań gospodarki obiegu zamkniętego, usprawnianie procesów logistycznych oraz oszczędności kosztowe to niezbędne składowe zrównoważonego łańcucha dostaw. W odpowiedzi na wyzwania rynku związane z optymalizowaniem zasobów CHEP Polska i Nestlé Waters już kolejny rok z rzędu współdziałają w projekcie kooperacji transportowej. Czytaj więcej »

  • Ustawa o ograniczeniu handlu w niedzielę, wciąż rozbudza duże emocje. Zwolennicy podkreślają jej wpływ na rodzinę i ograniczenie ekspansji zagranicznych koncernów, przeciwnicy zaś argumentują ustawę jako ograniczenie wolności jednostki. O tym, jak niedziela bez handlu wpłynęła na portfel i nawyki zakupowe przeciętnego Kowalskiego, wyjaśnia z Halina Kochalska, ekspertka... Czytaj więcej »

  • Rośnie rola stref food court i to nie tylko w dużych galeriach handlowych, kładących nacisk na ofertę gastronomiczną i rozrywkową. Także mniejsze centra typu convenience coraz częściej decydują się na inwestycję w rozwój strefy gastronomicznej. Powód? Czytaj więcej »

  • Rynek oferuje coraz więcej możliwości okazyjnego zakupu masła. W ciągu ostatniego roku liczba akcji zniżkowych w sieciach handlowych wzrosła o 34%. Największa zmiana nastąpiła w sklepach convenience, gdzie zanotowano przyrost takich działań aż o 160%. Minimalne ceny promocyjne zostały podniesione w dyskontach o 33%. W pozostałych analizowanych formatach doszło do ich obniżenia... Czytaj więcej »

  • Czterokrotny mistrz świata w kulturystyce klasycznej tłumaczy, że stworzona przez niego fit pizza zachowuje smak tradycyjnej włoskiej potrawy, ale ma o połowę mniej kalorii. Kulturysta zapewnia, że jego propozycja kulinarna jest łatwa i szybka w przygotowaniu, a przede wszystkim zdrowa i dietetyczna. Czytaj więcej »

  • Od 7 marca również na terenie Łodzi można zamawiać jedzenie z oferty McDonald’s wraz z dowozem. Usługa McDelivery obejmuje 8 restauracji w mieście. Zamówienia są realizowane za pośrednictwem aplikacji Uber Eats. Czytaj więcej »

  • ID Logistics, wiodący dostawca usług logistycznych specjalizujący się w dedykowanej logistyce kontraktowej, wzmacnia współpracę z PepsiCo, światowym liderem w produkcji artykułów spożywczych i napojów. Po roku od uruchomienia, magazyn konsolidacyjny w Grodzisku Mazowieckim, zarządzany przez ID Logistics, stał się największym centrum dystrybucyjnym PepsiCo w Polsce,... Czytaj więcej »

  • W Dzień Kobiet sushi zamiast goździka

    Czwartek, 07 marca 2019

    Z danych PizzaPortal.pl wynika, że Polacy coraz chętniej świętują Dzień Kobiet w swoich domach. Na wyjątkową kolację wybieramy najchętniej sushi i pizzę. Czytaj więcej »

  • Ponad 100 000 złotych w postaci sprzętu sportowego i produktów marki OSHEE przekazała Fundacja OSHEE „Żyj, walcz, zwyciężaj” w ramach prowadzonych w 2018 roku działań charytatywnych. Pomoc trafiła do beneficjentów programu „Sprzęt Sportowy dla Domów Dziecka”, prowadzonego przez Fundację oraz akcji „Fabryka Remontów”, organizowanej przez Fundację „Fabryki Marzeń”. Czytaj więcej »

  • Przełowienie zagraża stabilności populacji ryb i może pozbawić środków do życia 800 milionów ludzi zależnych od rybołówstwa – alarmuje Fundacja WWF Polska. Zrównoważone rybołówstwo może okazać się rozwiązaniem tego globalnego problemu środowiskowego, o ile zabiegać o nie będą wszystkie zainteresowane strony. Czytaj więcej »

  • Nowy obiekt w Krakowie przeznaczony jest do obsługi międzynarodowych przesyłek kurierskich. To kolejna w ostatnich latach duża inwestycja firmy w rozbudowę infrastruktury w naszym kraju. Została ona stworzona z myślą o klientach z regionu, którzy chcą rozwijać swoją działalność importową i eksportową za pośrednictwem globalnej sieci DHL Express, która pozwala im na handel z... Czytaj więcej »