Z rynku FMCG

  • Kuchnia Krakowa w nowoczesnym wydaniu

    Czwartek, 19 września 2019

    Sieć hurtowni MAKRO Polska, w ramach programu Polskie Skarby Kulinarne, zorganizowała trzecie spotkanie z cyklu Historyczny Stół Kulinarny. 17 września w Hotelu Starym w Krakowie goście degustowali historyczne dania w nowoczesnej odsłonie, którym towarzyszyła opowieść o regionalnej kuchni Szymona Gatlika, założyciela Kraków Food & Travel, przewodnika miejskiego i kulinarnego. W... Czytaj więcej »

  • Branża handlu detalicznego wytrwale walczy o klientów. Dostosowuje do ich preferencji wygląd i wyposażenie placówek, wykorzystuje zaawansowane technologie i rozwiązania, które mają budować lojalność kupujących i wiązać ich z marką sklepu. Ważne jest przy tym, aby wszystkie te wysiłki były podejmowane z uwzględnieniem różnic demograficznych wśród kupujących. Poszczególne... Czytaj więcej »

  • ZPC Brześć, rodzinny producent słodyczy i przekąsek, zapowiada zmiany w składzie swoich flagowych produktów z ciasta ptysiowego. Firma – odpowiadając na trendy rynkowe oraz oczekiwania klientów – wyeliminuje z receptury słomki oraz groszku ptysiowego składniki, które mogą budzić wątpliwości konsumentów, stawiając na prosty, naturalny skład. Czytaj więcej »

  • Poznań, w którego historię nieodłącznie wpisane jest ponad stuletnie dziedzictwo marki Goplana, zyskał nową atrakcję dla najmłodszych. We wrześniu, na terenie dawnej fabryki czekolady, wystartowały „Czekoladowe Warsztaty Goplana”, adresowane do dzieci i młodzieży w wieku od 6 do 15 lat. Czytaj więcej »

  • Handel detaliczny - mocni coraz mocniejsi

    Wtorek, 17 września 2019

    To co dzieje się w polskim handlu detalicznym w ciągu kilku lat może przeorać polski rynek obrotu produktami FMCG. Tempo zmian przypomina nieco to z drugiej połowy lat 90-tych, gdy na rynek weszli wielcy międzynarodowi operatorzy handlowi. Czytaj więcej »

  • Szacuje się, że w 2021 roku wolumen przesyłek może wzrosnąć do 500 mln sztuk z niecałych 392 w roku 2018. Szybki rozwój branży napędza inwestycje firm logistycznych w technologie i innowacje, dyktowane oczekiwaniami klientów, które są związane głównie z jak najszybszym czasem dostawy. Dlatego DHL Parcel uruchomił właśnie pod Warszawą nowy terminal, wyposażony w... Czytaj więcej »

  • Chociaż do świąt Bożego Narodzenia pozostały jeszcze ponad trzy miesiące, dla niektórych jest to odpowiedni moment, aby myśleć już o świątecznych upominkach dla swoich najbliższych. Z najnowszego badania Mastercard wynika, że znaczna część Polaków kupuje prezenty wcześniej, ponieważ wiąże się to m.in. z możliwością skorzystania z atrakcyjnych ofert czy rozłożenia... Czytaj więcej »

  • Mazowieckie Święto Chleba i Sera z Hochland!

    Poniedziałek, 16 września 2019

    W niedzielę 15 września na węgrowskim rynku odbyło się Mazowieckie Święto Chleba i Sera, którego sponsorem już trzeci raz z rzędu była firmy Hochland Polska. Czytaj więcej »

  • Warszawa w klimacie whisky i ginu

    Poniedziałek, 16 września 2019

    Już wkrótce święto wszystkich fanów whisky ponownie zagości w Centrum Praskim Koneser. Organizatorzy zbliżającego się Whisky Live Warsaw zapowiadają moc atrakcji oraz rozbudowany o segment ginów koncept festiwalowy. Czytaj więcej »

  • Goplana ogłasza konkurs kulinarny #Let’s Bake!

    Poniedziałek, 16 września 2019

    16 września wystartował konkurs konsumencki „#Let’s Bake!” marki Goplana, adresowany do pasjonatów wypieków i pięknych zdjęć. Akcja, która potrwa do 7 października, ma na celu inspirację do kulinarnych odkryć z wykorzystaniem słodyczy marki. Działania wesprze kampania w internecie i komunikacja w punktach sprzedaży. Czytaj więcej »

  • Liczne nowości produktowe i coraz bardziej domowe, udoskonalone receptury to zaledwie pierwsze zwiastuny dynamicznych zmian zachodzących w firmie Profi. Niedawno odświeżeniu poddany został oficjalny logotyp, który bazuje na znanym od dekad, kultowym wizerunku koguta. To jednak nie wszystko, ponieważ w ostatnich dniach także strona internetowa zyskała zupełnie nową odsłonę,... Czytaj więcej »

  • Czarnocin bije na głowę

    Piątek, 13 września 2019

    Kubeczki z dzióbkami, składane łyżeczki, ręczna produkcja, jakość oraz smak - oto wyróżniki mleczarni Czarnocin zaprezentowane podczas konferencji w salonie prasowym IMR advertising by PR. Czytaj więcej »

  • W roku 2018 Fundacja Auchan na rzecz młodzieży przyznała Fundacji Auxilium, działającym przy Zespole Szkół Specjalnych w Piasecznie dofinansowanie na projekt „Od nasionka do jedzonka”. W ramach projektu powstała pracownia kuchenna i powstanie ekologiczny ogródek warzywny, który będzie uprawiany przez uczniów Zespołu Szkół Specjalnych i wolontariuszy sklepów Auchan. Dodatkowo... Czytaj więcej »

  • Niemal czterech na dziesięciu kierowców chciałoby otrzymywać spersonalizowane reklamy po wjeździe na stacje paliw. Prawie co trzecia osoba oczekiwałaby informacji o promocjach alkoholi. Nieco mniejsze zainteresowanie wzbudzają sprzęty i części eksploatacyjne do samochodów (27%), a także oferty gastronomiczne (19%). Kolejne miejsca we wskazaniach respondentów zajęły ogólne ceny... Czytaj więcej »

  • Liczba farm alpak w Polsce rośnie z roku na rok jako alternatywa dla coraz mniej opłacalnej hodowli owiec. Jedna alpaka to nawet 5 kg luksusowej wełny rocznie. Zwierzęta te hoduje się jednak także do celów związanych z agroturystyką i rehabilitacją osób niepełnosprawnych. O popularności alpak decydują również niskie koszty utrzymania, nieprzekraczające zazwyczaj 100 zł... Czytaj więcej »

  • Kalifornijskie żniwa trwają!

    Czwartek, 12 września 2019

    Dostojne sady kalifornijskiej śliwy zamieniły się prawdopodobnie w najbardziej ożywione miejsce Północnej Kalifornii. Trwają śliwkowe żniwa w USA. Cały świat oczekuje na świeżą dostawę suszonych śliwek wysokiej jakości. Obecnie Kalifornia jest największym globalnym producentem suszonej śliwki, który zaopatruje 40 proc. światowych rynków. Czytaj więcej »

  • Sieć hurtowni MAKRO Polska, w ramach programu Polskie Skarby Kulinarne, zorganizowała drugie spotkanie z cyklu Historyczny Stół Kulinarny. Wydarzenie, będące jednocześnie inauguracją stołecznego szlaku kulinarnego, odbyło się 10 września w Warszawie. Degustacji historycznych dań w nowoczesnej odsłonie towarzyszyła opowieść o warszawskiej kuchni. Akcję wspiera Miasto Stołeczne... Czytaj więcej »

  • Tymbark został sponsorem głównym targów Poznań Game Arena 2019. Marka – obecna nie od dziś w gamingowym świecie – pojawi się na wydarzeniu, na którym 18-20 października spotkają się fani wirtualnej rozrywki. Czytaj więcej »

  • Marka Czas na Herbatę świętuje 22 urodziny

    Czwartek, 12 września 2019

    Dla jednych wrzesień to synonim powrotu do szkoły, dla innych – moment pożegnania lata i powitania jesieni, natomiast dla marki Czas na Herbatę miesiąc ten jest okazją do świętowania. W tym roku znana i lubiana sieć sprzedaży wyjątkowych, herbacianych kompozycji obchodzi 22 urodziny, a bilans jej dokonań pokazuje, że przed nią jeszcze wiele równie udanych lat. Czytaj więcej »

  • Bracia Sadownicy jako pierwsi wprowadzają na polski rynek opakowanie na świeże jabłka, które jest w trendzie zero waste. Owoce zabezpiecza specjalnie zaprojektowana i opatentowana tekturowa tacka wraz z papierową owijką, dzięki czemu folia została całkowicie wyeliminowana. Wybierając ten produkt konsumenci mają okazję zadbać o ochronę środowiska poprzez redukcję użycia... Czytaj więcej »

  • Gruzja – słynąca z niepowtarzalnych widoków i wyjątkowego jedzenia przyciąga wiele osób, pragnących poczuć atmosferę i smaki tego kraju. Jednym z nich jest Marcin Kozerawski –przedsiębiorca prowadzący kilka spółek o różnych profilach, który zdecydował się przenieść cząstkę tego magicznego miejsca właśnie do Polski. Tak powstała Batumi, czyli sieć piekarni... Czytaj więcej »

  • Wielkie sprzątanie świata odbywa się cyklicznie we wrześniu, w ramach akcji "Clean up the World". Hochland ponownie dołączył do działań na rzecz ochrony środowiska. Czytaj więcej »

  • „Bałtyk” na Mistrzostwach Polski

    Wtorek, 10 września 2019

    „Bałtyk” zwiększa zaangażowanie w wydarzenia promujące aktywny styl życia. Tym razem firma wspierała prestiżowe zawody w kolarstwie górskim - Mistrzostwa Polski XCM 7R CST MTB Gdynia Maraton 2019. Czytaj więcej »

  • Dlaczego wyrzucam rocznie 235 kg produktów spożywczych? - to pytanie powinien zadać sobie każdy z nas. Statystyki pokazują bowiem, że głównym „producentem” wyrzucanej żywności są gospodarstwa domowe (53%), a przeciętny Polak w ciągu roku marnuje właśnie około 235 kg jedzenia. Traci na tym nie tylko nasz portfel, ale i całe środowisko. Czas dokonać wyboru. I postawić na... Czytaj więcej »

  • Trwa czwarta edycja Wielkiej Loterii Almette, w której do wygrania będzie całoroczny, w pełni wyposażony dom z widokiem na Giewont! Dodatkowo codziennie będą losowane nagrody o wartości 7 x 1000 zł. W loterii może wziąć udział każdy, kto dokona zakupu puszystego serka Almette i zarejestruje kod z opakowania lub wyśle SMS. Czytaj więcej »

  • Właśnie dzisiaj, PepsiCo w Polsce uruchomiła nowoczesny portal korporacyjny i produktowy stworzony z uwzględnieniem najnowszych trendów komunikacyjnych. To miejsce, w którym konsumenci, media i wszystkie osoby zainteresowane działalnością PepsiCo w naszym kraju w łatwy i przystępny sposób dowiedzą się o aktualnych działaniach firmy, jej produktach, inwestycjach, a także... Czytaj więcej »

  • W Sertop duże zmiany

    Poniedziałek, 09 września 2019

    Tyski producent serków topionych i smażonych wprowadza zmiany w designie opakowań swoich produktów! - Cykl zmian rozpocznie pojawieniem się kubeczków serów smażonych z nową szatą graficzną. Zawartość w dalszym ciągu będzie najwyższej jakości – mówi Aneta Będkowska Marketing Manager w Sertop sp. z o.o. – Odświeżone opakowania pozostałych produktów będą stopniowo... Czytaj więcej »

  • Za nami przyznanie nagród laureatom XIII Rankingu Spółdzielni Mleczarskich. Była to edycja wyjątkowa, ponieważ Kapituła Rankingu zdecydowała się wyróżnić najlepszych w trzech kategoriach wielkościowych: największe, duże i skupowe spółdzielnie Mleczarskie. Czytaj więcej »

  • W miniony weekend w Wadowicach na stadionie MKS Skawy odbył się finał XI Międzynarodowych Mistrzostw Pracowników Maspex w piłce nożnej. Najlepszym zespołem została drużyna reprezentująca Strukturę Handlową Tradycja Beverages. Czytaj więcej »

  • Mobilne rozwiązanie ułatwi dostosowywanie się do zmian w przepisach prawa pracy, pomoże zmniejszyć rotację zatrudnienia i usprawni planowanie grafiku zgodnie z przewidywanym zapotrzebowaniem. Czytaj więcej »