Z rynku FMCG

  • Michał Molenda dołączył do zespołu Akademii Inspiracji MAKRO jako drugi szef kuchni. Do jego głównych zadań należeć będzie rozwój oferty szkoleń dla branży gastronomicznej. Czytaj więcej »

  • Firma CEDC, lider rynku wódek w Polsce oraz producent Żubrówki, wraz z Baltona Duty Free, prezentują nową oprawę legendarnej polskiej marki. Dedykowana wyłącznie Żubrówce przestrzeń otwarta pod koniec stycznia br., zajmuje kilkadziesiąt metrów kwadratowych w nowym sklepie Baltona Duty Free na lotnisku Chopina w Warszawie. Czytaj więcej »

  • Budowa hali A w ramach pierwszego etapu kompleksu logistyczno-produkcyjnego Waimea Logistic Park Stargard przebiega zgodnie z harmonogramem inwestycji. Hala zostanie oddana do użytku pod koniec kwietnia 2019 roku. Czytaj więcej »

  • Rusza Sephora Beauty Lab 2019

    Środa, 23 stycznia 2019

    Już 24 stycznia w częstochowskiej Galerii Jurajskiej rozpoczyna się tegoroczna edycja Sephora Beauty Lab – bezpłatnych, dwuetapowych warsztatów z ekspertami najważniejszych światowych marek kosmetycznych. W 2019 roku kultowy projekt Sephora, który od lat marka realizuje z myślą o wszystkich fankach świata beauty, zawita do kilkunastu największych miast Polski. Czytaj więcej »

  • Ponad 2 lata pełnych szkoleń i poznawania specyfiki pracy na różnych stanowiskach w branży detalicznej, a potem szansę na objęcie stanowiska menedżerskiego w strukturach Grupy Jeronimo Martins oferuje Biedronka w ramach programu Operations Management Trainees. Obok intensywnej i atrakcyjnej ścieżki rozwoju lider branży retail ma dla młodych zdolnych także umowy o pracę na czas... Czytaj więcej »

  • Sieć Kaufland wprowadza nowy dodatek motywacyjny dla swoich pracowników. Za dyspozycyjność i wzorową frekwencję, pracownicy sklepów oraz centrów dystrybucyjnych mogą liczyć nawet na 400 zł dodatku do wynagrodzenia. Czytaj więcej »

  • Mastercard grał z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy już po raz siódmy. W tym roku kolejny raz dostarczył innowacyjne rozwiązania, dzięki którym darczyńcy mogli wspierać Orkiestrę nawet bez wychodzenia z domu, takie jak eSkarbonki czy twitterowa akcja „Mastercard gra z WOŚP”. Nie zabrakło również Bezcennej Niespodzianki – dzięki wolontariuszowi Piotrowi, Mastercard... Czytaj więcej »

  • Rynek nutraceutyków rozwija się bardzo dynamicznie. Obecnie segment żywności funkcjonalnej i nutraceutyków należy do najdynamiczniej rozwijających się działów przemysłu spożywczego. Roczną wielkość sprzedaży liczy się już nie w milionach, lecz w miliardach dolarów. Czytaj więcej »

  • Zimowa aura ma decydujący wpływ na potrzeby konsumentów, stąd niektóre produkty lepiej sprzedają się latem, a inne zimą. Dotyczy to także serków topionych, które jako takie nie są stricte produktami sezonowymi, ale ich poszczególne smaki - już tak. Na co więc postawić zimą, aby wygenerować jak największy zysk? Czytaj więcej »

  • Serki topione dają nieograniczone możliwości kulinarne i doskonale sprawdzają się w karnawałowych potrawach, ponieważ po ich dodaniu do zwykłej zupy lub jednogarnkowego dania, potrawy zyskują niesamowity smak i delikatność - mówi Aneta Będkowska Marketing Manager w Sertop sp. z o.o. Czytaj więcej »

  • SERTOP z nowymi planami na 2019 rok

    Piątek, 18 stycznia 2019
  • Siedem nowych firm w Koalicji 5 Frakcji

    Czwartek, 17 stycznia 2019

    Siedem nowych organizacji przystąpiło do Koalicji 5 Frakcji. Inicjatywa ta łączy wysiłki biznesu, samorządów oraz NGO’s w rozwój spójnego systemu praktycznych narzędzi i edukacji w zakresie właściwego segregowania odpadów. 15 stycznia 2019 r. w Warszawie odbyło się oficjalne przyjęcie nowych koalicjantów oraz dyskusja na temat rozwoju systemu eko-oznakowania opakowań. Czytaj więcej »

  • Gotowy na ferie na stoku?

    Czwartek, 17 stycznia 2019

    Choć z małym opóźnieniem, zima zagościła w Polsce na dobre. Chociaż z tego powodu na twarzach kierowców trudno doszukiwać się uśmiechów, z pewnością jest to dobra wiadomość dla snowboardzistów i narciarzy. Wybierając się na stok, warto odpowiednio się przygotować. Strój i sprzęt to jednak nie wszystko. Czytaj więcej »

  • Kubuś zachęca najmłodszych do aktywności przez cały rok – również w czasie ferii zimowych! Startuje kolejna edycja wyjątkowych zawodów narciarskich i snowboardowych, czyli Ligi Kubusiowego Narciarza. Czytaj więcej »

  • Ambasadorzy marki Debic

    Środa, 16 stycznia 2019

    Pracując z produktami przeznaczonymi dla profesjonalistów nie sposób nie liczyć się z ich zdaniem i potrzebami. Firma, FrieslandCampina, tworząc specjalną gamę produktów pod marką Debic dedykowała je fachowcom z branży HoReCa oraz cukierniczej, przy stałej współpracy ze strony przyszłych użytkowników. Dotyczyło to zarówno etapu tworzenia nowej receptury, jak również... Czytaj więcej »

  • Zakupowe szaleństwo nie kończy się w Boże Narodzenie – już po świętach zaczynają się gorączkowe przygotowania do sylwestra i imprez karnawałowych. W gazetkach handlowych przez cały grudzień, obok promocji bożonarodzeniowych, gościły oferty produktów związanych z noworoczną zabawą, takich jak napoje alkoholowe, słone przekąski, a także towary tradycyjnie związane z... Czytaj więcej »

  • Rodziny z dziećmi podróżujące na dłuższych trasach najczęściej na posiłek wybierają bistro przy stacji benzynowej oraz restauracje sieciowe zlokalizowane przy drodze. 41% respondentów ma swoje ulubione miejsca na posiłki, najpopularniejszą wśród nich restauracją sieciową zlokalizowaną przy drodze jest McDonald’s – wynika z badania ARC Rynek i Opinia. Czytaj więcej »

  • Produkty ekologiczne zawierają czterokrotnie mniej pestycydów niż żywność konwencjonalna, są bogatsze w składniki odżywcze. To dlatego regularne jedzenie żywności ekologicznej zmniejsza ryzyko wystąpienia schorzeń dietozależnych i neurodegeneracyjnych, takich jak choroba Parkinsona czy Alzheimera. O 25 proc. minimalizuje również możliwość zachorowania na nowotwory, zwłaszcza... Czytaj więcej »

  • Od lutego do końca marca br. potrwa loteria „Milion Grześków do wygrania”. Każdy, kto w promocyjnym opakowaniu wafelków Grześki kakaowe w czekoladzie 36 g znajdzie hasło „Wygrałeś Grześki kakaowe 36 g”, otrzyma taki sam wafelek gratis. W puli produktów do rozdania znalazł się okrągły milion Grześków! Czytaj więcej »

  • Druga edycja akcji społeczno-konsumenckiej „Serce Rośnie” organizowanej przez markę Wawel dobiegła końca. Inicjatywa, w której każdy mógł pomóc kupując słodycze z serduszkiem, zaangażowała prawie 100 000 konsumentów. W ramach dwóch edycji programu konsumenckiego Wawel przeznaczył już na rzecz organizacji charytatywnych kwotę ponad 2,6 mln złotych. Czytaj więcej »

  • Dlaczego najmłodsi tak często rezygnują z aktywności fizycznej? Jaką rolę odgrywają rodzice w zachęcaniu dzieci do uprawiania sportu? Czy presja pomaga pokonywać własne słabości, czy jest wrogiem młodego sportowca? O postanowieniach noworocznych, motywacji i mentalnym przygotowaniu dzieci do sportu opowiada Damian Salwin, psycholog reprezentacji Polski w piłce nożnej. Czytaj więcej »

  • Mastercard już po raz siódmy z rzędu wspiera Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Ruszyły już eSkarbonki, za pośrednictwem których wolontariusze kwestują nie tylko na ulicach, ale i w internecie. Trwa już także licytacja legendarnego Rolls-Royce’a od Mastercard i braci Collins, z której całkowity zysk zostanie przekazany na konto WOŚP. Ponadto, już w najbliższą... Czytaj więcej »

  • W 2017 roku wartość rynku e-commerce w Chinach przekroczyła granicę 1 biliona dolarów, przewyższając łączną wartość rynku amerykańskiego (450 mld), brytyjskiego (110 mld) oraz japońskiego (95 mld). Wynika to z zamiłowania Chińczyków do robienia zakupów online – prawie co piąta transakcja na rynku detalicznym odbywa się przez internet . Coraz bardziej rośnie potencjał... Czytaj więcej »

  • Producentka programów kulinarnych podkreśla, że od wielu lat wciela w swoje życie działania proekologiczne i dba o to, by nie zanieczyszczać środowiska. Na zakupy zawsze zabiera ze sobą lnianą torbę wielokrotnego użytku, natomiast w swojej restauracji nie używa ani plastikowych butelek, ani słomek. Jej zdaniem świadomość Polaków w tej kwestii jest jeszcze wciąż... Czytaj więcej »

  • Od 7 stycznia br. aż do finału, 13 stycznia br. sieć sklepów Żabka wspólnie z Fundacją Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy zbiera fundusze na rzecz chorych dzieci i zakup specjalistycznego sprzętu medycznego do szpitali dziecięcych. Puszki WOŚP-u można znaleźć w każdym spośród ponad 5400 sklepów sieci. Czytaj więcej »

  • Producenci i dystrybutorzy żywności coraz częściej wypuszczają na rynek produkty reklamowane jako zdrowsze, a wielkie sieci handlowe szukają nowych dostawców asortymentu bio i eko – często małych, za którymi stoją wartości ich twórców. - To efekt wzrostu świadomości żywieniowej ludzi, propagowania akcji czytania etykiet i dokonywania świadomych zakupów – mówią eksperci. Czytaj więcej »

  • Nadszedł karnawał, czas największych i najbardziej szalonych imprez w roku. Jednak o ile uczestniczenie w imprezie wiąże się z samymi przyjemnościami, tak jej organizowanie często przyprawia gospodarzy o stres i niepotrzebne nerwy. Specjalnie dla nich, marka wina Panul przygotowała krótki poradnik, jak ułatwić sobie życie i przygotować udaną domówkę zachowując przy tym pełen... Czytaj więcej »

  • Agencja MSL, należąca do Publicis Groupe, rozpoczęła współpracę z ETi, producentem słodyczy. MSL będzie odpowiadać za komunikację korporacyjną firmy i wsparcie wprowadzania na rynek nowych produktów. Czytaj więcej »

  • Rośnie rola stref food courts w centrach handlowych. To już nie tylko miejsca, do których klienci wpadają na szybką kawę i obiad po kinie. Coraz częściej ta część galerii staje się magnesem przyciągającym i zatrzymującym na dłużej klienta. Przykładem jest strefa gastronomiczna w Gemini Park Bielsko-Biała. Tam nie tylko przybywa klientów, restauracji, ale rosną także obroty... Czytaj więcej »

  • To już niemal tradycja – wraz z początkiem nowego roku w finalną fazę wchodzą przygotowania do kolejnego Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Podobnie jak w latach ubiegłych, i w tym roku w tych działaniach nie mogło zabraknąć Lidl Polska. Już po raz dziesiąty sieć wraz ze swoimi pracownikami i klientami zaangażuje się w charytatywną zbiórkę. Celem tegorocznej... Czytaj więcej »