Z rynku FMCG

  • #Ucieknijcukrzycy – pod takim hasłem firma Sokołów S.A. prowadzi całoroczną akcję edukacyjną dla pracowników. Jej celem jest uświadomienie, jak dużym zagrożeniem jest ta choroba oraz zachęcenie do konkretnych działań profilaktycznych. Kolejnym punktem akcji było spotkanie warsztatowe dla pracowników centrali oraz oddziału firmy w Sokołowie Podlaskim. Część merytoryczną... Czytaj więcej »

  • Popularne youtuberki Sprytne Babki wspólnie z Warką Radler inspirują do letnich spotkań z przyjaciółmi i chwil pełnych beztroski. W dwóch filmach prezentują pomysły na piknikowe przekąski oraz orzeźwiające drinki, idealne na czas wakacyjnego relaksu. Czytaj więcej »

  • Produkty typu superfood, które mają szczególnie korzystne działanie dla zdrowia, wpisują się w modę na zdrowe żywienie. Globalny rynek superfood rośnie w trzycyfrowym tempie, a przemysł spożywczy rozszerza ofertę, żeby sprostać oczekiwaniom konsumentów. Szczególnie dobry rok ma przed sobą branża śliwki kalifornijskiej, która prognozuje zbiory sięgającej 105 tys. ton... Czytaj więcej »

  • Lody prozdrowotne coraz popularniejsze

    Poniedziałek, 26 czerwca 2017

    Na rynku przybywa lodów stworzonych dla osób z nietolerancjami i alergiami pokarmowymi. Tak zwane lody prozdrowotne są hitem ostatnich miesięcy. Czytaj więcej »

  • Milion posadzonych drzew, zajmujących obszar o powierzchni 150 hektarów, 150 km odnowionych szlaków i tysiące zaangażowanych osób. Właśnie dobiegła końca 9. edycja programu „Po stronie natury”, w ramach którego Żywiec Zdrój wraz z partnerami: Lasami Państwowymi, Polskim Towarzystwem Turystyczno-Krajoznawczym i Fundacją Ekologiczną „Arka” sadzi drzewa dla ochrony zasobów... Czytaj więcej »

  • 1000 stacji bezprzewodowego ładowania smartfonów – taki cel do końca 2017 roku postawił sobie innowacyjny startup Powermat Polska. Firma rozpoczęła kolejny etap w strategii rozwoju na polskim rynku skupiając w najbliższym czasie uwagę na klientach indywidualnych z branży HoReCa. Czytaj więcej »

  • Przedstawiciele Grupy Cedrob – Gobarto i Cedrob Pasze, wezmą udział w wydarzeniu Dni Otwartych Drzwi – Boguchwała 2017. Podczas spotkania Gobarto, producent mięsa, przybliży swoją najnowszą inicjatywę skierowaną do rolników – Program Gobarto 500. Impreza odbędzie 24 i 25 czerwca 2017 r. w Podkarpackim Ośrodku Doradztwa Rolniczego. Czytaj więcej »

  • W tegorocznym Rankingu firm TSL Grupa DSV uplasowała się w pierwszej dziesiątce największych polskich operatorów logistycznych, zdobywając wyróżnienia zarówno za przychody, jak i dynamikę wzrostu. Czytaj więcej »

  • Ruszył Gault&Millau Tour 2017! Pierwszym przystankiem tegorocznej edycji była warszawska restauracja Signature. Po raz kolejny partnerem tego wyjątkowego cyklu wydarzeń jest sieć hurtowni MAKRO Polska, która w tym roku postanowiła zaprezentować na swoim stoisku najnowsze trendy w świecie gastronomii. Czytaj więcej »

  • Dzień pralinki

    Środa, 21 czerwca 2017

    W sobotę, 24 czerwca, swoje „święto” obchodzi pralinka. Ta wyjątkowa czekoladka uznawana jest za jeden z najbardziej wykwintnych wyrobów w historii produkcji słodyczy. Z tej okazji Fabryka Czekolady „Bałtyk”, w swoim sklepie firmowym w Gdańsku, przygotowała degustację pralinek. Czytaj więcej »

  • Gorąca kawa ze spożywczego

    Środa, 21 czerwca 2017

    Już co trzecia osoba pijąca kawę na mieście korzysta z oferty kawowej sklepów spożywczych i punktów sprzedaży. Najbardziej znaną i najczęściej odwiedzaną siecią sklepów oferujących kawę na wynos jest Żabka. Z oferty kawowej sklepów spożywczych najczęściej korzystają mężczyźni i osoby młode – do 29 roku życia – wynika z badania Cafe Monitor ARC Rynek i Opinia. Czytaj więcej »

  • W dniu 18 czerwca 2017 roku już po raz kolejny odbył się w Wysokiem Mazowieckiem Światowy Dzień Mleka z MLEKOVITĄ. Program zgodnie z ideą zyskał mleczną odsłonę, by promować mleko i produkty mleczne wśród dzieci, młodzieży i dorosłych – impreza ma bowiem na celu zwracanie uwagi na korzyści dla zdrowia płynące z codziennego spożywania nabiału. Czytaj więcej »

  • Rośnie świadomość polskich rolników odnośnie do zasad odpowiedzialnego postępowania z odpadami. Już prawie 80 proc. prawidłowo postępuje z opakowaniami po środkach ochrony roślin. Na zwiększające się zaangażowanie rolników ogromny wpływ mają sołtysi, którzy edukują i mobilizują lokalne społeczności. Polskie Stowarzyszenie Ochrony Roślin wyróżniło dwoje sołtysów z... Czytaj więcej »

  • Kondycja finansowa przedsiębiorstw przetwarzających mleko i produkujących sery z roku na rok jest coraz lepsza. Wpływ na to ma między innymi fakt, iż wartość sprzedaży jest znacznie wyższa od kosztów produkcji. W 2016 r. w porównaniu z rokiem 2015 w mleczarniach przetwarzających mleko i produkujących sery, zatrudniających co najmniej 10 osób, łączna wartość sprzedaży... Czytaj więcej »

  • Srebrną Nagrodę YouTube dla twórców otrzymała firma Lidl Polska za zgromadzenie 100 tysięcy subskrybentów na swoim kanale „KuchniaLidla.pl”. W październiku 2016 roku marka dokonała rewolucji na swoim profilu stawiając na nowych prowadzących oraz zmieniając dotychczasowy format video. Czytaj więcej »

  • LodyBonano dla prymusów i nie tylko

    Poniedziałek, 19 czerwca 2017

    Upragnione i wyczekane wakacje zbliżają się wielkimi krokami. Dosłownie już za chwilę uczniowie odbiorą swoje świadectwa i udadzą się na zasłużony wypoczynek. Wszystkim, którzy w roku szkolnym nie próżnowali, marka LodyBonano przygotowała nie lada niespodziankę. Czytaj więcej »

  • Rodzinne pikniki Hochland

    Poniedziałek, 19 czerwca 2017

    Weekend to dla wielu czas odpoczynku. Zorganizowane 10 czerwca przez Hochland Polska pikniki rodzinne dla pracowników zakładów produkcyjnych w Kaźmierzu i Węgrowie były okazją, aby aktywnie spędzić czas na świeżym powietrzu w gronie rodziny lub znajomych. Czytaj więcej »

  • 17 czerwca 1992 roku w centrum Warszawy, w legendarnym Sezamie przy skrzyżowaniu Świętokrzyskiej i Marszałkowskiej, rozpoczęła działalność pierwsza restauracja McDonald’s w Polsce. Dziś z oferty 386 polskich lokali tej marki korzysta codziennie ponad pół miliona gości. Czytaj więcej »

  • Zakupy spożywcze przez Internet stają się coraz bardziej popularne w Polsce. Wymagają one przełamania wielu barier u konsumentów, ale korzyści są jednoznaczne: oszczędzamy czas i pieniądze. Polski Instytut Badań Jakości postanowił przyjrzeć się funkcjonowaniu supermarketów internetowych, posługując się metodologią stosowaną na dojrzałych i bardzo konkurencyjnych rynkach... Czytaj więcej »

  • O tym, że mięso drobiowe jest smaczne i zdrowe, a także idealne dla osób uprawiających sport informowali przedstawiciele branży drobiarskiej podczas sobotniego pikniku „Poznaj Dobrą Żywność” organizowanego przez Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi. Krajowa Rada Drobiarstwa – Izba Gospodarcza przygotowała dla uczestników nie tylko drobiowe przysmaki, ale także szereg atrakcji... Czytaj więcej »

  • PLMA Amsterdam 2017

    Poniedziałek, 12 czerwca 2017

    W tegorocznej edycji wzięło udział ponad 2 500 wystawców z ponad 70 krajów, zarówno z branży spożywczej, jak i kosmetyczno-chemicznej. Ponad 13 000 kupców i zwiedzających z ponad 110 krajów przyjechało odwiedzić targi. Podczas targów zwiedzający otrzymywali magazyn Food from Poland – dedykowany tej edycji targów – który dostępny był zarówno na naszym stoisku targowym, w... Czytaj więcej »

  • SEOUL FOOD 2017

    Poniedziałek, 12 czerwca 2017

    W dniach 16-19 maja br. w halach wystawienniczych KINTEX w stolicy Korei Południowej – Seulu, odbywały się międzynarodowe targi żywności SEOUL FOOD 2017. Na powierzchni ponad 75 tys. mkw. swoje produkty zaprezentowało blisko 700 wystawców z 48 krajów świata. Czytaj więcej »

  • Kiri: 110% wzrostu sprzedaży

    Poniedziałek, 12 czerwca 2017

    Kiri przekąska to pyszny topiony serek Kiri z twarożku i śmietanki z chrupiącymi paluszkami. To świetna propozycja na letnie dni wypełnione dziecięcymi aktywnościami. To doskonała przekąska będąca źródłem wapnia, tak potrzebnego w diecie dziecka. Produkt jest wspierany telewizyjną kampanią reklamową, materiałami POS oraz promocjami w sklepach, co z pewnością poprawi i tak... Czytaj więcej »

  • W 2017 roku Ekspedycja Żywiec Zdrój przyjmuje formę reality show. W ramach 6-tej już edycji Ekspedycji uczestnicy będą odkrywać drzemiącą w nich drugą naturę. Czytaj więcej »

  • W pierwszym kwartale tego roku Grupa Gobarto wypracowała 9,5 mln zł skonsolidowanego zysku netto (wzrost r/r o 370%) przy przychodach wyższych niż rok wcześniej o 17,7% i wynoszących 397,7 mln zł. Przychody z eksportu wyniosły 61,7 mln zł, czyli o 54,8% więcej r/r, co dało 15,5% udział w przychodach ogółem. Zysk operacyjny Grupy osiągnął wartość 13,6 mln zł i był wyższy o... Czytaj więcej »

  • Autentycznie NAJ!

    Poniedziałek, 12 czerwca 2017

    W tym sezonie Oranżada Hellena przygotowała dla swoich miłośników wiele atrakcji. Na rynku debiutuje żółta Oranżada Hellena w formatach impulsowych – puszce 250 ml, butelce PET 400 ml i szklanej butelce z kapslem twist-off 275 ml. Oprócz tego, 1 maja ruszył ogólnopolski konkurs konsumencki pod hasłem „NAJKONKURS! Wygraj wakacje z Oranżadą”, w którym do wygrania są cenne... Czytaj więcej »

  • Już od ponad roku rynek pracy stał się rynkiem pracownika, a nie pracodawcy. Dla handlu oznacza to, że uzupełnienie braków w zatrudnieniu staje się coraz trudniejsze, zaś koszty pracy są z miesiąca na miesiąc coraz wyższe. Czytaj więcej »

  • Ludzka twarz cyfrowej rewolucji w handlu

    Poniedziałek, 12 czerwca 2017

    Nowoczesność naszego sektora to nie tylko wielkie systemy detaliczne, operujące na wielkich powierzchniach. Przykład Polski pokazuje, że przewagi sprzedaży masowej, wspartej o wielomiliardowe budżety, infrastrukturę, zintegrowane zarządzanie, skalę i wsparcie techniczne to nie jedyna, choć bardzo ważna, ścieżka modernizacji handlu. Rewolucja technologiczna i komunikacyjna w... Czytaj więcej »

  • Jeśli karma dla psa to tylko Teo®

    Poniedziałek, 12 czerwca 2017

    Karma sucha Teo® dla dorosłych psów to polski produkt, wytworzony z wysokiej jakości składników, wzbogacony zestawem witamin i minerałów. Właściwie zbilansowana receptura karmy, opracowana pod nadzorem specjalistów, gwarantuje zdrowie i dobrą kondycję. Odpowiednio dobrana kompozycja aminokwasów wspomaga naturalną odporność, wzmacnia zęby, mięśnie i stawy oraz zapewnia... Czytaj więcej »

  • Karmi – nie za słodkie, nie za gorzkie

    Poniedziałek, 12 czerwca 2017

    W ramach odświeżenia marki Karmi wprowadziło na rynek nowe opakowania z hasłem „Nie za słodkie, nie za gorzkie”. Jest to element kampanii wizerunkowej, która ma zwrócić uwagę konsumentów, że bezalkoholowe piwo Karmi jest idealne zarówno dla kobiet, jak i dla mężczyzn. Uniseksowy charakter marki podkreślają nowe opakowania. Uproszczona grafika etykiet, z symbolem kłosów... Czytaj więcej »