„Naszym najważniejszym przekazem w nowej kampanii jest autentyczność. Dlatego zaangażowaliśmy do tego projektu mieszkańców Lublina, a nie zawodowych aktorów. Zależało nam na osobach, które są związane nie tylko z regionem, ale również z wywodzącym się z niego browarem. Stąd pomysł na lokalną społeczność oraz pracowników naszej firmy” – mówi Andrzej Stawiszyński, Dyrektor Operacyjny PERŁY - Browary Lubelskie S.A.
Główne hasło kampanii to: „Perła Najbardziej Lubelskie Piwo na Świecie”. Pokazuje ona mieszkańców Lublina i regionu oraz przyjaciół Perły. Przedstawia również ludzi, którzy tworzą firmę. Autentycznych pracowników Browaru, którzy z pasją od wielu lat wykonują swoją pracę. Jednym z głównych założeń nowej kampanii jest pokazanie, jak ważne dla firmy są jej korzenie oraz region, z którego się wywodzi. Narrator pyta mieszkańców Lubelszczyzny, jak smakuje piwo Perła? W odpowiedzi słyszymy słowa mówiące o niepowtarzalności, unikalności oraz wyjątkowości produktu.
PERŁA - Browary Lubelskie S.A. to lokalny browar, dla którego najważniejsza jest jakość jej produktów. Wpływa na nią przede wszystkim wykorzystanie najlepszego chmielu z Lubelszczyzny, dzięki któremu piwo posiada doskonałą pienistość i naturalną goryczkę. Według mieszkańców Lubelszczyzny, którzy występują w kampanii reklamowej, wyjątkowy, orzeźwiający aromat Perły sprawia, że gasi nie tylko pragnienie, ale także inne browary.
Akcję promocyjną zaplanowano na okres wakacyjny. Będą to zarówno spoty reklamowe emitowane w największych stacjach telewizyjnych w całych kraju m.in. TVP1, TVP2, TVP Lublin, Polsacie, TVN oraz w pakiecie tematycznym TVN i Polsatu. Jak również outdoor w postaci tablic głównie w woj. lubelskim , ale także w Krakowie, Rzeszowie, Łodzi. Kampanię przygotowała agencja reklamowa Henyo Behrendt. Wykupem czasu reklamowego w mediach zajął się wyłoniony w przetargu dom mediowy Media Group. Za kampanie internetową odpowiada Mint Media.