To największe targi kosmetyczne w Europie oraz jedne z największych na świecie. Eveline Cosmetics obchodząca jubileusz – 30-lecie istnienia firmy – po raz kolejny miała okazję na przedstawienie bogatej oferty produktów kosmetycznych. Eveline Cosmetics zaskoczyła odwiedzających targi innowacyjnymi produktami oraz nowoczesnym i ekskluzywnym stoiskiem o powierzchni 64 mkw.
Polska była jednym z najliczniej reprezentowanych krajów. Wystawiło się tam prawie 100 polskich firm. W tym roku po raz pierwszy uczestniczyły również takie kraje jak Indonezja, Indie, Japonia, Kolumbia oraz Pakistan.
Wiodący producenci prezentowali się w sześciu różnych obszarach: perfumy, SPA i uroda, produkty naturalne, włosy, paznokcie oraz opakowania. Organizatorzy zainwestowali ogromne budżety, aby przyciągnąć na targi najistotniejszych międzynarodowych nabywców i dystrybutorów z największych rynków BRICS.
Możliwości wystawiennicze włoskich targów nie ograniczyły się do przygotowania ekspozycji z danego sektora produktów. COSMOPROF WORLDWIDE BOLOGNA 2013 oferowały wystawcom innowacyjne sposoby prezentacji marki poprzez tworzenie specjalnych strategii, obszarów i projektów. Na uczestników czekały warsztaty, konferencje, imprezy i seminaria tematyczne dla branży beauty. Taką nowością była np. sekcja Trendy – miejsce dla inspiracji, edukacji i wizji przyszłości – gdzie zarówno odwiedzający jak i wystawcy wymieniali się spostrzeżeniami na temat zmian stanowiących napęd dla branży kosmetycznej. Po raz pierwszy pojawiła się też Nadzwyczajna Galeria okrzyknięta przez uczestników „miejscem na piękno”.
tagi: Eveline Cosmetics , targi , Bolonia , kosmetyki ,
Zysk netto Grupy Eurocash w 2023 r. wyniósł 145 mln zł i...
Carrefour uruchomił zaawansowany system CRM, pozwalający na...
Atakujący próbują wykraść cenne dane, takie jak...
66,6% dorosłych Polaków odczuwa przynajmniej jeden z...
Ministerstwo Sprawiedliwości planuje utworzenie e-Sądu...
W adaptacji wspierają rolników nowe technologie ...
Jak podaje ZUS, w ub.r. łączna liczba dni absencji chorobowej...
DHL i New York University Stern School of Business...