Od 11 maja trwa kampania reklamowa pralin Merci. Komunikat pojawia się pod listą zakupów w telefonie. Każdy konsument, który robi zakupy przy pomocy mobilnej aplikacji Listonic, zobaczy reklamę zachęcającą do podarowania najbliższej osobie smakołyku od Storck. Po kliknięciu w reklamę, aplikacja wyświetli stronę promocyjną umożliwiającą automatyczne dodanie produktu do listy zakupów. Dzięki temu, w łatwy i szybki sposób, zapiszemy czekoladki na liście zakupów oraz sprawdzimy aktualne promocje Merci w gazetkach wybranych sieci hipermarketów współpracujących z Listonic.
Przycisk „Dodaj do listy zakupów” umieszczony na stronach internetowych, banerach reklamowych czy folderach PDF umożliwia impulsywną reakcję konsumenta na komunikat reklamowy oraz szybkie zapisanie produktu na liście zakupów. Przyciski umieszczone są także na stronach internetowych z produktami takich marek jak Frosta czy Oshee.
tagi: Storck , Merci , Listonic ,
Według danych National Wine Agency of Georgia (LEPL) w ciągu...
Jak wynika z raportu UCE RESEARCH, Hiper-Com Poland i Grupy...
66% Polaków planujących spotkania przy grillu w okresie...
Niezbędna jest budowa agroportów i rozwój połączeń...
66,6% dorosłych Polaków odczuwa przynajmniej jeden z...
Ministerstwo Sprawiedliwości planuje utworzenie e-Sądu...
W adaptacji wspierają rolników nowe technologie ...
Jak podaje ZUS, w ub.r. łączna liczba dni absencji chorobowej...