Z rynku FMCG

Promocje Maspex dedykowane Euro 2012

Poniedziałek, 16 kwietnia 2012 Autor: Maja Święcka,
O aktywnościach związanych z Euro 2012 opowiada Dorota Liszka, Manager ds. Komunikacji Korporacyjnej Grupy Maspex Wadowice. Warto o nich pamiętać!

"W planach na ten rok mamy również aktywności związane z tą dużą imprezą sportową. Będzie to istotne wydarzenie dla całej branży spożywczej, więc trudno tego nie wykorzystać, choć oczywiście zainteresowanie będzie się różnie rozkładało na poszczególne produkty w naszym portfolio.

Wystartowaliśmy od wielkiej piłkarskiej promocji, którą przygotowała marka Kubuś dla wszystkich kibiców i konsumentów – Mistrzowie Futbolu. Nagroda główna – wyjazd na słynny stadion Camp Nou w Barcelonie z pewnością ucieszy każdego małego miłośnika piłki nożnej. Promocją objęte są wszystkie produkty od Kubusia.

Kolejna akcja przygotowana została przez markę Puchatek - „Kibicuj i wygrywaj więcej”. Aby wziąć udział niej udział wystarczy zbierać kody z promocyjnych, piłkarskich opakowań Puchatka, które można wymieniać na nagrody jak: piłkarskie pościele, stroje piłkarskie i komputerowe myszki w kształcie piłki nożnej. Dodatkowo, Puchatek zaprasza do konkursu plastycznego pt. „Mój wymarzony stadion”. Nagrodą główną w konkursie jest telewizor Samsung, a dla wyróżnionych osób - piłkarskie pufy.

Również drużyna Mlekołaków dla wszystkich kibiców przygotowała piłkarską promocję pełną mistrzowskich nagród - „Kibicuj razem z Mlekołakami”. W każdym promocyjnym opakowaniu Mlekołaków 250g i 500g znajdują się atrakcyjne naklejki z wizerunkami piłkarzy. Do zebrania cała kolekcja gwiazd futbolu. Dodatkowo, wpisując specjalny kod z naklejki na stronie www.mlekołaki.pl każdy konsument bierze udział w cotygodniowym losowaniu aż 560 piłkarskich nagród. Do wygrania: stołowe piłkarzyki, wygodne fotele w kształcie piłki, wyjątkowe albumy kibica wraz z paczkami Mlekołaków na piłkarskie śniadanie. Ponadto młodzi i starsi kibice mogą wziąć udział w konkursie Mlekołaków. Wystarczy zaprojektować sportową paczkę Mlekołaków. Nagrodą główną jest konsola do gier Xbox 360 Kinect wraz z grą FIFA 2012, a  zwycięskie opakowania trafią do sprzedaży.

Tymbark przygotował dla swoich konsumentów promocję „Ustrzel nagrody” w również w prawdziwie piłkarskim klimacie. Do wygrania nagrody, które umożliwią na długo utrwalić wielkie sportowe emocje m.in: smartfony, kamery i aparaty fotograficzne. Wraz z rozpoczęciem promocji, w sklepach pojawiły się nowe, miętowe smaki. Obok kultowego smaku jabłko-mięta,  Tymbark wprowadza dwie chłodzące propozycje: malina-mięta oraz cytryna-mięta.

Nie zapominajmy, że Tymbark od ponad 5 lat jest głównym sponsorem największego w Europie turnieju piłkarskiego dla dzieci do 10 lat „Z podwórka na stadion o Puchar Tymbarku”, w którym tylko w tym roku weźmie udział 140 000 dzieci z całej Polski. Mamy nadzieję, że w naszych turniejach zrodzą się gwiazdy polskiej piłki nożnej na skalę światową.

Oczywiście akcje są mocno wspierane reklamowo" - mówi Dorota Liszka.

tagi: Maspex , Euro 2012 , Euro , Kubuś , Puchatek , Mlekołaki , Tymbark ,