Kategorie produktów

Siła i energia

Wtorek, 20 września 2011 HURT & DETAL Nr 09 (67) / 2011
Jarosław Wójtowicz, Dyrektor ds. Handlowych firmy Las Vegas Power Energy Drink
Na początku września najlepszy polski pięściarz – Tomasz Adamek został twarzą napojów energetycznych produkowanych przez firmę Las Vegas Power Energy Drink. O budowaniu marki Las Vegas i aspektach marketingowych rozmawiamy z Jarosławem Wójtowiczem, Dyrektorem ds. Handlowych firmy Las Vegas Power Energy Drink
Kiedy i dlaczego zdecydowaliście się na współpracę właśnie z Tomaszem Adamkiem?
» Las Vegas Power Energy Drink konsekwentnie buduje swoją markę. W działaniach marketingowych firma zajęła się szczególnie wspieraniem sportu. Poza tym budujemy sieć dystrybucji w Polsce i za granicą. Do reklamy napoju potrzebowaliśmy autorytetu społecznego, który kojarzyłby się z siłą i energią. Tomasz Adamek jest chodzącą wizytówką połączenia siły i energii, zatem idealną osobą do promocji naszej marki.
Na jaki okres został podpisany kontrakt i co jest jego przedmiotem?
» Kontrakt z Tomaszem Adamkiem podpisaliśmy na rok. W umowie zastrzegliśmy, że jeśli współpraca będzie przebiegać pomyślnie – w co mocno wierzymy – przedłużymy ją na kolejne sezony. Energia i siła – to łączy naszą markę z najlepszym polskim bokserem. Dodam, że negocjacje przebiegły w ekspresowym tempie. Postać Tomasza Adamka, daje nam gwarancję jeszcze lepszej promocji naszej marki.
W tym miesiącu zamierzamy wprowadzić na rynek produkty z wizerunkiem Tomasza Adamka. Kluczową częścią naszej kampanii promocyjnej będą spoty telewizyjne z udziałem boksera. Zdjęcia zaczniemy kręcić w październiku. Zamierzamy też prowadzić kampanię outdoorową i działania BTL. Pięściarz będzie specjalnym gościem na wybranych międzynarodowych imprezach targowych.
Na jakie korzyści marketingowe i handlowe liczycie po podpisaniu kontraktu?
» Tomasz Adamek gwarantuje wzrost rozpoznawalności naszej marki. Jeszcze w tym miesiącu chcemy wprowadzić na rynek produkty z wizerunkiem naszego mistrza. Jesteśmy pewni, że jeszcze bardziej zwiększy się rozpoznawalność naszych marek i sprzedaż naszych produktów w całym kraju. Przypomnę, że ten sezon rozpoczęliśmy zdobyciem nagrody Laur Konsumenta w kategorii „Odkrycie Roku”.
Czy decydując się na międzynarodową gwiazdę w osobie Tomasza Adamka planujecie aktywny rozwój biznesu również za granicą?
» Oczywiście. Wykorzystujemy każdą drogę wzmocnienia naszego wizerunku w społeczeństwie. Szczególnie istotne są działania wśród młodzieży. Kilkaset pubów, barów i dyskotek regularnie zaopatrujemy w nasze produkty, a w zamian otrzymujemy wsparcie marketingowe. Puby niejednokrotnie wprowadzają do swoich nazw markę Las Vegas, a nawet są aranżowane w barwach charakterystycznych dla napojów.
Nasz napój funkcjonuje w sieciach sklepów Lewiatan, Eurosklep, Sieć 34, E.Leclerc, Zagłoba i wielu innych. Co do dystrybucji hurtowej to naszym głównym partnerem handlowym jest Grupa Belvedere i wielu dystrybutorów o zasięgu lokalnym.
W planach spółki jest również ekspansja napoju na rynki europejskie i Bliskiego Wschodu.
W jaki sposób odbywać się będzie promocja produktów Las Vegas za granicą?
» W tej chwili trwają prace nad strategią promocyjną naszych napojów za granicą.
Jak ważny dla marki Las Vegas jest sport, a w szczególności boks?
» Boks jest jednym z wielu naszych projektów sportowych, ale oczywiście w tej chwili projektem wiodącym. Poza tym aktualnie sponsorujemy m.in. drużynę ŁKS Łódź, posiadającą drużynę piłkarzy i koszykarzy w ekstraklasie, lokalną drużynę piłkarską Lechii Tomaszów, a także od dłuższego czasu jesteśmy sponsorem Gali Boksu organizowanej przez Andrzeja Gmitruka i cyklu imprez Strongman, czy olimpijczyka MTB Marka Galińskiego. Poza tym Las Vegas PED wkracza do branży filmowej jako koproducent filmu Piotra Mularuka „Yuma”, z Jakubem Gierszałem, Tomaszem Kotem i Katarzyną Figurą. Premierę „Yumy” przewidziano na wiosnę 2012 roku.
W Waszym portfolio znajduje się kilka produktów. Proszę o nich opowiedzieć.
» Napój energetyczny jednoznacznie kojarzy się z siłą i energią. To jest nasz podstawowy cel – skojarzyć Las Vegas Power Energy Drink z tymi hasłami. Jesteśmy młodą firmą, której atutem jest siła i energia, zarówno kadry zarządzającej, jak i pracowników. Tymi wartościami chcemy zarazić całą Polskę. Jeśli będziemy silni i energiczni, żadne problemy nie będą nam straszne. Sport, kultura, akcje społeczne, tam wszędzie niezbędna jest siła i energia, i tam wszędzie szukajcie napojów Las Vegas Power Energy Drink, czyli klasyka w naszej ofercie.
Jedną z naszych nowości jest Coffee Vegas, napój, który przypadnie do gustu wszystkim tym, którzy lubią kawę i chcą poprawić swoją koncentrację i efektywność działania. Kolejna to Kac Vegas – orzeźwiający napój gazowany z witaminami, który dobrze radzi sobie z „problemami dnia wczorajszego”.
Gigantyczne makiety puszek spotykane na wielu polskich drogach – to tylko jedna z form promocji marki. W jaki inny sposób wspieracie produkty Las Vegas?
» To tylko niewielka część naszej kampanii marketingowej. Dochodzą do tego spoty TV, bilboardy, kampanie outdoroowe, działania BTL.
Na jakie wsparcie marketingowe mogą liczyć sklepy w handlu tradycyjnym posiadające w swojej ofercie produkty Las Vegas?
» Oferujemy bardzo bogate wsparcie marketingowe dla naszych partnerów jakimi są sklepy. Przekazujemy im plakaty, lodówki, stojaki czy banery reklamowe. To nie wszystko. Sklepy często mają wystrój w kolorystyce naszych produktów. Niejednokrotnie do nazw swoich sklepów dołączają naszą markę Las Vegas.
Dziękuję za rozmowę.
Tomasz Pańczyk

tagi: Las Vegas Power Energy Drink ,