„FOOD from POLAND" jest właściwym miejscem dla promocji polskich przedsiębiorstw, zainteresowanych współpracą z odbiorcami z całego świata. Polska bowiem może poszczycić się wieloma firmami, które Redakcja ze śmiałością opisuje jako dumę narodową.
„FOOD from POLAND” dostępny jest na wielu innych prestiżowych targach spożywczych, które odbywają się poza granicami Polski. Są to między innymi imprezy ISM oraz ANUGA w Kolonii, IFE w Londynie, PLMA w Amsterdamie czy PRODEXPO w Moskwie.
tagi: „FOOD from POLAND” ,
Carrefour uruchomił zaawansowany system CRM, pozwalający na...
Atakujący próbują wykraść cenne dane, takie jak...
Obserwacja zachowań 450 tys. konsumentów w ponad 710...
66,6% dorosłych Polaków odczuwa przynajmniej jeden z...
Ministerstwo Sprawiedliwości planuje utworzenie e-Sądu...
W adaptacji wspierają rolników nowe technologie ...
Jak podaje ZUS, w ub.r. łączna liczba dni absencji chorobowej...
DHL i New York University Stern School of Business...