Perła Niepasteryzowana w puszce to jedna z najnowszych propozycji Perły Browarów Lubelskich S.A. Producent rozpoczął produkcję niepasteryzowanego wariantu Perły w odpowiedzi na potrzeby konsumentów, którzy podkreślali tęsknotę do dawnego smaku niepasteryzowanego piwa z lokalnego browaru.
Historyczna receptura i wyjątkowe walory smakowe znalazły swoje odzwierciedlenie w innowacyjnym opakowaniu, jakim jest puszka o pojemności 0,5l w całości pokryta matowym lakierem. W efekcie powstało przyjemne w dotyku opakowanie, które pozwala konsumentom na odczucie wyjątkowej, matowej struktury. Dodaje to puszce charakteru oraz odzwierciedla najwyższą jakość piwa Perła Niepasteryzowane i kunszt browarnictwa.
Zastosowana przy projektowaniu opakowania kolorystyka stanowi odniesienie do historycznych korzeni Browarów Lubelskich sięgających 1846 roku.
Metoda druku matowego to tylko jedna spośród wielu opcji tworzenia specjalistycznych rozwiązań i wzorów dostępnych dla klientów firmy Ball. Producenci napojów mogą między innymi użyć opracowanej przez Ball Packaging Europe technologii tłoczenia „Skin Tech Advanced Embossing Technology” czy farb efektem „Tactile” modyfikujących strukturę puszki w celu stworzenia wyjątkowych dekoracji i odczuć dotykowych, angażujących zmysły oraz dających przeróżne efekty np. efekt plastrów miodu, skórki pomarańczowej czy innych. Dynamicznie rozwijaną innowacją są również przeróżne warianty farb termochromicznych, których kolory zmieniają się w zależności od zmiany temperatury napoju. Zarówno technologie rozwijające portfolio produktowe jak i technologie, których celem jest ochrona środowiska doskonalone są w centrum badań i rozwoju w Bonn, dedykowanym do tworzenia przełomowych rozwiązań na europejskim rynku opakowań.