Kampanie i Promocje

Promocja konsumencka marki Łowicz

Wtorek, 01 lutego 2011
Wczoraj wystartowała megapromocja konsumencka marki Łowicz (Agros-Nova), pod hasłem „Podróż za jeden dżem", obejmująca dwa formaty dżemów Łowicz: 280g i 450 g oraz powidła. Promocja potrwa siedem tygodni - aż do 17 marca.

Warunkiem udziału w codziennym losowaniu nagród jest zakupienie jednego promocyjnego opakowania produktu i wysłanie SMSa z kodem promocji.  Codziennie do wygrania jest jedna nagroda główna: wycieczka o wartości 10 000 zł oraz trzy dodatkowe wycieczki: każda o wartości 600 zł. Łącznie w puli nagród są 34 nagrody główne i 102 dodatkowe.

Zwycięzcy otrzymują nagrody w postaci bonów TravelPass Premium i z oferty dostępnej na http://www.travelplanet.pl/ sami mogą wybrać miejsca, gdzie spędzą urlop. Losowanie odbywa się codziennie rano, od poniedziałku do piątku, na antenie Radia Zet, w specjalnych audycjach poświęconych promocji.

Promocja będzie intensywnie wspierana w telewizji, radiu, Internecie oraz punktach sprzedaży. Specjalne ekspozycje i materiały POSM w sklepach przyciągną uwagę konsumentów do półek z produktami dżemowymi Łowicza. Promocji został dedykowany oddzielny serwis: http://www.dzemy.pl/. Tam można znaleźć wszystkie niezbędne informacje
o akcji.

Promocję realizuje agencja Euro RSCG 4D.

(M.D)

tagi: łowicz ,