Promocja trwać będzie do końca sierpnia 2010 r. w wybranych sklepach na terenie całego kraju, w tym we wszystkich największych sieciach hipermarketów. Dokładna lista sklepów wraz z terminami akcji znajduje się na stronie internetowej http://www.gerber.pl/
Promocją zostały objęte wszystkie produkty GERBER, a w szczególności gotowe posiłki w słoikach. Polega ona na wprowadzeniu atrakcyjnych, obniżonych cen oraz opakowań promocyjnych np. 2+1 produkt gratis.
„Lato to czas wielu wydatków, dlatego chcąc ułatwić rodzicom dokonywanie zakupów na letnie wyjazdy z dziećmi, właśnie teraz wprowadzamy promocję cenową GERBER pod hasłem LETNI FESTIWAL NIŻSZYCH CEN. Wiemy, że rodzice, szczególnie w okresie letnim, często kupują jednorazowo więcej niż jeden produkt z myślą o wakacyjnych wycieczkach. Dzięki nowej promocji cenowej GERBER, mogą podczas tych zakupów wydać mniej" - mówi Beata Dziwulska, Product Manager, odpowiedzialna za markę GERBER.
Promocja wspierana jest kampanią reklamową, która utrzymana jest w pogodnej, słonecznej kolorystyce oraz w wesołym nastroju letniego wypoczynku. Kampania obejmuje 10-sekundowy spot telewizyjny, outdoor, Internet, a także materiały POS, takie jak woblery, chorągiewki, zawieszki, cenówki oraz plakaty.
(Maja Święcka)
tagi: Gerber ,
Jak wynika z raportu UCE RESEARCH, Hiper-Com Poland i Grupy...
66% Polaków planujących spotkania przy grillu w okresie...
DANONE zobowiązał się globalnie do redukcji emisji gazów...
Niezbędna jest budowa agroportów i rozwój połączeń...
66,6% dorosłych Polaków odczuwa przynajmniej jeden z...
Ministerstwo Sprawiedliwości planuje utworzenie e-Sądu...
W adaptacji wspierają rolników nowe technologie ...
Jak podaje ZUS, w ub.r. łączna liczba dni absencji chorobowej...