Z rynku FMCG

Familijne w akcji „Start do nart” z Radiem Zet

Czwartek, 16 stycznia 2020
Marka Familijne stawia na aktywną komunikację w kontekście ferii zimowych. Od 17 stycznia, przez 6 tygodni, jako sponsor akcji „Start do nart” z Radiem Zet, będzie towarzyszyć rodzinom na stokach w 6 popularnych zimowych miejscowościach. Zimowa aktywacja obejmuje cały pakiet działań komunikacyjnych.
Tegoroczna odsłona akcji „Start do nart” z Radiem Zet rusza w najbliższy piątek, 17 stycznia. Będzie realizowana przez sześć kolejnych weekendów w: Czarnej Górze, Wiśle, Szczyrku, Czarnym Groniu, Krynicy Górskiej i Białce Tatrzańskiej.  W każdym z zimowych kurortów marka Familijne zadba o moc atrakcji. Na rodziny z dziećmi czekają konkursy z nagrodami, przekąski w postaci Wafli Familijnych oraz strefy familijnej zabawy i relaksu.

Począwszy od 15 stycznia do końca projektu, na antenie Radia Zet zaplanowano emisje jingli sponsorskich. Marka Familijne będzie promowana także podczas weekendowych relacji reporterskich z poszczególnych miejscowości. Komunikację współpracy partnerskiej uzupełnią działania w kanałach społecznościowych Radia Zet.


Producent: Colian Sp. z o.o.


tagi: Familijne , „Start do nart” , Radio Zet , Colian ,