Nowości

Dobra Kaloria wprowadza kulki mocy z olejkami cytrusowymi

Piątek, 20 grudnia 2019
Dobra Kaloria, marka tworzona przez rodzinną firmę z Częstochowy, wprowadza na rynek nową formę przekąski – kulki mocy z wytrawnym kakao, słodkimi daktylami i olejkami cytrusowymi: pomarańczowym i limonkowym.
- Kulki z nutą limonki i pomarańczy to taka nasza, zdrowsza wersja trufli. To produkt, który wręcz rozpieszcza podniebienie. Wewnątrz miękkie, lekko wilgotne, obsypane wytrawnym kakao w dwóch smakach, które osiągnęliśmy dzięki dodaniu naturalnych olejków owocowych. Olejki, które stosujemy, są wyciskane ze skórek pomarańczy i limonek, dzięki czemu osiągnęliśmy intensywny smak i zapach w naturalny sposób, bez sztucznych aromatów - mówi o nowościach Karolina Kubara, współwłaścicielka marki.

Kulki, tak jak wszystkie produkty marki Dobra Kaloria, poza przyjemnością, dostarczają także cennych składników odżywczych – są źródłem żelaza i magnezu oraz zawierają wysoką zawartość błonnika i potasu.

Nie ma w nich dodatku cukru, a ich słodycz wynika wyłącznie z daktyli. Charakteryzuje je też w 100% naturalny, prosty skład w którym znalazły się: daktyle, migdały, orzechy nerkowca, kakao, wiórki kokosowe oraz olejki: limonkowy lub pomarańczowy, w zależności od wersji smakowej. Są to produkty typu RAW, co oznacza że ich produkcja przebiega w temperaturze poniżej 42°C, dzięki czemu nie tracą cennych wartości odżywczych podczas obróbki termicznej.

- Kulki to nasza dziewiąta nowość w tym roku, a w planach mamy wprowadzenie jeszcze kilku do końca grudnia, więc ten rok dla marki Dobra Kaloria jest bardzo intensywny – dodaje Karolina.

Oferowane są w wygodnych opakowaniach typu doypack, dzięki czemu świetnie sprawdzają się jako przekąska do torebki. Pierwszą siecią, która wprowadziła je do swojej oferty jest sieć drogerii Rossmann.


tagi: Dobra Kaloria, kulki mocy z olejkami cytrusowymi,