Wiadomości

Netto otwiera kolejne dwa sklepy i zapowiada dalszą ekspansję

Czwartek, 28 listopada 2019
28 listopada sieć handlowa Netto powiększyła się o dwa nowe sklepy – w Pile oraz w Szczecinie. Nowe placówki są zgodne z konceptem 3.0. To ukłon w stronę potrzeb konsumenta, który chętnie robi zakupy w nowoczesnej i przestronnej przestrzeni.
Komfortowe wnętrze, nawiązujące klimatem i kolorystyką do duńskiego pochodzenia marki sprawia, że zakupy stają się wyjątkowo przyjemnym doświadczeniem. Na półkach nowego sklepu klienci znajdą jeszcze więcej świeżych warzyw i owoców, szeroką gamę produktów bezglutenowych, bezlaktozowych czy bezcukrowych, a także zdrowych artykułów z certyfika-tem BIO. Klientów ceniących swój czas ucieszy strefa TO GO, w której znajdą się m.in. sałat-ki, świeże soki, smoothies i wiele innych zdrowych propozycji.

– Rozwój naszej sieci i otwarcia kolejnych sklepów zgodnych z modelem 3.0 to dla nas priorytet – mówi Janusz Stroka, prezes Netto Polska. – Wnosi on do naszych sklepów prostotę, wyrazistość, odwagę w komunikacji oraz skandynawskość, która wyraża się nie tylko designem, ale także naszą polityką odpowiedzialności społecznej. Działamy na bardzo konkurencyjnym rynku, dzisiaj niska cena nie wystarczy, aby przyciągnąć klientów. Konsumenci są świadomi i wymagający. Poszukują nie tylko produktu, ale pozytywnych doświadczeń zakupowych. Ważna jest wygoda, estetyka otoczenia, atmosfera w sklepie, reputacja firmy. Chcemy, aby nasza sieć handlowa nie tylko odpowiadała na tego typu oczekiwania konsumentów, ale była rynkowym liderem w ich wyznaczaniu – dodaje Janusz Stroka.

Nowy sklep w Pile znajduje się przy ul. S. Wyspiańskiego 10. Placówka w Szczecinie mieści się zaś przy ul. Metalowej 63A. Szczecińskie Netto to najnowocześniejszy sklep tej sieci w Polsce. Został wyposażony w najnowsze technologie stworzone dla branży retail. Do wykorzystywanych już standardowo w placówkach Netto 3.0 zintegrowanych systemów komunikacji bezprzewodowej pracowników oraz nagłośnienia i zarządzania kolejką kasową, wprowadzono innowacyjny system inteligentnych kamer, pozwalających na automatyczne informowanie personelu o konieczności otwarcia kolejnych kas. System obejmuje również półki sklepowe i informuje o konieczności uzupełnienia brakujących produktów. Wszystkie rozwiązania działają w ramach jednego środowiska o nazwie Xaris, co daje możliwość ich maksymalnego wykorzystania i optymalizacji pracy pracowników sklepu. Uruchomiony został również system dostaw nocnych, który poprawi efektywność dystrybucji. Dla klientów obu nowych sklepów sieć przygotowała w dniu otwarcia szereg atrakcji oraz promocyjną ofertę sprzedażową.

Oprócz otwarć nowych placówek, sieć równolegle prowadzi intensywny remodeling już istnie-jących. W efekcie obecnie ok. 100 sklepów funkcjonuje zgodnie z nowym modelem Netto.

Więcej informacji o sieci handlowej Netto na:
•    Stronie www: netto.pl
•    Profilu na Facebooku: Netto Polska


Sieć handlowa, która w ciągu 24 lat swojej obecności na polskim rynku, wypracowała pozycję jednego z największych sprzedawców detalicznych w naszym kraju. Firma ma ok. 380 sklepów w Polsce i trzy magazyny dystrybucyjne, zatrudnia ponad 5,5 tys. osób. Ten stan posiadania daje duńskiemu detali-ście trzecią pozycję na polskim rynku dyskontów. Koncept Netto Polska zakłada bycie blisko swoich klientów. Sklepy zlokalizowane są w pobliżu osiedli mieszkaniowych. Asortyment obejmuje zdecydo-waną większość produktów od polskich dostawców. Poza Polską sieć obecna jest w Danii i Niem-czech.


tagi: Netto, sieć handlowa, nowe placówki handlowe,