Wywiady

Trzy pytania do Andrzeja Zalewskiego, Dyrektora Marketingu BZK Alco

Wtorek, 26 listopada 2019 HURT & DETAL Nr 11/165. Listopad 2019
Trzy pytania do Andrzeja Zalewskiego, Dyrektora Marketingu BZK Alco kieruje Małgorzata Duży.
Panie Dyrektorze, spółka BZK Alco wprowadziła ostatnio dużo nowych produktów, w tym kilka marek wódek premium. Proszę o nich opowiedzieć naszym czytelnikom.

Jednym z najsilniejszych trendów konsumenckich jest premiumizacja. Konsumenci chętnie sięgają po produkty wysokiej jakości, o oryginalnym wyglądzie, i są gotowi za nie więcej zapłacić. Odpowiadając na oczekiwania rynkowe poszerzyliśmy nasze portfolio o nowe propozycje z segmentu premium i top premium. Do doskonale znanej już wódki Björn, dostępnej dotychczas w czarnej i szronionej butelce, dołączyła trzecia wersja – Björn Crystal. Jest to wódka, która swoją krystaliczną czystość zawdzięcza filtracji z zastosowaniem kryształów górskich. Kolejną nowością jest wódka premium Adam Mickiewicz zainspirowana postacią wielkiego polskiego wieszcza. Z racji nazwy i opakowania premium jest przeznaczona do celebracji najważniejszych wydarzeń. Kolejną nowością w naszym portfolio jest wódka premium Juliusz Słowacki. Swój niezwykle delikatny smak zawdzięcza najwyższej jakości składnikom, siedmiokrotnej destylacji spirytusu oraz filtracji wódki przez tzw. węgiel aktywny i z zastosowaniem kryształów górskich. Wprowadziliśmy również w ostatnim czasie pierwszą linię alkoholi dla kobiet – She.

Czym wyróżnia się linia She?

Linia She to ciekawa propozycja dla kobiet wyróżniająca się bogactwem egzotycznych smaków: opuncji figowej, kawy z pomarańczą oraz granatu. W jej skład wchodzą trzy likiery oraz wódka czysta She. Smukła, wykonana z czarnego matowego szkła butelka z wyrazistymi elementami kolorystycznymi sprawia wrażenie bardzo eleganckiej i kobiecej.

Oferta alkoholi dostępnych na rynku jest bardzo szeroka. Jest w niej jednak nisza warta zagospodarowania…

Obserwując trendy zarówno na świecie, jak i w Polsce widzimy wzrost znaczenia produktów kraftowych w wielu branżach. Moda na alkohole mocne wytwarzane metodami rzemieślniczymi zauważalna jest już na rynku światowym, jest to kategoria, która i na naszym rodzimym rynku zaczyna się rozwijać. Dlatego też proponujemy konsumentom linię alkoholi kraftowych Wokulski, w skład której wchodzą: wódka z surowców bezglutenowych, bimber, pigwa z whiskey irlandzką, wódka rzemieślnicza, wódka bio z żyta ekologicznego. Kolejną serią alkoholi kraftowych jest Folwark Janików. Z tą marką wprowadzamy na rynek wódkę kraftową i cztery likiery: śliwka z amaretto, pigwa z whiskey irlandzką, wiśnia z brandy oraz czarna porzeczka z whisky.



tagi: Andrzej Zalewski, BZK Alco,