Technologia

Olewnik stawia na eLeader Mobile Visit

Poniedziałek, 25 listopada 2019
Zakłady Mięsne Olewnik to grupa nowoczesnych i wzajemnie uzupełniających się zakładów produkcyjnych, które od 1989 roku znajdują się w czołówce polskich producentów branży mięsnej. W zgodzie z wypracowanymi standardami firmy Olewnik wdrożyliśmy system eLeader Mobile Visit, stawiając na funkcjonalności automatyzujące pracę przedstawicieli handlowych oraz ułatwiające tworzenie między nimi a klientami trwałych relacji biznesowych.
Aplikacja wspiera pracowników mobilnych w realizacji zamówień, kompletowaniu informacji na temat ekspozycji półki sklepowej oraz na tworzeniu i stałej aktualizacji listy klientów, co czyni sprzedaż wygodną i uporządkowaną. Dzięki integracji eLeader SFA z systemem centralnym firmy Olewnik, zamówienia przetwarzane są zaraz po zakończeniu wizyty handlowej, usprawniając proces dostawy wybranych przez klienta produktów.

Na potrzeby marketingu została wdrożona funkcjonalność do zarządzania magazynem mobilnym. Osoby odpowiedzialne za promocję firmy oraz jej produktów mogą w prosty sposób decydować o rozmieszczeniu takich materiałów jak ekspozytory lub standy w wybranych punktach sprzedaży. Materiały natomiast dostarczane są przez przedstawicieli handlowych w trakcie wizyty. Działania poddawane są analizie skuteczności na podstawie wielkości sprzedaży.

Wartą uwagi funkcjonalnością skonfigurowaną dla firmy Olewnik w eLeader Mobile Visit jest podsumowanie dnia w oparciu o schemat gamifikacji, w ramach której osiągnięcia pracownika z bieżącego dnia pracy trafiają automatycznie do każdego z pracowników regionu.

Osiągnięcia każdego z przedstawicieli handlowych mogą przykładowo dotyczyć wartości podpisanych w danym dniu umów lub liczby zrealizowanych spotkań, czego celem jest motywacja pozostałych osób. Przekazywanie informacji między pracownikami przebiega niezależnie od raportów i danych, które otrzymuje kadra managerska.

Oprócz standardowych rozwiązań eLeader SFA wdrożyliśmy funkcjonalność opartą na gamifikacji wśród przedstawicieli handlowych. Wpłynęło to pozytywnie na zaangażowanie pracowników, a co za tym idzie liczbę spotkań handlowych i wartość sprzedaży.
Jerzy Bojarski, Interim Manager ds. Sprzedaży, Olewnik

Projekt jest jednym z kluczowych elementów strategii sprzedażowej firmy Olewnik, której głównym założeniem jest optymalizacja procesów handlowych oraz praca na jednolitym i intuicyjnym systemie dla sprzedaży na obszarze całego kraju.

www.eleader.biz



tagi: Zakłady Mięsne Olewnik , eLeader Mobile Visit ,