Advertisement

Kampanie i Promocje

Biedronka oferuje jeszcze więcej świeżości w codzienności

Środa, 06 listopada 2019
Właśnie wystartowała ogólnopolska kampania promująca pracowników Biedronki jako prawdziwych ekspertów od jakości i świeżości - są oni „Świeżoznawcami”. To kolejne innowacyjne działanie sieci w obszarze produktów świeżych.
Do Biedronki po produkty świeże

Biedronka konsekwentnie buduje swoją pozycję wiodącej sieci sklepów w obszarze produktów świeżych. Świeżość i różnorodność asortymentu to wyróżnik sieci na rynku, a wdrażanie właściwych procesów w sklepach gwarantujących najwyższą jakość jest priorytetem Biedronki. Dziś, blisko 70 proc. klientów codziennie kupuje w sklepach sieci Biedronka produkty świeże – owoce i warzywa, pieczywo czy świeże mięso lub ryby. Wśród bestsellerów, obok polskich jabłek, warzyw korzeniowych i cytrusów, są także morele i polski czosnek, a do najszybciej rosnących kategorii należą owoce miękkie – truskawki, maliny, borówka, jeżyny oraz owoce BIO. Wyjątkową jakość produktów świeżych w Biedronce doceniają nie tylko klienci, ale i eksperci. Biedronka w tym roku otrzymała wyróżnienie w kategorii Market Roku za produkty świeże, jury doceniło sieć za kształtowanie prawidłowych postaw żywieniowych wśród dzieci i młodzieży przez kampanie edukacyjne. W ramach akcji lojalnościowych Gang Słodziaków i Gang Świeżaków sieć promuje zakup świeżych owoców i warzyw.

Kim są Świeżoznawcy Biedronki?

Kultura dbałości o świeżość w Biedronce budowana jest systematycznie od lat. Aby spełnić najwyższe wymagania jakościowe, w proces kontroli produktów zaangażowanych jest wiele osób – od rolników i dostawców, przez pracowników działu jakości, aż do pracowników sklepów – Świeżoznawców Biedronki. Dla przykładu w 2018 roku kontroli poddano 6 500 000 opakowań zbiorczych owoców i warzyw. Pracownicy zdobywają ekspercką wiedzę z zakresu jakości uczestnicząc w zajęciach Szkoły Produktów Świeżych. W latach w 2014-2019 szkolenia ukończyło ponad 54 tys. pracowników.

Akcja Świeżoznawcy podkreśla profesjonalną wiedzę naszych pracowników w kategorii produktów świeżych, ich zaangażowanie oraz szczególną rolę w zapewnianiu wysokiej jakości produktów. Chcemy, aby nasze sklepy były miejscem pierwszego wyboru dla wszystkich poszukujących owoców i warzyw, które są podstawą codziennych zakupów Polaków
Beata Jankowiak, dyrektorka marketingu i członkini zarządu sieci Biedronka

„Mamy zielone pojęcie”

„Więcej świeżości w codzienności” to hasło przewodnie kampanii. Jej głównymi bohaterami są pracownicy sieci, których można spotkać przy codziennych obowiązkach związanych z dbaniem o jakość warzyw i owoców, mięs i pieczywa w sklepie, a także w sytuacjach prywatnych, podczas chwil spędzonych z rodziną czy realizowaniem pasji. Kampanii towarzyszą chwytliwe i zabawne gry słów, jak np. „Niezawodni na boisku i stoisku”, „Biegli w potrawach i dostawach”, „Dobrzy w lekcjach i selekcjach”, „Otwarci na zmiany i odmiany”, które podkreślają podobieństwo sytuacji związanych z życiem prywatnym i zawodowym.

W codziennej pracy zauważam, jak ważna jest świeżość produktów, szczególnie owoców i warzyw dla naszych klientów, którzy na co dzień robią zakupy w naszym sklepie w Biłgoraju. Wiedzę nt. owoców i warzyw zbierałam na szkoleniach w ramach Szkoły Produktów Świeżych i podczas codziennej pracy w sklepie. Teraz z przyjemnością dzielę się tą wiedzą z klientami Biedronki
Anna, bohaterka jednego ze spotów, którą na co dzień spotykają klienci jednego z czterech sklepów Biedronka w Biłgoraju.

Kampania „Więcej świeżości w codzienności”

Kampania Świeżoznawcy prowadzona jest w stacjach telewizyjnych, radiowych, internecie, mediach społecznościowych i sklepach Biedronka. Została uruchomiona również kampania outdoorowa. Agencjami odpowiedzialnymi za kreację kampanii „Więcej świeżości w codzienności” są Duda i About Ad, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Wavemaker.



tagi: Biedronka, kampania, „Świeżoznawcami”,