Kampanie i Promocje

Dan Cake dzieli się smakiem beztroski i ma 100 tys. bułeczek mlecznych do rozdania

Wtorek, 22 października 2019
Dan Cake, jeden z czołowych producentów w branży piekarniczo-cukierniczej w Polsce oraz lider w sektorze pakowanych produktów piekarniczo-cukierniczych w kraju, rozpoczyna kolejny już w tym roku etap promocji Smaku Beztroski oraz nowej linii bułeczek mlecznych w wersji TO GO!
Tym razem Smak Beztroski wsparty bestsellerowymi bułeczkami mlecznymi trafi bezpośrednio do trzech miast w Polsce: Krakowa, Warszawy oraz Wrocławia. W tych miastach na kilka dni powstaną specjalne cukiernie pełne Smaku Beztroski, w których mieszkańcy miast zostaną obdarowani bułeczkami mlecznymi TO GO! W sumie planowane jest rozdanie 100 tys. bułeczek mlecznych.

Akcja eventowa pod hasłem „Beztroska to bułka z mlekiem” została wsparta specjalnym filmem promocyjnym, który można obejrzeć na kanale YouTube marki oraz na kanałach social media Dan Cake. Film został przygotowany przez agencję 19 Południk. Za produkcję filmów odpowiedzialne jest studio Talking Heads, natomiast akcje eventowe przygotowała agencja Eskadra. Wsparcie komunikacyjne akcji zapewnia agencja 8Sense Public Relations.


Cała akcja promocyjna rozpoczęła się wczoraj w Krakowie, w którym do jutra można otrzymać bułeczki mleczne wraz z kubkiem gorącej kawy lub kakao.

Cukiernie pełne Smaku Beztroski powstaną w poszczególnych miastach:
  • Kraków, Rondo Mogilskie – dolna płyta: 21-24 października
  • Warszawa, Skwer przed PKiN od strony Al. Jerozolimskich: 28-31 października
  • Wrocław, Dworzec Główny przed wejściem od strony ul. Piłsudskiego: 4-7 listopada.
Wszystkie eventy będą odbywały się w godzinach od 10.00 do 18.00.

Film promocyjny można obejrzeć tu:
https://www.youtube.com/watch?v=VUSUvdOplzM

„Doświadczanie beztroski w codziennym, zabieganym życiu to duże wyzwanie. W Dan Cake wierzymy jednak, że Beztroska to bułka z… mlekiem. Przez trzy jesienne tygodnie od poniedziałku do czwartku będziemy dzielić się nią w Krakowie, Warszawie i Wrocławiu, serwując nasze pyszne bułeczki mleczne oraz gorącą kawę lub kakao, żeby stan beztroski towarzyszył naszym Konsumentom cały dzień. Zapraszamy wszystkich do naszej mobilnej Cukierni Beztroski na chwilę wytchnienia” – powiedział Wiktor Kowalski, Brand Manager Dan Cake Polonia.

„Jest to jedna z większych akcji promocyjnych organizowanych przez Dan Cake w tym roku. Bardzo nas cieszy, że pierwszy event w Krakowie spotkał się z tak dużym zainteresowaniem mieszkańców tego miasta. Dzielimy się beztroską i mamy nadzieję, że kolejne eventy przebiegną w takiej samej atmosferze” – dodał Wiktor Kowalski, Brand Manager Dan Cake Polonia.



tagi: Dan Cake , kampania , promocja ,