Advertisement

Wywiady

Trzy pytania do Arkadiusza Słoty, Senior Brand & Digital Managera w firmie Stock Polska

Piątek, 18 października 2019 Autor: Monika Kociubińska, HURT & DETAL Nr 10/164. Październik 2019
Trzy pytania do Arkadiusza Słoty, Senior Brand & Digital Managera w firmie Stock Polska kieruje Monika Kociubińska.
Jak postrzegana na rynku jest kategoria wódek premium?

Wódki premium to licząca się kategoria na rynku alkoholi mocnych. Rośnie grono odbiorców stawiających na najwyższą jakość produktu. Polscy konsumenci coraz chętniej sięgają po takie produkty jak Beluga, która w tej kategorii jest jedną z najbardziej pożądanych. Klienci oczekują od wódek premium również różnorodności. W portfolio Beluga znajdziemy specjalne wódki do świętowania, czyli Beluga Celebration w złotej butelce. Dla poszukujących wyraźnego smaku ziół stworzyliśmy linię Beluga Hunting. Mamy też coś na szczególne okazje: Beluga Gold Line w ręcznie zdobionej butelce, z indywidualnym numerem produktu. To również doskonały pomysł na prezent.

W czym tkwi sekret niepowtarzalności wódki Beluga?

Wódka Beluga to klasa sama w sobie. Powstaje w sercu Syberii w gorzelni Mariinsk. Skomplikowany proces technologiczny: trzykrotny proces destylacji czy wielokrotna filtracja przy użyciu piasku kwarcowego oraz użyte w procesie produkcji składniki, takie jak woda czerpana z głębinowych studni artezyjskich oraz specjalne zioła, zapewniają produkt najwyższej klasy, o gwarantowanej krystalicznej czystości. Konsumenci szczególnie podkreślają smak i aromat wódek Beluga – łagodny, ale z wyczuwalnym bukietem ziół użytych w procesie produkcji. Każdą butelkę zdobimy ręcznie wykonanym jesiotrem, co jest unikatowe w skali światowej. Aby podkreślić, jak ważna jest dla nas tradycja, stworzyliśmy cocktail o nazwie Beluga 1900, który nawiązuje do daty powstania gorzelni w Mariinsku.

Jakie działania marketingowe związane z marką Beluga planuje Stock Polska w najbliższym czasie?

Planujemy aktywności w kanale HoReCa, których celem będzie umożliwienie poznania wyjątkowego smaku wódki Beluga. Nadchodzi okres Świąt Bożego Narodzenia i Nowy Rok. Z tej okazji dla naszych klientów przygotowaliśmy specjalne edycje produktów: Belugę w pięknym opakowaniu z prezentem w postaci szklanki highball w środku czy Belugę Allure z zestawem 3 kieliszków. Reszta aktywacji pozostaje na razie tajemnicą, ale na pewno będą to wydarzenia ciekawe i prestiżowe.



tagi: Arkadiusza Słoty, Stock Polska,