Kategorie produktów

Mniej znaczy więcej

Wtorek, 17 września 2019 HURT & DETAL Nr 09/163. Wrzesień 2019
Sklepy małego formatu często są narażone na konkurencję, której z każdym rokiem przybywa. W obliczu powstawania coraz większej ilości sklepów, musieliśmy znaleźć sposób, aby zatrzymać naszych klientów. Mieliśmy w sklepie niemal wszystkie kategorie, jednak musieliśmy się czymś wyróżnić wśród konkurencji. W związku z tym postawiliśmy na wyróżnienie się niestandardową ofertą. Zmniejszyliśmy powierzchnię sklepu, zrezygnowaliśmy z działu chemiczno-kosmetycznego. Poszerzyliśmy za to dział z alkoholami i postawiliśmy na wędliny naturalne, których dostawę mamy dwa razy w tygodniu oraz pieczywo z naszej piekarni. Wędliny na gorąco oraz wyjątkowe pieczywo – to nas wyróżnia. Przy okazji nabiał dobrze się sprzedaje – podobnie jak inne produkty, które lądują w koszykach klientów obok tych naszych strategicznych kategorii. Dzięki temu nasze obroty rosną i jesteśmy zadowoleni z handlu!
Dorota Gałecka
Kierowniczka sklepu w Mławie



tagi: rozmowy niefiltrowane , sprzedaż , handel ,