Konkursy

Wygraj łazienkę swoich marzeń razem z marką Carex!

Poniedziałek, 16 września 2019
16 września, w ramach jesiennej kampanii, marka Carex rusza z nową loterią dla swoich klientów. Wystarczy, że zakupią dowolne mydło antybakteryjne Carex i zarejestrują dowód zakupu na specjalnie dedykowanej stronie a powalczą o atrakcyjne nagrody! 3 zestawy kart podarunkowych do sieci sklepów Castorama o łącznej wartości 10 000 zł każdy oraz nagrody dodatkowe – bony zakupowe do Home & You. Akcja potrwa do 31 października.
Wrzesień to dla wielu rodzin czas zmian. Dlatego marka Carex chcąc pomóc w ich realizacji wybrała na motyw przewodni swojej jesiennej aktywacji remont łazienki. To właśnie w tej domowej przestrzeni możemy znaleźć produkty marki, które każdego dnia dbają o higienę czystych dłoni całej rodziny. Loteria jak i jej tytuł „Nowa łazienka w zasięgu ręki” zachęcają do wprowadzenia kilku zmian w swoim domu. Dzięki głównej wygranej entuzjaści marki będą mogli wyremontować swoją łazienkę, a nagrody dodatkowe pozwolą im pomyśleć o jej nowej aranżacji.

W loterii może wziąć udział każdy, kto w dniach od 16 września do 31 października 2019 roku zakupi dowolne mydło Carex oraz zachowa paragon i zarejestruje go na dedykowanej stronie www.nawyciagnieciereki.pl. Nagrodą główną w loterii są 3 zestawy kart podarunkowych do sieci sklepów Castorama o łącznej wartości aż 10 000 zł każdy. Co więcej, każdego dnia uczestnicy mogą wejść na www loterii i zagrać w stworzoną specjalnie dla akcji grę memo. Powalczą o nagrody dodatkowe - bony zakupowe do Home&You o wartości 50 zł. Klienci mogą zatem nie tylko wygrać środki na remont łazienki, ale także pomyśleć o jej nowej aranżacji. Losowanie nagród odbędzie się w dniach 03.10.2019 r., 17.10.2019 r. oraz 05.11.2019 r. Loteria skierowana jest do osób pełnoletnich.

Akcji towarzyszyć będzie kampania digitalowa na Instagramie, na profilu marki na Facebook’u oraz w Google AdWords. Loteria będzie komunikowana poprzez materiały on-pack i POS w punktach sprzedaży. Więcej szczegółów na www.nawyciagnieciereki.pl. Za ideę kreatywną i całościową realizację kampanii odpowiada agencja Tailor Made PR. Organizatorem loterii w imieniu PZ Cussons Polska S.A. jest agencja i360.



tagi: Carex, kankers, loteria, drogeria,