Z rynku FMCG

Hochland ponownie w akcji "Clean up the World"

Środa, 11 września 2019
Wielkie sprzątanie świata odbywa się cyklicznie we wrześniu, w ramach akcji "Clean up the World". Hochland ponownie dołączył do działań na rzecz ochrony środowiska.
Sprzątanie po innych ludziach  to niezła szkoła życia, pozwala nabrać nieobojętnego stosunku do środowiska i wpływu człowieka na jego stan.  Akcja sprzątania lasów została przeprowadzona przez Pracowników Działu Sprzedaży Hochland Polska na obszarze Nadleśnictwa Katowice, na tzw. Stargańcu. Podjęto się posprzątania okolic jeziora i plaży na Stargańcu obok Mikołowa na Śląsku. Uczestnicy zostali wyposażeni w worki oraz wyznaczono im teren do zbierania i składowania zebranych śmieci. Akcja była prowadzona przez Hochland Polska z pomocą logistyczną Leśniczego z tego okręgu,  a wszystko odbywało się za zgodą Nadleśnictwa. W ciągu paru godzin zebrano kilkanaście worków śmieci. Uczestnikom akcji towarzyszyło poczucie spełnienia dobrego uczynku.

Wyzwanie było olbrzymie, ale zrobiliśmy wszystko aby wynieść jak najwięcej śmieci z okolic parkingu i jeziora. 12 worków po nieco ponad 30  kg daje niespełna 400 kg. To praca na rzecz czystości tego miejsca, jest jednak jeszcze wiele do zrobienia. Dedykujemy naszą wspólną pracę ludziom, którzy na co dzień dbają o stan środowiska i zbierają śmieci po innych na terenach leśnych. Planujemy powtórki sprzątania lasów, chcemy w bardzo realny sposób dbać o nasze środowisko naturalne. – podkreśla Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.


Hochland istnieje na polskim rynku od początku lat 90-tych. Obecnie posiada w Polsce dwa zakłady – w Kaźmierzu i Węgrowie. Hochland, Almette, Valbon to wiodące na rynku marki, pod którymi kryje się cała gama produktów, dostępna także dla rynku HoReCa. Produkty można odnaleźć we wszystkich najważniejszych kategoriach serów. Doskonały smak i jakość zawdzięczają najlepszym surowcom i technologiom.



tagi: Hochland Polska , "Clean up the World" ,