Kampanie i Promocje

Rusza kampania wizerunkowa piw z Browaru Amber – Jedno piwo wiele wspomnień!

Czwartek, 22 sierpnia 2019
Amber Chmielowy i Amber Naturalny, czyli najwyższej jakości pils i niepasteryzowany lager - to dwa piwa promowane w najnowszej kampanii wizerunkowej Browaru Amber.
Działania promocyjne obejmą kampanię outdorową oraz portale społecznościowe. Citylighty pojawią się na przystankach w całym Trójmieście. Zasięg kampanii online to Pomorze. 

W kampanii akcent został postawiony na emocje, jakie towarzyszą osobom związanym z Trójmiastem i całym Pomorzem, które jest rynkiem rodzinnym dla Browaru Amber.

Odbiorcy to zarówno mieszkańcy regionu, jak i turyści z różnych zakątków Polski zbierający pozytywne letnie wspomnienia na cały kolejny rok.

Hasło „Jedno piwo wiele wspomnień” oraz kreacje pokazujące najbardziej charakterystyczne miejsca Trójmiasta i Półwyspu Helskiego odnoszą się do najczęstszych skojarzeń, które łączą Browar Amber i region Pomorza.  
 
Za nowy wygląd piw Browaru Amber odpowiadają projektanci z 247 Studio z Gdyni. Ich pomysł wyróżnił się prostotą i nowoczesnością, przy jednoczesnym wykorzystaniu motywów związanych z historią i tradycją Trójmiasta. Zarówno puszki, jak i butelki zyskały nowoczesny, przejrzysty układ graficzny, a całość utrzymana jest w jasnej kolorystyce. Na nowych opakowaniach główną rolę odgrywają odświeżone logotypy i grafika nawiązująca do herbu Gdańska.

Jakość od lat

Browar Amber to jeden z najdłużej działających browarów rzemieślniczych w Polsce, który warzy kilkanaście różnych stylów piwnych.  

Amber Chmielowy to pils o sprawdzonej i docenionej już recepturze. W zmienionym opakowaniu znajduje się dokładnie takie samo piwo jak to, które w 2018 roku zdobyło pierwsze miejsce w kategorii Pils w Konsumenckim Konkursie Piw podczas kultowych Chmielaków Krasnostawskich.

Amber Naturalny to piwo, za którym stoi jakość i doświadczenie, bo w Browarze Amber powstaje od 2010 roku. Jest to niepasteryzowany lager, który powstaje tradycyjną metodą warzenia wyłącznie ze słodu jęczmiennego, chmielu i wody z własnych ujęć głębinowych. Efektem jest naturalny, wyrazisty, słodowy smak z odrobiną goryczki.



tagi: kampania wizerunkowa , piwo , Browar Amber ,