Z rynku FMCG

Producenci zdrowej żywności ruszają na podbój rynku tradycyjnego.

Wtorek, 13 sierpnia 2019
Pod hasłem „Dobre jedzenie, lepsze życie” rusza wspólny projekt dystrybucyjny innowatorów na rynku zdrowej żywności. DayUp (Arteta), Purella z markami BeRAW i Superfoods oraz Bracia Sadownicy rozpoczynają współpracę przy budowie wspólnych sił sprzedaży obsługujących rynek handlu tradycyjnego.
Od sierpnia b.r. zespół przedstawicieli handlowych reprezentujących trzy firm, w podziale na trzy regiony rozpoczął pracę mającą na celu budowę dystrybucji zdrowych przekąsek DayUp, produktów superfoods do gotowania Purella Superfoods z ambasadorem marki Anią Starmach, batonów BeRAW z Ewą Chodakowską oraz soków i napojów marki Bracia Sadownicy.

„Oprócz oczywistych celów biznesowych projektu „Dobre jedzenie, lepsze życie” chcemy zmieniać oblicze kategorii, w których konkurujemy. Naszym celem jest zapewnienie wszystkim konsumentom szerokiej dostępności naszych produktów, również w małych, lokalnych sklepach. Wierzymy, że każdy zasługuje na produkty spożywcze najwyższej jakości” – mówi Krzysztof Trznadel, Channel Sales Manager z Arteta Sp. z o.o.

Projekt organizowany jest w modelu out-sourcing’u sił sprzedaży. Przedstawiciele handlowi sprzedawać będą produkty ze wspólnej oferty trzech producentów obejmującej aż 6 komplementarnych kategorii produktowych: alternatywy produktów nabiałowych (jogurty owocowe, desery i serki homogenizowane), produktów śniadaniowych, wody, przypraw i dodatków kulinarnych, batonów i zdrowych przekąsek oraz tłoczonych soków nie z koncentratu i napojów bez cukru. Wspólnym mianownikiem wszystkich produktów są takie atrybuty jak: transparentne i czyste składy, naturalne składniki, brak dodanego cukru, bezpieczeństwo i wygoda.

„Chcemy propagować dobrą żywność, która nie jest ulepszana, konserwowana, czy dodatkowo słodzona. Proste rozwiązania są najlepsze, tak jak nasze zasady. Dlatego połączyliśmy nasze siły.” – mówi Dawid Błaszczyk dyrektor marketingu Bracia Sadownicy.

Jest to pionierski projekt tego typu w segmencie tzw. zdrowej żywności.

„Chcemy udowodnić, że również w kanale tradycyjnym można sprzedawać najwyższej jakości, wartościowe produkty spożywcze. Dlatego zapraszamy do współpracy najważniejszych dystrybutorów rynku tradycyjnego w Polsce. Wierzymy, że każda zmiana zaczyna się od drobnych, codziennych wyborów. Wystarczy sięgnąć po produkty z naszej oferty, aby już dziś zacząć zmieniać swoją rzeczywistość na lepszą.” – podsumowuje Artur Gajewski dyrektor marketingu Purella.

Aktualnie wciąż kompletowany jest zespół handlowców i poszukiwani są kandydaci z całej Polski.
Więcej informacji o projekcie „Dobre jedzenie, lepsze życie” można uzyskać kontaktując się z Arturem Gajewskim dyrektorem Marketingu Purella. W celu nawiązania współpracy handlowej lub podjęcia pracy na stanowisku przedstawiciela handlowego można kontaktować się poprzez adres mailowy: rekrutacja@arteta.pl.


tagi: Dobre jedzenie , lepsze życie , zdrowa żywność , produkcja , rynek tradycyjny ,