Z rynku FMCG

Kultowe słodycze marki Wawel wchodzą do kin Cinema City w całej Europie Środkowej

Czwartek, 08 sierpnia 2019
Firma Wawel i sieć kin Cinema City zawarły międzynarodową umowę koncesyjną na sprzedaż produktów luzowych. Słodycze są już dostępne w modułowych ekspozytorach „Wolność Wyboru” specjalnie dopasowanych do potrzeb barów kinowych we wszystkich Cinema City w Polsce. Od września polskie produkty trafią również do kin na terenie Słowacji, Czech, Bułgarii, Rumunii oraz Węgier. Działania w kinach w całym regionie CEE koordynuje dział marketingu Wawel oraz New Age Media. 
 
 
Międzynarodowa umowa koncesyjna na sprzedaż słodyczy Wawel w barach kinowych Cinema City to pierwszy etap długofalowej współpracy. Kolejne etapy zakładają rozszerzenie portfolio oferowanych produktów oraz prowadzenie różnorodnych działań promocyjnych, opracowanych specjalnie z myślą o przestrzeni nowoczesnych multipleksów. Pierwsze działania będą wdrażane jeszcze w tym roku.  
 
Koncept „Wolność Wyboru” marki Wawel to różne rodzaje słodyczy tej marki dostępne w nowoczesnych ekspozytorach, z możliwością komponowania ulubionego mixu na wagę. W kinach ekspozytory stoją przy barach kinowych, a swoje mieszanki słodyczy klienci mogą ważyć przy kasach. 
 
Kluczowe produkty marki Wawel będą wspierane kampaniami kinowymi z wieloma atrakcjami. 
 
Koncesja  na dystrybucję słodyczy w barach kinowych Cinema City to dla nas ważny międzynarodowy projekt. Kino jest jedną z najpopularniejszych form rozrywki wśród naszych odbiorców, dlatego zdecydowaliśmy się na stałą obecność w Cinema City zarówno w Polsce, jak i innych krajach regionu, gdzie nasze produkty także zyskują swoich miłośników. Obecność w kinach w aż 6 krajach z pewnością zapewni marce Wawel jeszcze większą rozpoznawalność, pozytywny efekt wizerunkowy i rezultaty sprzedażowe – komentuje Tadeusz Czarniecki, dyrektor marketingu w firmie Wawel.

tagi: Wawel , Cinema City ,