Technika w handlu

Moduł do zarządzania serwisem w Gestorze nexo

Poniedziałek, 22 lipca 2019
Specjalnie zaprojektowany moduł sprawuje kontrolę m.in. nad przyjmowaniem zgłoszeń, koordynuje naprawy, wydawanie urządzeń czy prowadzenie reklamacji. Moduł Zlecenia serwisowe jest częścią systemu Gestor nexo firmy InsERT.
Użytkownicy mogą m.in. kontrolować zamówienia potrzebnych części, mając „pod ręką” dokumenty powiązane ze zleceniem. Program umożliwia m.in. sprawdzanie opłacalności danej naprawy i szacowanie zysku dla firmy. Prowadzący serwis w jednym miejscu ma dostępne informacje o maksymalnej kwocie akceptowanej przez klienta, wycenę zlecenia czy kwotę zaliczki. Komunikując się z klientem może wykorzystać gotowe scenariusze obsługi lub zastosować własne. Może także korzystać z automatycznej wysyłki e-maili czy SMS-ów z informacjami, na jakim etapie jest dane zlecenie. Aplikacja posiada dedykowaną stronę serwis.insert.com.pl



tagi: Gestor nexo, moduł do zarządzania serwisem,