Z rynku FMCG

Rebranding Nałęczowianki

Środa, 26 czerwca 2019 HURT & DETAL Nr 06/160. Czerwiec 2019
Nałęczowianka postawiła na zmiany, dzięki którym teraz jeszcze bardziej wyróżnia się na półce. Na nowym projekcie etykiety wyeksponowano hasło „Nał”. Nawiązaniem do tradycji jest natomiast symbol Nałęczowa i data 1817, kiedy to zbadano właściwości nałęczowskich wód. W ten sposób marka postawiła na nowoczesny design z jednoczesnym podkreśleniem źródła, z którego pochodzi woda. Dodatkowo Nałęczowianka wprowadza innowacje w ramach segmentu małych formatów, takich jak woda niegazowana 0,33 l, woda delikatnie gazowana 0,5 l czy czteropak wody niegazowanej 0,5 l. Nałęczowianka namawia: miej w sobie pragnienie! Taki jest motyw przewodni komunikacji towarzyszącej rebrandingowi marki oraz wprowadzeniu nowości produktowych. Ogólnopolska kampania reklamowa obejmuje m.in.: telewizję, kina, outdoor, VOD i media społecznościowe. Jednym z elementów są dynamiczne spoty reklamowe, których bohaterami są osoby mające różne pasje, takie jak taniec, motoryzacja czy gra na perkusji.



tagi: Nałęczowianka, rebranding ,