Z rynku FMCG

BIO na zdrowie

Środa, 26 czerwca 2019 HURT & DETAL Nr 06/160. Czerwiec 2019
Carrefour Polska startuje z nową odsłoną kampanii Act For Food. Tym razem sieć promuje produkty ekologiczne z gwarancją najniższej ceny prezentując nowy, dziewiąty już konkret „BIO na zdrowie”. Kampania koncentruje się na działaniach edukacyjnych dla klientów oraz współpracy z influencerami, a także ekspertem merytorycznym kampanii – prof. dr hab. Ewą Rembiałkowską, ze Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Dziewiąty już konkret „BIO na zdrowie” to kolejna odsłona globalnej kampanii Act For Food, która wypełnia cel demokratyzacji BIO – bardzo istotny w strategii transformacji żywieniowej. W ramach kampanii sieć promuje konkretne działania, których celem jest zachęcenie konsumentów do tego, by jeść lepiej. Carrefour skupia się na edukacji klientów na temat tego, czym jest żywność ekologiczna oraz jaki jest jej wpływ na zdrowie, ale także pragnie upowszechnić dostęp do produktów ekologicznych poprzez gwarancję najniższej ceny artykułów tego typu.




tagi: BIO, zdrowie, dieta,