Kampanie i Promocje

Smak i jakość serów kremowych Hochland sprawdzają się zawsze! Nowa kampania Hochland z udziałem Anny Guzik.

Środa, 29 maja 2019
Startuje nowa kampania serów kremowych Hochland. Motywem przewodnim kampanii jest kulinarne zastosowanie serów kremowych Hochland, z którymi można przyrządzić wiele kreatywnych dań. W projekcie udział wzięła miłośniczka dobrego smaku - Anna Guzik, która po raz kolejny promuje sery kremowe Hochland, tym razem odkrywając ich kulinarne oblicze.
W tegorocznej odsłonie kampanii Ania Guzik odkrywa szeroki wachlarz kulinarnych zastosowań serów Hochland. To właśnie one nadają każdej potrawie aksamitną konsystencję i uwielbiany, serowy smak. Można je wykorzystać jako składnik farszu, dodatek do zup, sosów czy sałatek lub stworzyć zupełnie nowe przekąski – tak proste i pyszne! Sery kremowe Hochland inspirują do przygotowania wielu wyjątkowych dań, o czym przekonamy się podczas kolejnych odsłon kampanii z hasłem przewodnim: „Ten smak i jakość sprawdzają się zawsze”. Specjalnie na potrzeby kampanii przygotowano dwa filmy reklamowe, które podkreślają różnorodność okazji i dań do których można użyć serów kremowych Hochland. Pierwszy z nich nawiązuje do inspiracji Hochland na rodzinny obiad, a drugi – do przygotowania oryginalnych przekąsek i przystawek na wieczorne spotkania ze znajomymi.

W ramach nowej kampanii zaplanowano zarówno spoty reklamowe w telewizji, jak i kampanię video online, kampanię banerową oraz kampanię w social mediach (Facebook i Instagram) z dedykowanymi formatami i kreatywnymi przepisami. Hochland po raz kolejny podejmie też współpracę z wybranymi Influencerami i blogerami.

Poza kampanią z Anią Guzik, kontynuujemy również współpracę z Damianem Kordasem, który promuje nowoczesne kulinarne zastosowanie serów kremowych. Przepisy kulinarne Damiana, co miesiąc pojawiają się na jego kanale YouTube. W tym sezonie o kulinarnych zastosowaniach serów kremowych Hochland będziemy mówić jeszcze więcej i jeszcze szerzej – zarówno w telewizji, jak i digitalu. – podsumowuje Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.

Kreację kampanii przygotowała agencja GPD, zakup mediów koordynuje Value media. Działania public relations prowadzi agencja Quality Public Relations.


tagi: Hochland , kampania serów kremowych ,