Advertisement

Rozmowy niefiltrowane

Zmienia zdanie – ale to oznaka dużej świadomości

Czwartek, 25 kwietnia 2019 HURT & DETAL Nr 04/158. Kwiecień 2019
Uważam, że kobieta wie czego szuka w sklepie. I właśnie przez to, że wie czego i gdzie szuka – sprawia wrażenie osoby niezdecydowanej. A jest wręcz przeciwnie. Czasem wrzuci do koszyka pewien produkt, ale jeżeli za chwilę na innej półce znajdzie jego zamiennik – który będzie jej bardziej odpowiadał i składem i ceną to jest w stanie go zamienić – i to nawet wiele razy. I jest to moim zdaniem bardzo profesjonalne podejście do zakupów. Kobieta to klient świadomy, wymagający i doskonale wiedzący czego chce i czego potrzebuje. To klient przede wszystkim odpowiedzialny. A każdy sklep kusi – różnorodnością produktów, dodatkową eskpozycją, wystawką. Kobieta to zupełnie inny klient niż mężczyzna, który jeżeli już raz dokona wyboru i wrzuci do koszyka dany produkt – już nie zastanawia się nad jego zmianą.
Grzegorz Zawadzki
Regionalny Kierownik Operacyjny Stokrotki w Radomiu





tagi: rozmowy niefiltrowane, sprzedaż, handel,