Kategorie produktów

Kupując wodę Selenka, wspierasz rehabilitację Tomasza Golloba

Środa, 24 kwietnia 2019 Autor: Monika Górka, HURT & DETAL Nr 04/158. Kwiecień 2019
O szczytnym celu pomocy wspaniałemu sportowcowi, wsparciu prozdrowotnych trendów oraz walorach wody Selenka – opowiada Krzysztof Grządziel, Właściciel marki wody mineralnej Selenka Wieniec Zdrój oraz Uzdrowiska Jutrzenka Medical SPA w Wieńcu-Zdroju.
Tomasz Gollob ambasadorem wody mineralnej Selenka Wieniec Zdrój – proszę opowiedzieć więcej o tej współpracy.

Współpracę rozpoczęliśmy pod koniec lutego 2019 roku i na pewno będziemy ją kontynuować przez najbliższe 3 lata. W ramach naszego współdziałania zaplanowaliśmy szereg aktywności związanych z promocją zdrowia oraz zachęcaniem do aktywności fizycznej w każdej formie.

Tomasz Gollob, jako sportowiec, regionalny działacz oraz wzór do naśladowania dla wielu młodych ludzi będzie pełnił doskonałą rolę Ambasadora naszej marki. Nie mogliśmy dokonać lepszego wyboru. Połączył nas jeden, wspólny cel – pomoc utytułowanemu sportowcowi. Kiedyś to on dzielił się z nami swoją pasją i sukcesami, a teraz to my musimy połączyć siły, aby pomóc Tomkowi wrócić do zdrowia i pełnej sprawności fizycznej. Jest to o tyle trudne, ponieważ jedyną szansą na powrót do pełnej sprawności jest bardzo kosztowna, eksperymentalna terapia za granicą.
Niestety wszystkie możliwości leczenia w Polsce zostały już wykorzystane.

Chcemy pomóc, dlatego zaangażowaliśmy się w zbiórkę środków. Kiedy zgłosił się do mnie wieloletni przyjaciel Tomka, manager Łukasz Chojnacki z prośbą o pomoc i wsparcie, odpowiedź była jasna. Pomożemy! Nie było tutaj chwili wahania. Cel jest szczytny. Przy wsparciu wielu podmiotów jest on realny.

W pojedynkę niemożliwy do osiągnięcia. Postanowiliśmy zrobić to razem. Znaleźliśmy formułę na współpracę i tak powstała kampania wody mineralnej Selenka Wieniec Zdrój, gdzie głównym Ambasadorem marki został utytułowany żużlowiec, Indywidualny Mistrz Świata, a nowe hasło: „Kupując wodę Selenka, wspierasz rehabilitację Tomasza Golloba”, ma być jasnym sygnałem i motywacją do zaangażowania się we wspólny cel.

Marka od kwietnia 2019 roku wprowadzi do największych sieci handlowych, hurtowni i sklepów, wodę Selenka Wieniec Zdrój, z odświeżoną etykietą, nowym hasłem oraz z wizerunkiem sportowca na butelkach. Częściowy zysk ze sprzedaży wody wydobywanej na terenie najpiękniej położonego Uzdrowiska na Kujawach, będzie przeznaczony na leczenie oraz rehabilitację naszego sportowca.

Czyli kupując wodę Selenka – wspomagamy powrót do zdrowia Pana Tomasza?

Tak. Część dochodu ze sprzedaży każdej butelki wesprze rehabilitację Tomasza Golloba. Głównym celem naszej nowej kampanii będzie pomoc w zbiórce środków finansowych, przeznaczonych na dalsze leczenie sportowca, który w kwietniu 2017 roku, podczas treningu, uległ poważnemu wypadkowi.

Nowa kampania już odbiła się szerokim echem. Odbieramy wiele sygnałów dotyczących chęci pomocy i wsparcia naszej idei.

W jaki sposób promujecie zdrowy tryb życia oraz różnego rodzaju aktywności sportowe?

Nasz główny kierunek działania skupia się na aktywnościach związanych z promocją zdrowia i propagowaniem zdrowego stylu życia.

Wspieramy drużyny sportowe w dążeniu do mistrzostwa. Działamy w całej Polsce z zespołami takimi jak: Chemik Police, Polonia Warszawa, Sokół Łańcut czy Wisła Płock oraz w różnych dziedzinach sportowych typu: siatkówka, koszykówka, żużel czy piłka nożna. Jesteśmy aktywnym Partnerem, wspierającym eventy sportowe. Uczestniczymy w imprezach, mających na celu promocję zdrowego stylu życia i aktywności sportowej. Jesteśmy podmiotem, wspierającym inicjatywy, które idealnie wpasowują się w działania prozdrowotne oraz trend dbania o siebie i zdrowy styl życia.

Selenka Wieniec Zdrój – czym wyróżnia się na polskim rynku wód?

Jest woda i jest Selenka. To hasło funkcjonuje już w świadomości naszych Klientów. Konsumenci świadomie wybierają nasz produkt, kierując się głównie walorami smakowymi oraz dobrym składem mineralnym, wynoszącym 645,46 mg/l, czyli stężenie minerałów w Selence Wieniec Zdrój jest optymalne dla większości ludzi. Minerałami rozpuszczonymi w tej wodzie są: wapń, magnez, sód, potas, lit i selen.

Firma badawcza Pentagon Research przeprowadziła w lutym tego roku badanie „Pentagon Omnibus”, które miało na celu określić co dla polskiego konsumenta jest najważniejsze przy wyborze wody, którą spożywa. Jak się okazało – najistotniejszy jest jej smak. Wspomniany walor wybieranej wody został wskazany jako kluczowy przez ponad połowę badanych. Właśnie dlatego woda Selenka staje się tak lubiana i popularna, szczególnie w sercu Polski, na Kujawach, gdzie jest wydobywana z ujęcia podziemnego usytuowanego na terenie „Uzdrowiska”, czyli z terenów posiadających status obszaru ochrony uzdrowiskowej. Niewątpliwym atutem naszej naturalnej wody mineralnej jest również to, że rozlewnia wody zlokalizowana jest w bezpośrednim sąsiedztwie ujęcia. Krótka droga dopływu wody do rozlewni minimalizuje możliwość jakiegokolwiek zanieczyszczenia wody pierwotnie czystej pod względem mikrobiologicznym i chemicznym. Cały ciąg technologiczny jest tak zaprojektowany, że zabezpiecza wodę przed zanieczyszczeniem lub zmianą jej charakterystycznego składu mineralnego w opakowaniu jednostkowym typu PET: 0,5 l i 1,5 l.

Nasza woda jest doskonałym uzupełnieniem codziennej diety oraz dopełnieniem zdrowego stylu życia. Jak wiemy woda jest nam potrzebna jako stałe źródło funkcji życiowych i utrzymania prawidłowego bilansu wodnego w organizmie, wybierajmy więc wody nisko lub średnio zmineralizowane o zrównoważonym składzie mineralnym, i taką właśnie wodą jest Selenka Wieniec Zdrój.

Dziękuję za rozmowę.
Monika Górka



tagi: Krzysztof Grządziel, woda mineralna, Selenka, Wieniec Zdrój, Uzdrowiska Jutrzenka Medical SPA, Tomasz Gollob,