Z rynku FMCG

Dan Cake Ulubioną Marką Polaków 2019

Wtorek, 16 kwietnia 2019
Dan Cake, jeden z czołowych producentów w branży piekarniczo-cukierniczej w Polsce oraz lider w sektorze pakowanych produktów piekarniczo-cukierniczych w kraju, otrzymał tytuł Ulubiona Marka Polaków 2019 w kategorii „Pieczywo i Tortilla”. Tytuł ten jest wynikiem badania przeprowadzonego przez Instytut GfK, którego celem było zidentyfikowanie marek produktów FMCG zasługujących, zdaniem konsumentów, na miano ulubionych. Tegoroczne badanie objęło 835 marek produktów FMCG oraz samochodów osobowych w ramach 80 kategorii.
Badanie zostało zrealizowane w pierwszej połowie marca 2019 roku, na łącznej próbie 1000 Polaków w wieku 18 – 65 lat, decydujących lub istotnie współdecydujących w sprawie zakupów dla swojego gospodarstwa domowego oraz używających produktów z kategorii objętych badaniem.

Badanie przeprowadzono metodą CAWI (Computer Assisted Web Interviewing) z wykorzystaniem GfK Access Panelu. Głosy oddane przez respondentów (procent wskazań) na poszczególne marki decydowały o pozycji każdej z marek w rankingu.

„Jesteśmy bardzo dumni z tego tytułu, ponieważ to konsumenci zdecydowali o tym, że Dan Cake został Ulubioną Marką Polaków 2019. Cieszy nas, że doceniają oni nie tylko smak naszych wyrobów, ale również ich bezkompromisową jakość. Tytuł ten dopinguje nas do jeszcze bardziej wytężonej pracy, w tym, rozszerzania obecnego portfolio Dan Cake o kolejne produkty, które nasi konsumenci będą mogli zaliczyć do grona swoich ulubionych produktów z kategorii piekarniczo-cukierniczych” – powiedziała Małgorzata Chudzik, Członek Zarządu Dan Cake.

Badanie zostało przeprowadzone na zlecenie Wydawnictwa Gospodarczego, wydawcy m.in. portalu wiadomoscihandlowe.pl i wiadomoscikosmetyczne.pl.



tagi: Dan Cake , Ulubiona Marka Polaków 2019 ,