Z rynku FMCG

Knorr powraca z akcją „Pomaganie przez gotowanie” dla wychowanków domów dziecka i seniorów

Piątek, 22 marca 2019
Tuż przed Wielkanocą marka Knorr powraca z akcją „Pomaganie przez gotowanie”, kierowaną do podopiecznych domów dziecka i seniorów. Inicjatywa ma charakter długofalowy i jest prowadzona we współpracy z fundacją Samodzielność od Kuchni. Celem akcji jest edukacja wychowanków domów dziecka w zakresie gotowania i prawidłowego komponowania posiłków. Dzięki prowadzonym warsztatom kulinarnym młodzi ludzie mają szansę nauki samodzielności.
Akcja marki Knorr opiera się na organizacji warsztatów kulinarnych dla wychowanków domów dziecka według programu prowadzonego od trzech lat przez fundację Samodzielność od Kuchni. Dzięki spotkaniom podopieczni domów dziecka mają szansę zdobywania umiejętności gotowania i, co równie ważne, nauki samodzielności. Ponadto gotują z nimi także seniorzy, co pozwala na wspaniałą międzypokoleniową wymianę wiedzy i doświadczeń oraz daje możliwość zbudowania nowych relacji.

W ramach akcji „Pomaganie przez gotowanie” już drugi rok w wybranych miastach w Polsce odbywają się cykle spotkań kulinarnych, podczas których młodzież uczy się gotować oraz poznaje zasady właściwego odżywiania się. Uczestnicy dowiadują się, jak ważna jest zróżnicowana dieta – oparta na wykorzystywaniu produktów z różnych grup, stosowaniu rozmaitych technik przygotowywania posiłków, bazująca na sezonowości, różnorodności smaków, barw i zapachów. Dzięki nabytej wiedzy podopieczni domów dziecka będą mogli w przyszłości samodzielnie odpowiednio komponować swój jadłospis.

Akcja „Pomaganie przez gotowanie” marki Knorr rozpoczęła się w 2018 r. i jest kontynuowana w 2019 r. Na ten rok zaplanowanych zostało łącznie 16 warsztatów w 4 polskich miastach. Pierwsza, przedświąteczna edycja ma miejsce w Katowicach w dniach 26 marca – 3 kwietnia. Pozostałe warsztaty zostaną przeprowadzone w Olsztynie, Lublinie i Poznaniu.

Więcej informacji o akcji znajduje się na www.pomagamzknorr.pl

Inicjator programu: Knorr
Opieka PR programu: Yellowcups



tagi: Knorr, Fundacja Samodzielność od Kuchni, akcję dla wychowanków domów dziecka i seniorów,