Po ulubione owoce lubimy sięgać w każdym momencie – gdy wypoczywamy na świeżym powietrzu, podczas podróży, czy w przerwie treningu. Tymbark prezentuje rozwiązanie, które pozwala cieszyć się smakiem pysznych owoców bez stresu i kłopotliwych sytuacji. Każdy z trzech spotów prezentuje, dlaczego warto wybrać jedną z wygodnych alternatyw Tymbarku.
Oprócz komunikacji w telewizji, Tymbark prowadzi szeroką kampanię również w social mediach, w wybranych aplikacjach oraz poprzez video w bankomatach.
Tymbark Musy 100% to pyszne zestawienia smakowe i odpowiednia porcja, w sam raz na przerwę w ciągu dnia pełnego wrażeń i obowiązków. To naturalne źródło błonnika oraz witamin C lub E. Prosty skład daje gwarancję, że nie zawierają żadnych zbędnych substancji – nie mają dodatku cukru, konserwantów ani glutenu. Musy Tymbark dostępne są w trzech pysznie owocowych smakach. MANGO z jabłkiem i bananem, POMARAŃCZA z marakują, jabłkiem i bananem oraz TRUSKAWKA z jabłkiem, bananem i marchwią.
Owocowe spoty można obejrzeć tutaj:
https://www.youtube.com/watch?v=E-ZAM1CmObc https://www.youtube.com/watch?v=ThywF-D1Pp0 https://www.youtube.com/watch?v=vsgXFoF-HIQ Agencja reklamowa odpowiedzialna za kampanię TV i outdoor: Agencja Bardzo
Dom mediowy: Starcom