Drogeria

Trzy pytania do Violetty Kani, Commercial Director w Ravi

Piątek, 15 lutego 2019 HURT & DETAL Nr 02/156. Luty 2019
Trzy pytania do Violetty Kani, Commercial Director w Ravi kieruje Monika Górka.
Jak można podsumować rok 2018 w firmie Ravi? Najważniejsze wyzwania na bieżący rok to…

Rok 2018 z punktu widzenia rozwoju i wyników sprzedaży to kolejny przynoszący prognozowane wzrosty. Był to okres, w którym udało się nam zrealizować wiele ciekawych projektów – do najważniejszych należy uruchomienie produkcji Kostki toaletowej Wave, Zapasów do kostek toaletowych, Perfum do wnętrz Senses oraz Woreczków zapachowych. Byliśmy również wystawcą na wielu edycjach targów międzynarodowych, co jest związane z intensywnym rozwojem eksportowego profilu naszej działalności. W roku bieżącym stawiamy konsekwentnie na dalszą rozbudowę portfolio produktowego, zwiększanie wolumenu sprzedaży oraz poszerzenie zakresu dystrybucji wyrobów z grupy chemii gospodarczej.

Nowości, które pojawiły się w ostatnich miesiącach w portfolio – jaki zyskały odzew konsumentów i jak przyjął je rynek?

Bez wątpienia największy sukces odniosła Kostka toaletowa Wave wprowadzona do sprzedaży w drugiej połowie ubiegłego roku, która spotkała się z bardzo pozytywnym odbiorem wśród partnerów krajowych i eksportowych. W zakresie utrzymania odpowiedniego poziomu higieny w toalecie klienci oczekują rozwiązań nowoczesnych i charakteryzujących się wysoką skutecznością działania. Kostka Wave doskonale spełnia te wymagania, łącząc w sobie ciekawy design opakowań z efektywnością czyszczenia i odświeżania.

Które produkty polecacie na wiosenne odświeżenie mieszkania?

Przystępując do wiosennych porządków warto zaopatrzyć się w nasze Woreczki zapachowe, które są dedykowane między innymi do szaf, szuflad itp. Szeroka oferta dostępnych kompozycji zapachowych sprawia, że każdy znajdzie wśród nich swój ulubiony wariant, do którego będzie z przyjemnością wracać. Świetnie w tym okresie sprawdzają się Odświeżacze powietrza w żelu – Lotus i Dune. Są to klasyczne pozycje w asortymencie marki Clean Therapy, cieszące się niesłabnącą popularnością wśród konsumentów. Bogaty wybór dostępnych zapachów, wysoka jakość oraz korzystny poziom cen to główne atrybuty, mające wpływ na osiągnięty status na rynku. Jeśli chodzi o najbardziej wymagających klientów, mogę zarekomendować Perfumy do wnętrz Senses. Są idealne do wykorzystania w przestrzeniach dziennych naszych domów, czyli wszędzie tam gdzie wyjątkowo ważna jest estetyka produktów. Bardzo dobrą projekcję i trwałość zapachu perfum do wnętrz gwarantuje użycie do ich produkcji najwyższej jakości komponentów.





tagi: Violetta Kania, Ravi,