Kampanie i Promocje

Królewskie – piwo nr 1 w Warszawie

Poniedziałek, 11 lutego 2019
Marka Królewskie towarzyszy Warszawie od ponad 40 lat i jest jednym z symboli stołecznego życia. Świadczą o tym wyniki sprzedaży – Królewskie jest jedną z najsilniejszych marek regionalnych w kraju i numerem 1 w stolicy*. Najbardziej warszawskie piwo otwiera właśnie sezon nową odsłoną kampanii dedykowanej warszawskim dzielnicom.
W 2018 r. Królewskie umocniło swoją pozycję niekwestionowanego lidera sprzedaży wśród konsumentów piwa w Warszawie, zwiększając przewagę nad konkurencją. W ubiegłym roku to właśnie Królewskie było najczęściej kupowanym piwem w całym województwie, wyprzedzając dotychczasowego lidera.

Tak smakuje Warszawa

W 2019 r. Królewskie zaprasza do odkrywania unikalnego charakteru warszawskich dzielnic, z których każda ma swoją własną tożsamość. Królewskie dostrzega tę wyjątkowość i podkreśla unikalny związek mieszkańców z ich najbliższą okolicą. - Naszym priorytetem na ten rok jest utrwalenie silnej więzi z mieszkańcami stolicy i całego regionu. Chcemy utrzymać i wzmocnić pozycję lidera w Warszawie oraz na całym Mazowszu. Nasza dzielnicowa kampania została bardzo dobrze przyjęta przez konsumentów, będziemy więc nadal ją rozwijać – mówi Mariusz Brzeziński, odpowiedzialny za markę Królewskie w Grupie Żywiec.

Na ulicach Warszawy na nośnikach wielkoformatowych zawisły już kreacje nawiązujące do lokalnych miejsc i symboli. Każdej z 18 dzielnic towarzyszy dedykowane hasło i grafika. Np. Na ulicach Bielan zobaczymy billboardy „Hucznie przy Hucie”, zaś „Z nadbagażem przy Okęciu” we Włochach. 

Warszawski charakter na opakowaniach

W nowy rok marka weszła także z odświeżonym opakowaniem. Etykieta Królewskiego zyskała współczesny charakter, który lepiej oddaje ducha nowoczesnej Warszawy. Wkrótce, już po raz trzeci, marka wypuści też limitowaną edycję opakowań dedykowanych dzielnicom. Tym razem znajdą się na nich ciekawostki odkrywające pochodzenie dzisiejszych nazw dzielnic.

Za kreacje oraz działania BTL dla marki Królewskie odpowiada agencja Just. Odświeżone opakowania oraz limitowaną edycję puszek zaprojektowało Wilk Studio. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom. Działania PR dla Królewskiego prowadzi agencja ROOTS, a komunikację digital i social media – TWIN.digital collective.

*Wg Nielsen, YTD Dec’18 vs Dec’17, Volume % share of market


tagi: Królewskie, piwo, kampania, alkohole,