Z rynku FMCG

SERTOP – czym warto zapełnić sklepowe półki?

Piątek, 18 stycznia 2019
Zimowa aura ma decydujący wpływ na potrzeby konsumentów, stąd niektóre produkty lepiej sprzedają się latem, a inne zimą. Dotyczy to także serków topionych, które jako takie nie są stricte produktami sezonowymi, ale ich poszczególne smaki - już tak. Na co więc postawić zimą, aby wygenerować jak największy zysk?
– Zdecydowanym naszym liderem na półce sklepowej jest Złoty Ementaler, nasz kultowy serek topiony, który jest z nami od początku istnienia naszej firmy i który doskonale rotuje o każdej porze roku – mówi Aneta Będkowska Marketing Manager w Sertop sp. z o.o. – Podobne wartości sprzedaży odnotowujemy także dla serków wytworzonych na bazie serów żółtych takich jak Tylżycki, Gouda czy Edam. W pozostałych jednak przypadkach wybór smaku ma ogromne znaczenie dla rotacji serków topionych, bowiem o tej porze roku konsumenci zwracają dużą uwagę na takie dodatki jak: borowiki, szynka, czosnek czy wędzony kurczak, o czym warto pamiętać, zapełniając sklepowe półki.




tagi: SERTOP , produkty , rynek , sprzedaż , konsument ,