Wywiady

Trzy pytania do...

Środa, 16 stycznia 2019 Autor: Monika Kociubińska, HURT & DETAL Nr 01/155. Styczeń 2019
Trzy pytania do Małgorzaty Infeld, Senior Brand Managera Finlandia Vodka w Brown-Forman Polska, kieruje Monika Kociubińska.
Proszę o podsumowanie minionego 2018 roku.

Ubiegły rok miał dla marki Finlandia® Vodka szczególne znaczenie. W maju nasza wódka pojawiła się na rynku w nowej butelce. I chociaż wydawać mogłoby się, że jest to naturalny etap życia każdej marki alkoholowej, to dla nas nabiera on charakteru wyjątkowego. Wynika to z faktu, że design, obok natury i innowacyjnej destylacji, stanowi jedną z trzech wartości niezmiennie definiujących Finlandia® Vodka. Butelka zaś jest owych wartości wyrazem – podkreśla związek marki z naturą, eksponując równocześnie jej najwyższą jakość. Dzisiaj możemy powiedzieć, że proces, który trwał kilka miesięcy, zakończył się sukcesem. Zarówno konsumenci, jak i eksperci, z entuzjazmem przyjęli nową butelkę. Docenili oni fakt, że kontynuuje ona tradycję opakowań inspirowanych motywem topniejącego lodu, a równocześnie poprzez nowy kształt, wyraźne kolory oraz detale, wprowadza nową jakość w obszarze wzornictwa przemysłowego.

Jakie plany wiążą Państwo z nowym rokiem?

Rok 2019 poza dalszym wzrostem sprzedaży wódek z segmentu premium, to również kolejny rok, w którym rosło będzie zainteresowanie konsumentów produktami pochodzenia naturalnego. W trendy te doskonale wpisuje się Finlandia® Vodka, której najwyższą jakość tworzą naturalne składniki, pochodzące z jednego z najczystszych miejsc na świecie. W praktyce oznacza to umacnianie naszej pozycji lidera w kategorii Premium Imported. Dotyczy to wódki czystej, jak i wszystkich naszych wariantów smakowych. Chcemy również nadal rozwijać modę na konsumpcję alkoholi w postaci drinków, proponując konsumentom nowe sposoby ich tworzenia. Będą to proste w wykonaniu połączenia doskonałej w smaku wódki z naturalnymi, często lokalnymi produktami. W procesie tym nie bez znaczenia jest nowa butelka, która mocniej akcentuje jej obecność na półkach sklepowych. Wszystko to zaś złoży się na wzrost popularności naszej marki wśród konsumentów.

Których produktów z portfolio nie powinno zabraknąć w sklapach w okresie karnawałowym?

Karnawał to okres, w którym konsumenci szczególnie chętnie sięgają po wódki z segmentu premium, zarówno czyste, jak i smakowe. Na popularność, zwłaszcza tych drugich, wpływa fakt, że podczas karnawałowych spotkań, coraz częściej serwowane są drinki. Idealnym rozwiązaniem jest zatem zaopatrzenie sklepu w produkty z portfolio Finlandia® Vodka. To obok doskonałej w smaku wódki czystej, siedem smaków – od egzotycznych, takich jak: kokos, mango, limonka i grapefruit, po żurawinę, czy czarną porzeczkę. Ich obecność w sklepie daje gwarancję, że każdy klient znajdzie wódkę, odpowiadającą jego potrzebom.



tagi: Małgorzata Infeld, Finlandia Vodka, Brown-Forman Polska,