Z rynku FMCG

ETI European Food Industries S.A. nowym Klientem MSL

Wtorek, 08 stycznia 2019
Agencja MSL, należąca do Publicis Groupe, rozpoczęła współpracę z ETi, producentem słodyczy. MSL będzie odpowiadać za komunikację korporacyjną firmy i wsparcie wprowadzania na rynek nowych produktów.
MSL na słodko

„Bardzo cieszymy się z dołączenia ETi do grona partnerów MSL. Nasze kompleksowe doświadczenie w zakresie komunikacji z pewnością pozwoli skutecznie realizować strategię marki i będzie efektywnym wsparciem firmy na nowym dla niej rynku”. – komentuje Renata Toczyska-Seliga, Deputy Managing Director, Management Board Member MSL. Rozpoczęcie współpracy komentuje również Magdalena Słomczewska-Klimiuk, Product Portfolio Manager ETi w Polsce: „Mamy bardzo ambitne plany rozwoju w Polsce. Przed nami kolejne miesiące intensywnej pracy: dalszego rozwoju struktur firmy, wprowadzania nowych produktów na lokalny rynek i ich szerokiej promocji. Bardzo cieszymy się, że będziemy mieć wsparcie doświadczonego partnera jakim jest MSL, którego wiedza i kreatywność z pewnością pomogą nam wyróżnić się spośród konkurencji również w tym obszarze działalności”.

Po stronie MSL za współpracę z Klientem odpowiadają: Aleksandra Ciok, Account Director oraz Joanna Szpatowicz, Senior Account Executive. Umowa została podpisana na czas nieokreślony.

O ETi European Food Industries w Polsce

To firma rodzinna, założona przez Firunza Kanatliego w 1961 roku w Turcji. Produkty ETi są obecne w ponad 40 krajach na całym świecie, a w Turcji stanowią 40% całego rynku w segmencie wypieków. Firma w ostatnim roku zanotowała ponad 1.3 miliarda USD przychodów ze sprzedaży. Nowa strategia rozwoju firmy zakłada rozpoczęcie działalności na kluczowych rynkach europejskich, w tym na rynku polskim. W jej ramach uruchomiono nową fabrykę w Rumunii. Kolejnym krokiem ETi jest wejście na polski rynek z szerokim asortymentem produktów. Oficjalnie swoją działalność w Polsce firma rozpoczęła w styczniu 2018 r. Natomiast działalność operacyjną w czerwcu br.

ETi dzisiaj:
  • 45 marek
  • 300 produktów
  • 7500 pracowników
  • 8 fabryk, w tym jedna w Europie – w Rumunii
  • Ponad 1,3 miliarda USD przychodu
  • Lider rynku tureckiego w kategorii wypieków z 40% udziałem w Turcji
  • Drugi największy gracz w kategorii czekolady w Turcji
  • Obecność w ponad 40 krajach
ETi w Polsce:
  • Obecne na rynku od stycznia 2018 w 4 segmentach:
    • Segment czekolady
    • Segment herbatników
    • Segment ciast i ciastek
    • Segment schłodzonych przekąsek



tagi: ETI European Food Industries S.A. , Agencja MSL ,